Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
Re: TR3 H5
Liivakarva HMM sai ka tehtud Hydroboost pidurivõimendi ja hüdrorooliga kuid selliseid probleeme ei esinenud. Pump sai väike НШ, võib-olla 10, aga seal olid veel mingid klapid vahel. Aga süvitsi ei oska ma sellest süsteemist rääkida, see jäi rohkem vanamehe arendada. Igatahes ei kasutanud me kahekontuurilist pumpa ega lisa elektripumpa.
Viimati muutis ed101, K Sept 23, 2015 12:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: TR3 H5
Infoks niipalju, kes midagi pakub, et labapump (auto pump) peab olema malm korpusega. Alu korpus ei sobi eriti millekski, kui pinget näidata talle.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
2 päeva garaaziz rassimist ja pool viga on üles leitud .
Pidurit enam peale ei tõmba.
Viga oli nii lihtne,et selle peale ei tulnud ennem kui kõik muu oli järgi proovitud. Milleks otse kui saab ringiga
Hydro boosti tagasivoolu ja dosaatorpumba tagasivoolu EI tohi kokku ühendada. Nii lihtne oligi.
Samas on lahendamata rooli kinnijäämine ja raske roolimine madalal pöördel aga see on puhtalt tootlikuse taga ja sellega
tegeleb kunagi hiljem.
Vähemalt on lootust Antsumäele testima jõuda.
Homne päev tõotab tulla igaljuhul pikem kui 24 h.
Pidurit enam peale ei tõmba.
Viga oli nii lihtne,et selle peale ei tulnud ennem kui kõik muu oli järgi proovitud. Milleks otse kui saab ringiga
Hydro boosti tagasivoolu ja dosaatorpumba tagasivoolu EI tohi kokku ühendada. Nii lihtne oligi.
Samas on lahendamata rooli kinnijäämine ja raske roolimine madalal pöördel aga see on puhtalt tootlikuse taga ja sellega
tegeleb kunagi hiljem.
Vähemalt on lootust Antsumäele testima jõuda.
Homne päev tõotab tulla igaljuhul pikem kui 24 h.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Eilne päev kujunes ikka väga pikaks.
Kui peaaegu oli juba tunne,et nüüd ongi nii valmis kui valmis jõuab hetkel teha et sõitma saada siis sai kohe ka teepeale proovima mindud ja ohh üllatust.
Enne kui hydroboost töö täielikult lõpetas suutis ta üllatada ülepidurdamisega mis oleks peaaegu lõppenud tee ääres põllul. GPS fikseeris sellel hetkel 3 käiguga ja 7500 rpm peal kiiruseks 126 km/h
Siis tekkis küll tunne,et auto on võistlustele "mitteminemiseks " täitsa valmis.
Sai otsustatud,et vahetame kiirelt boosti välja,kuna ta on ka olemas ja pooleteist tunni pärast see tehtud oligi.
Uuesti proovima ja kaugele ei jõudnudki.Pidur jooksis ise peale. Siis sai korralikult ropendatud ja viga otsima hakatud.Ükski sõlm ei ole mind niipalju kunagi nöökinud kui see osa.
Viga oli seekord eriti imelik.
Nimelt oli õlipaagi tuulutusots liiga väikese diameetriga ja pidurdamisel võimust vabanev õli lükkas paaki rõhu sisse ja ei jõudnud nö. välja hingata tuulutusotsast.
Selle peale tulime suht kiiresti kuna aja jooksul on selle kapriisse junni osas juba mingid teadmised tekkinud. Seega hetkel peaaegu nagu töötab. Eks siis täna paistab kui kaua.Esimene kord minu jaoks kui otse garaazizt
võistlusrajale minnakse nii,et auto on ennem korralikult testimata.
Hydrovõimendiga pidurid on siis kui nad töötavad väga head. Asfaldil ei tohi kõvasti vajutada sest meetrine bogger läheb kergelt blokki
Talvel on see kindlasti väga halb.
Aga kes iganes plaanib neid autole installida siis peab arvestama,et need võivad korralikult näkku panna enne kui tööle hakkavad korralikult aga kui hakkavad siis on olemas ka korralik pidur mis osade arvates on kiiruse surm
aga minu arvates annab kiirust just juurde.
Kui peaaegu oli juba tunne,et nüüd ongi nii valmis kui valmis jõuab hetkel teha et sõitma saada siis sai kohe ka teepeale proovima mindud ja ohh üllatust.
Enne kui hydroboost töö täielikult lõpetas suutis ta üllatada ülepidurdamisega mis oleks peaaegu lõppenud tee ääres põllul. GPS fikseeris sellel hetkel 3 käiguga ja 7500 rpm peal kiiruseks 126 km/h
Siis tekkis küll tunne,et auto on võistlustele "mitteminemiseks " täitsa valmis.
Sai otsustatud,et vahetame kiirelt boosti välja,kuna ta on ka olemas ja pooleteist tunni pärast see tehtud oligi.
Uuesti proovima ja kaugele ei jõudnudki.Pidur jooksis ise peale. Siis sai korralikult ropendatud ja viga otsima hakatud.Ükski sõlm ei ole mind niipalju kunagi nöökinud kui see osa.
Viga oli seekord eriti imelik.
Nimelt oli õlipaagi tuulutusots liiga väikese diameetriga ja pidurdamisel võimust vabanev õli lükkas paaki rõhu sisse ja ei jõudnud nö. välja hingata tuulutusotsast.
Selle peale tulime suht kiiresti kuna aja jooksul on selle kapriisse junni osas juba mingid teadmised tekkinud. Seega hetkel peaaegu nagu töötab. Eks siis täna paistab kui kaua.Esimene kord minu jaoks kui otse garaazizt
võistlusrajale minnakse nii,et auto on ennem korralikult testimata.
Hydrovõimendiga pidurid on siis kui nad töötavad väga head. Asfaldil ei tohi kõvasti vajutada sest meetrine bogger läheb kergelt blokki
Talvel on see kindlasti väga halb.
Aga kes iganes plaanib neid autole installida siis peab arvestama,et need võivad korralikult näkku panna enne kui tööle hakkavad korralikult aga kui hakkavad siis on olemas ka korralik pidur mis osade arvates on kiiruse surm
aga minu arvates annab kiirust just juurde.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Pane selle tuulutusotsa pilt ka.
Isakene korra mainis ka, et tagasivool peab ikka suht vaba olema elik voolikud jämedad, sama siis tuulutusega.
Janis
Isakene korra mainis ka, et tagasivool peab ikka suht vaba olema elik voolikud jämedad, sama siis tuulutusega.
Janis
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Nii.
Antsumäel käidud ja proovitud .
2 viimast õhtut enne võistlust sai vaeveldud selle pidurivõimendi ja rooliga ning lõpuks arvasime,et vist on valmis ja pakkisime auto võistluseks ära.
Mitte kunagi varem ei ole ma nii toore asjaga rajale läinud kui seekord.
Proloogil hakkasid esimesed jamad pihta ja kui sõidetud oli 1 min.siis olid kadunud nii pidurid kui ka rool ja kolmandik rada tiksusime kuidagi finisisse.Tundus,et minut gaasi ning rooli/piduriõli kees.
Teha ei osanud ega tahtnud midagi ja asusime selle rõõmsama osa kallale millega tavaliselt poodiumi tähistatakse Ma ei olnud nagunii vaimustatud pooliku asjaga rajale minemisest.
Öösel oli keegi motivaator sebinud mingi vooliku välja ja ühendanud piduri süsteemist välja .Tänud Landile selle vooliku eest mida keegi kuskil pressimas käis .
Ühesõnaga olime back in business ilma pidurivõimuta aga asi seegi .
Startisime 13 ndana ja suht kähku(mõni ring) olime ennast sättinud etteotsa. Läbi erinevate hädade olime teise tunni lõpuks liidrid ja suutsime paar ringi kohta hoida .Samas oli mõned ringid enne katkestamist tunda,et sidur hakkab vaikselt kaduma ehk täpsemalt ei lahuta enam. Samas kui pöördesse vajutada siis nagu edasi ka ei käinud ehk libises.
Viimased paar ringi sõitsimegi esimese käiguga ja kuidagi jebisime jälle suurest august läbi ja jälle 1.käiguga ringiga augu teise serva. Lõpuks loobusime kasti,siduri ja starteri vägistamisest ja otsustasime esikohalt katkestada kuna oli selge,et lõpuni me nii ei sõida.
Aga niikaua kui sõitis oli hea
Väike mass teeb ikka imesid. Ilma igasuguse stressita on võimalik väga raskest kohast suht kergelt läbi vintsida kui kõrvalsõitvad 0,5 tn raskemate pommide vintsid ägisevad ja autod maakera sisse kaevuvad.
Sidur sai eile lahti võetud ja selgus,et sidurikoja sees pesitses mitmeid liitreid vedelat savi mis siduri peeti keeras.
Sissepugemise koha leidsime ka üles aga ei tea kas omast lohakusest või füüsikareeglite eiramisest oli üks pragu lahti jäänud ja sealt savi sisse pugeski.
Ühesõnaga töö vaikselt jälle käib ja ootame uue siduri usast ka ära ja laome kokku,et uuesti proovida.
Roolivõimendi pump läheb ka uus ja rihmaratas peaks homme treipingi vahel uue kuju võtma.
Seniks kuulmiseni
Antsumäel käidud ja proovitud .
2 viimast õhtut enne võistlust sai vaeveldud selle pidurivõimendi ja rooliga ning lõpuks arvasime,et vist on valmis ja pakkisime auto võistluseks ära.
Mitte kunagi varem ei ole ma nii toore asjaga rajale läinud kui seekord.
Proloogil hakkasid esimesed jamad pihta ja kui sõidetud oli 1 min.siis olid kadunud nii pidurid kui ka rool ja kolmandik rada tiksusime kuidagi finisisse.Tundus,et minut gaasi ning rooli/piduriõli kees.
Teha ei osanud ega tahtnud midagi ja asusime selle rõõmsama osa kallale millega tavaliselt poodiumi tähistatakse Ma ei olnud nagunii vaimustatud pooliku asjaga rajale minemisest.
Öösel oli keegi motivaator sebinud mingi vooliku välja ja ühendanud piduri süsteemist välja .Tänud Landile selle vooliku eest mida keegi kuskil pressimas käis .
Ühesõnaga olime back in business ilma pidurivõimuta aga asi seegi .
Startisime 13 ndana ja suht kähku(mõni ring) olime ennast sättinud etteotsa. Läbi erinevate hädade olime teise tunni lõpuks liidrid ja suutsime paar ringi kohta hoida .Samas oli mõned ringid enne katkestamist tunda,et sidur hakkab vaikselt kaduma ehk täpsemalt ei lahuta enam. Samas kui pöördesse vajutada siis nagu edasi ka ei käinud ehk libises.
Viimased paar ringi sõitsimegi esimese käiguga ja kuidagi jebisime jälle suurest august läbi ja jälle 1.käiguga ringiga augu teise serva. Lõpuks loobusime kasti,siduri ja starteri vägistamisest ja otsustasime esikohalt katkestada kuna oli selge,et lõpuni me nii ei sõida.
Aga niikaua kui sõitis oli hea
Väike mass teeb ikka imesid. Ilma igasuguse stressita on võimalik väga raskest kohast suht kergelt läbi vintsida kui kõrvalsõitvad 0,5 tn raskemate pommide vintsid ägisevad ja autod maakera sisse kaevuvad.
Sidur sai eile lahti võetud ja selgus,et sidurikoja sees pesitses mitmeid liitreid vedelat savi mis siduri peeti keeras.
Sissepugemise koha leidsime ka üles aga ei tea kas omast lohakusest või füüsikareeglite eiramisest oli üks pragu lahti jäänud ja sealt savi sisse pugeski.
Ühesõnaga töö vaikselt jälle käib ja ootame uue siduri usast ka ära ja laome kokku,et uuesti proovida.
Roolivõimendi pump läheb ka uus ja rihmaratas peaks homme treipingi vahel uue kuju võtma.
Seniks kuulmiseni
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Nüüd sain ise ka teada lõpuks Antsumäel sai siis üle kaalutud.Wannabe kirjutas:Kui kaalu silmas pidades autot ehitama hakkasid, mis siis lõpuks number tuli, kui saladus pole.
Täielikult võistlusvalmis,kütusepaak täis,ankapesu paak täis,vajalikud asjad kaasas,ankur küljes ,törts muda ka küljes siis lõppnumbriks tuli 1418 kg.
Ladoga mõistes on kaal siis ca 1330 kg kuna seal peab kaalumisel olema küttepaak tühi,aknapesuvedeliku paak tühi ja muud üleliigsed asjad autost väljas.
Konkurent Porgandi kaalusime ka igaks juhuks veelkord üle ja saime samas komplektsuses kaaluks 1294 kg. Tal oli veidi rohkem tööriistu kaasas .Ju plaanib siis rohkem remontida
Eelmise aasta detsembris kui ma kirjutasin kaalueelarvet paberile siis sain kahe auto erinevuseks ca 130 kg. Enda auto kaaluks prognoosisin 1392 kg .On ikka täppisteadus küll.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Kui saladus pole.
Siis millisest ettevõttest on soetatud kasutusel olev, kaitsme karp?
Ei suuda leida mujalt, kui jeebaid.
Siis millisest ettevõttest on soetatud kasutusel olev, kaitsme karp?
Ei suuda leida mujalt, kui jeebaid.
Jeep XJ 2.5TD (OM602 edition)
Re: TR3 H5
TR 3
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Piisab kui vahepeal veidi eemal olla ja kohe on midagi uut tekkinud
Eks see video sai VKM-i poolt rohkem reklaamieesmärgil tehtud ,et äkki käib ka edaspidi mõni offroadprojekt sealt majast läbi.
Eks see video sai VKM-i poolt rohkem reklaamieesmärgil tehtud ,et äkki käib ka edaspidi mõni offroadprojekt sealt majast läbi.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Vahepeal on siis juhtunud niipalju,et võtsin teiste nõu lõpuks kuulda ja viskasin selle hüdraulilise pidurivõimendi vahelt välja sel põhjusel ,et ma ei saanud seda korralikult toimima.
See suur ja raske malmist kärakas kaalus ca 5 kg.
Plaan oli üldse võimu mitte kasutada ja mängida jõuõlaga aga ei õnnestunud päris nii kuna teepeal jäi pihku Y61 Patroli sidurivõimendi mis leidis omale nüüd uue koha pidurit võimendades.
Varsti saame teada kas õigustas ka ennast.
Keegi siin küsis vahepeal,et mis sai Ori amortidest. Sai niipalju,et käisid amordijumala juures tegemises ja seal kisti amort algosadeks,puuriti avasid juurde nagu tootja manual soovitab,regulliti ja seadistati veel erinevaid
keerulise nimetusega detaile ja arvati,et nüüd on väga hea.
Täna sai alla keeratud ja esimene mulje on,et sai oluliselt pehmem kui oli enne.Seda sai proovitud siis autot niisama kiigutades mitte sõites.
Valmistume siis niikaua ASMV-ks ja kui tekib millest kaagutada siis kaagutan.
Õli ei ole veel sisse pannud,seega pilti teinud pole
See suur ja raske malmist kärakas kaalus ca 5 kg.
Plaan oli üldse võimu mitte kasutada ja mängida jõuõlaga aga ei õnnestunud päris nii kuna teepeal jäi pihku Y61 Patroli sidurivõimendi mis leidis omale nüüd uue koha pidurit võimendades.
Varsti saame teada kas õigustas ka ennast.
Keegi siin küsis vahepeal,et mis sai Ori amortidest. Sai niipalju,et käisid amordijumala juures tegemises ja seal kisti amort algosadeks,puuriti avasid juurde nagu tootja manual soovitab,regulliti ja seadistati veel erinevaid
keerulise nimetusega detaile ja arvati,et nüüd on väga hea.
Täna sai alla keeratud ja esimene mulje on,et sai oluliselt pehmem kui oli enne.Seda sai proovitud siis autot niisama kiigutades mitte sõites.
Valmistume siis niikaua ASMV-ks ja kui tekib millest kaagutada siis kaagutan.
Õli ei ole veel sisse pannud,seega pilti teinud pole
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: TR3 H5
Noh, pritsi siis emotsioone ja kogemusi. Kõik juba ammugi ootavad.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.