Arvele võtmisega oli veidi tsirkust, kuid tänu sellele et SL teh.passi oli märkustesse märgitud rehvid alates 35x12,5 kuni 38x14,5 sain auto arvele ka samade rehvidega lubatud rehvide nimekirjas (originaalile lisaks) + ka auto õiged kõrgus ja laius mõõdud.. selgus et auto on ilma katuseraamita ruudu kujuline
205 kõrge ja sama lai...
Auto ära toodud see veidi seisis:
Ütleme nii, et müts maha Metsiku ees, kes sellega Eestisse sõitis, mina ajasin teda Arctic Hilux'iga taga.. (kiirendades oli Hilux'il ainult pisike eelis).. Länkar oli välimuselt küll ilus aga mitte praktiliselt
4x4cruiser.ee ja toyotaabi.ee abistamisel sai auto alt kõik sõlmed üle käidud ning korrastatud:
Katsun nüüd meenutada mis tehtud sai:
- püsikad, ratta laagrid
- õiged ülekanded diffritesse (tehase spido näitab 37" rehviga nüüd õiget kiirust ja käigud toimivad hästi)
- sillalukud üle vaadatud, diffri tuulutused toodud kapoti alla
- norm amordid ja vedrud (enne olid mingid isetehtud puksid vedru vahel, mille suur ARB kiri pandud oli.. suht porno oli tehtud
- ARB kompressor + 10L paak ja õhuvõtu avad auto ette ja taha
- tagavara ratta hoidja taha
- silla lääbade tugevdused
- vintsi hooldus
- pidurid korda (klotsid, esimesed kettad, uus õli)
- jm asjad, mis kõik paistsid et vajavad putitamist
- koneskoauto'st alum põhjakaitsed
Vahelduseks vahetasin esituled ka ära.. ÜV punktis mõõtes näitasid need valust oluliselt rohkem kui originaalid..