Boatworld TR3

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2623
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas erik » R Veebr 16, 2018 10:59 am

Eile õhtul käis meil arutelu, kui palju ikka volvo vahekast, differ, pardareduktor ja suured nind rasked maasturirattad võimsuskadu tekitavad. Mina pakkusin, et vähemalt 35 -40 protsenti... düno mehed panid tabelisse 25%, no siis pole ime, et saadud graafikunumbrid sinise traktori omaniku kohe rõõmsaks ei teinud.

Siin vähe pikem jutt..
http://www.superstreetonline.com/how-to ... ower-loss/

aga lühikokkuvõte, et 4wd autodel on kadu 40 %, no see umbes siis sama, kui tagaveoga TR3 dünotada. Vahekast (pole otse läbi), hüpoid, rattareduktor ja suured rattad...

Nii, et mina julgen küll õelda, et sellel jaapani turbotraktoril on vähemal 350 hp ja 450 nm väänet väntvõllist (pigem isegi rohkem) :hail

Nii, et pane oma graafik üles, pole häbeneda midagi. Tabelis olev number on lihtsalt number, mitte tõde reaalsest elust.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4148
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas Movistar » R Veebr 16, 2018 11:19 am

Sinu tahtmine sündigu :D
received_10156002616257225.jpeg
received_10156002616257225.jpeg (55.38 KiB) Vaadatud 2428 korda
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4148
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas Movistar » R Veebr 16, 2018 11:53 am

Ja siin numbrid mis on mõõdetud otse rattast.

received_10156004881437225.jpeg
received_10156004881437225.jpeg (58.71 KiB) Vaadatud 2399 korda
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1188
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas LauriJ » R Veebr 16, 2018 11:56 am

Number in oluline ainult paberil ja saunas kõvatamiseks. Tähtis on kuidas auto päriselus liigub (video järgi on ikka väga terav).

Mälu järgi oli nt LS3 mootoril ka dünotades samade sildade ning käigukastiga ca 220-230kw. Selles valguses antud tulemusel pole küll häda midagi. LS3 mootoriga TR3 pole vist kordagi olnud olukorda, kust jõust jäi puudus- lisaks auto oli 300kg raskem.
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4148
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas Movistar » R Veebr 16, 2018 11:57 am

See videos nähtud sõit on mul ka graafikus olemas ja seal on 87 hp vähem kui peale dynos seadistamist.
Mõte oli ikka 400 piir ära näha aga selleks tuleb paar asja muuta.
Hetkel on küll tunne, et las olla parem nii ja ei hakka midagi juurde kruttima.
Kui kunagi tekib tahtmine, siis saab rõhku tõsta ja rammu kasvatada. 1,6 bariga peaks 400 kätte saama
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 290
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas suitsukala » R Veebr 16, 2018 12:09 pm

muljetavaldav tulemus, teeb kadedaks
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 902
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas Urvo » R Veebr 16, 2018 12:57 pm

Vabalthingavaga siis vahe +65kw ja +135nm 1.2 bar'i juures. Pole paha.

Iseasi, kuidas see vastupidavusele, küttekulule ja jahutusele mõjuma hakkab.
Urvo Männama, offroad since 2001.
17' LC150; 82' CJ-8 Scrambler; 90' W463 MB 230GE; TR3
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 902
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas Urvo » R Veebr 16, 2018 12:58 pm

LauriJ kirjutas:Number in oluline ainult paberil ja saunas kõvatamiseks. Tähtis on kuidas auto päriselus liigub (video järgi on ikka väga terav).

Mälu järgi oli nt LS3 mootoril ka dünotades samade sildade ning käigukastiga ca 220-230kw. Selles valguses antud tulemusel pole küll häda midagi. LS3 mootoriga TR3 pole vist kordagi olnud olukorda, kust jõust jäi puudus- lisaks auto oli 300kg raskem.

See LS3, millest räägid oli rattasse 240kw. Tean, sest oli täpselt 2x rohkem, kui sai Hondat mõõdetud :)
Urvo Männama, offroad since 2001.
17' LC150; 82' CJ-8 Scrambler; 90' W463 MB 230GE; TR3
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4148
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas Movistar » R Veebr 16, 2018 1:10 pm

eks see 6,2 ongi vähe suurem aga kuna see on suur ja raske siis pole neid võimalik ega mõttekas ka omavahel võrrelda.
Stock Honda vajutas ju (peaaegu) eest ära kui veel meeles on. :D

Aga jahutus sai dynos hakkama,katki ka ei läinud kohe.
Me kütsime ruumi +25 kraadini,et imiteerida mootori jaoks kõige halvemat olukorda.
Kuna aga õues on meil väga harva sellist tempi siis läheb kõik paremaks ja mis põhiline on,et väändegraafik ja max hp jäävad küll suures plaanis samadesse väärtustesse aga liiguvad graafikus ikka väga palju allapoole.
Miinusega võib max vääne olla ca 1000 rpmi allpool kui oli 25 kraadiga. Sama seis on ka hp-ga.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4148
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas Movistar » P Veebr 18, 2018 10:14 pm

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5248174271



See on veel enne dynot tehtud video.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1188
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas LauriJ » P Veebr 18, 2018 11:15 pm

Paneks siia veel ühe video, mis näitab, palju aega kulub korralikule ehitamisele. Videos tehakse lihtne ja viisakas kronstein (eks saaks palju prostamalt ka teha aga see pole ülejäänud projekti kvaliteediga kooskõlas - ehk standardeid ei saa alla lasta ühegi detaili puhul). Lisaks juppide läbimõtlemisele kulub vahel isegi rohkem aega - istud taburetiga auto kõrval ning üritad lootusetule olukorrale parima lahenduse välja mõelda :D Koht hakkab peale 12:30 kandis - kes ise kerida ei viitsi, vajutage https://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=12m32s

TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 970
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas smurhv » E Veebr 19, 2018 6:58 pm

LauriJ kirjutas:Paneks siia veel ühe video, mis näitab, palju aega kulub korralikule ehitamisele. Videos tehakse lihtne ja viisakas kronstein (eks saaks palju prostamalt ka teha aga see pole ülejäänud projekti kvaliteediga kooskõlas - ehk standardeid ei saa alla lasta ühegi detaili puhul). Lisaks juppide läbimõtlemisele kulub vahel isegi rohkem aega - istud taburetiga auto kõrval ning üritad lootusetule olukorrale parima lahenduse välja mõelda :D Koht hakkab peale 12:30 kandis - kes ise kerida ei viitsi, vajutage https://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=12m32s



Solidedge + laser + presspink ja jood kodus õlut või teed midagi muud tarka samal ajal :)
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1188
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas LauriJ » E Veebr 19, 2018 8:44 pm

Jutumehed. Eks sa siis ehita kodus õlut juues üks tr3, vaatame kaua aega kulub :D
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
MustVälk
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 148
Liitunud: K Sept 16, 2015 8:10 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas MustVälk » E Veebr 19, 2018 9:04 pm

Imestan et seal videos palju häid tööriistu, aga plasma lõikurit ei ole mis säästaks juba selle 8 tunni juures vähemalt 2 või 3.
Muidu hea õppevideo. Endalgi koguaeg vaja mingeid asju relakaga välja voolida! :D
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
VW Touareg 3.0 176kw TDI 2007a.
Kasutaja avatar
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 970
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Boatworld TR3

PostitusPostitas smurhv » E Veebr 19, 2018 9:27 pm

LauriJ kirjutas:Jutumehed. Eks sa siis ehita kodus õlut juues üks tr3, vaatame kaua aega kulub :D


Jutu kontekstis oli vinkli valmistus aga andestust kui hinge läks :)
Y61
#540 Mudmen

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist