Matka LC80
Moderaator: Moderators
Re: Matka LC80
Nii 28-29 nov 2015 oli taas võimalus ajutises PVC garaazis veeta.
Kõigepealt tuli lappida üks tagaratta koopas olev roostene koht.. lõikasin mädanenud osa välja, pritsisin roostesurmaga asja üle:
Kui viimane oli oma töö teinud, siis paikasin koha ära komposiidiga (epo):
Kõigepealt tuli lappida üks tagaratta koopas olev roostene koht.. lõikasin mädanenud osa välja, pritsisin roostesurmaga asja üle:
Kui viimane oli oma töö teinud, siis paikasin koha ära komposiidiga (epo):
--
onu Raiu
onu Raiu
Re: Matka LC80
Nüüd soojustama.
Kasutasin selliseid matte:
roheline on pisut õhem ja kergem - selle pani istmete alla,
- http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... att-meeter
valge pisut pakseb ja sisaldab lisaks kaltsule ka porolooni selle panin sinna kuhu tulevad sahtlid.
- http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... 500x1000mm
Mattide fikseerimiseks abiks pihustatav liim:
Ja nii see algas:
nüüd katted tagasi:
Kasutasin selliseid matte:
roheline on pisut õhem ja kergem - selle pani istmete alla,
- http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... att-meeter
valge pisut pakseb ja sisaldab lisaks kaltsule ka porolooni selle panin sinna kuhu tulevad sahtlid.
- http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... 500x1000mm
Mattide fikseerimiseks abiks pihustatav liim:
Ja nii see algas:
nüüd katted tagasi:
--
onu Raiu
onu Raiu
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Matka LC80
Kõik need materjalid on nagu svamm... imab niiskuse sisse ja enam naljalt välja ei saa...
Kas see on ikka hea mõte... kui auto peaks seest märjaks saama, siis vastavalt materjali hulgale muutub see raskemaks, ajapikku hakkab haisema ja kuivatamiseks tuleb kõik lahti kiskuda... ja kui seda ei tee, siis hakkab selle all rooste vohama... Soojustuse paigaldus peaks ka äkki olema ajutise paigalduse põhimõttega?
Ma pole spetsialist, seega lihtsalt mõtteaineks:)
Jõudu!
Andres
Kas see on ikka hea mõte... kui auto peaks seest märjaks saama, siis vastavalt materjali hulgale muutub see raskemaks, ajapikku hakkab haisema ja kuivatamiseks tuleb kõik lahti kiskuda... ja kui seda ei tee, siis hakkab selle all rooste vohama... Soojustuse paigaldus peaks ka äkki olema ajutise paigalduse põhimõttega?
Ma pole spetsialist, seega lihtsalt mõtteaineks:)
Jõudu!
Andres
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Matka LC80
Ja siiski... äkki on auto soojustamisel mõistlik hoida rõhk siiski tuulepidavusel?!? Ja võimalikult vähe vett ja niiskust imavaid materjale...
Vähemalt põrand ja uksed...
Või olen ma oma targutamisega valel teel?
Vähemalt põrand ja uksed...
Või olen ma oma targutamisega valel teel?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: Matka LC80
oled õigel teel, otsisin ka alguses vett hülgavaid materjale, aga need olid kallid ja jäigad. Sellepärast läksin siis kerge kaltsumati teed, midas võib niikuini vaiba alt leida juba tehase pool, lihtsalt nüüd on seda rohkem. Ja kui juhtubki, et auto läheb uppuma, siis need matid on ise hingavad, st kaltsu seest aurab vesi välja, ja kui sellest ka ei aita, siis kõik seest välja.. sellepärast ka ei ole liimitud kõik tervenisti kinni vaid liimi on selleks et kaltsud kohale fikseerida..
aga eks ma teen sellist asja esimest korda ja kindlasti peale esimest suuremat kuivatamist tulevad paremad mõtted
aga eks ma teen sellist asja esimest korda ja kindlasti peale esimest suuremat kuivatamist tulevad paremad mõtted
--
onu Raiu
onu Raiu
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Matka LC80
Vanadel headel aegadel kasutasid näiteks soomlased sellist meetodit, et immutasid uuel autol juba enne müükiminekut põrandamatid korrosioonitõrjevedelikuga läbi. Samuti olen korduvalt näinud kummimattide alla laotatud paksu kihti läbiimmutatud ajalehti. Paarkümmend aastat vanad žigullid olid mõnikord tänu sellele veel päris kabeda põhjaga.
Aga loota, et paksu mati seest vesi mingi mõistliku aja jooksul välja kuivaks... numaitia, lubatagu sügavalt kahelda...
Aga loota, et paksu mati seest vesi mingi mõistliku aja jooksul välja kuivaks... numaitia, lubatagu sügavalt kahelda...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Matka LC80
Kah puhtalt targutamine aga: Mis välistab paatides kasutatava vahu kasutamise autode soojustamisel ja tühimike täitmisel? Peaks olema ju mitte märguv, hea soojuse ja müra isolatsioon. Lisaks ei lase mudal koguneda erinevatesse raami- ja põhja all olevatesse õõnsustesse, kui need vahuga täita.
Viimati muutis Andrus Michelis, E Nov 30, 2015 8:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Matka LC80
Neil on ka umbsete pooridega matti, mis ei ima vett sisse,rvv337 kirjutas:no viis tõstan kattevaiba üles ja kisun mati alt välja
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... imuv-17653
olen näinud ka 10 mm.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Matka LC80
30.nov 2015
Vahepeal sai talvesaapad alla pandud. Kõrva on näha kuidas sveitsijuust edeneb.. suft kiirelt kuluvad akud,et 2x1,5cm läbi freesida.. samuti leian pidevalt peidus olevaid kruve
täna sai ka kaks ust lahti kistud, selleks et el.tõstuk manuali vastu vahetada, ning uksed ka ära soojustada..
Vahepeal sai talvesaapad alla pandud. Kõrva on näha kuidas sveitsijuust edeneb.. suft kiirelt kuluvad akud,et 2x1,5cm läbi freesida.. samuti leian pidevalt peidus olevaid kruve
täna sai ka kaks ust lahti kistud, selleks et el.tõstuk manuali vastu vahetada, ning uksed ka ära soojustada..
--
onu Raiu
onu Raiu
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Matka LC80
Suuremat pilti Arctikutega?
Kas mahub ilusti või pead lõikama hakkama?
Kas mahub ilusti või pead lõikama hakkama?
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: Matka LC80
Ma olen ka pikka aega mõelnud, mis materjal põrandale parim. Pole ikka veel väljamõelnud!
LC105, LC61
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Matka LC80
Ma ei tea, palju ehituses kasutataval montaaživahul ja paadivahul vahet on, aga ehitusvaht on kõige hullem sitt üldse, mida kereõõnsustesse lasta. Töötab nagu happesvamm, kui korra auto ära töötled, on teada, et autol on aasta-paari pärast kuusakoski teekond ees. 4 mm patroli raamist olid kolme aastaga räbalad taga, lammutasin sõrmedega raami tükikaupa vahu ümbert ära. Ja ega paatidel seda vahtu vist ka metallkonstruktsioonidesse lasta?Andrus Michelis kirjutas:Kah puhtalt targutamine aga: Mis välistab paatides kasutatava vahu kasutamise autode soojustamisel ja tühimike täitmisel? Peaks olema ju mitte märguv, hea soojuse ja müra isolatsioon. Lisaks ei lase mudal koguneda erinevatesse raami- ja põhja all olevatesse õõnsustesse, kui need vahuga täita.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Matka LC80
Need vahud on TÄIESTi erinevad. Üks 4x4 võistlusauto raam sai täis lastud spetiaalset "ralli vahtu", mis on tulekindel ja ei lase niiskust ning muda raami sisse. Inseneeri väitel ei olnud ka odav asi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi