TR3 Porgand ehk T4.
Postitatud: P Sept 13, 2015 11:12 pm
Ka see auto sai alguse peale 2014 Ladogal käimist,kui sai selgeks, et 1200kg pillidega soos võidu ei sõida (vana porgand 1920kg).Kohe algul oli sihiks võetud miinimumkaal (Ladogal 1200kg täiesti tühi auto, kütus, klaasipesu,ühesõnaga kõik üleliigne eemaldatud).
Seega oli ka selge, et seda saavutada tuleb kasutada väikseid asju, väike mootor, väiksed nalja pidurid,väike vints jne.Sillad ja rattad ikka legendaarsed Volvo ja Bogger 39,5,sealt lihtsalt ei saa järeleandmisi teha (tänaseks ennast õigustanud täiega 38,5 jne väiksemate mõõtude ees).
Materjalidest juba Hardo kirjutas enda teemas, mida kasutasime ja milleks.
Autode vahe kohe algul oli,et porgandi puhul kasutame auto kerekontuure, et meenutaks autot ja oleks kumer autoklaas.Toorikuks sai seega Suzuki Jimny, millest lõpuks jäi kasutusele nats katust, klaas ja kojameeste osa, sealt allapoole läks lõpuks kõik vanarauda. Lõpuks oli meil endalgi huvi,et kumb kere on kergem, kaalusime vahetult enne värvimist (porgandi kasuks 5kg umbes, kere täpselt 130kg).
Otsin vaikselt ka pilte, et arusaada protsessi kulgemisest.
Seega oli ka selge, et seda saavutada tuleb kasutada väikseid asju, väike mootor, väiksed nalja pidurid,väike vints jne.Sillad ja rattad ikka legendaarsed Volvo ja Bogger 39,5,sealt lihtsalt ei saa järeleandmisi teha (tänaseks ennast õigustanud täiega 38,5 jne väiksemate mõõtude ees).
Materjalidest juba Hardo kirjutas enda teemas, mida kasutasime ja milleks.
Autode vahe kohe algul oli,et porgandi puhul kasutame auto kerekontuure, et meenutaks autot ja oleks kumer autoklaas.Toorikuks sai seega Suzuki Jimny, millest lõpuks jäi kasutusele nats katust, klaas ja kojameeste osa, sealt allapoole läks lõpuks kõik vanarauda. Lõpuks oli meil endalgi huvi,et kumb kere on kergem, kaalusime vahetult enne värvimist (porgandi kasuks 5kg umbes, kere täpselt 130kg).
Otsin vaikselt ka pilte, et arusaada protsessi kulgemisest.