Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Umbes-täpselt poolteist aastat pole seda teemat enam täiendatud.
See auto on nüüd rohkem kui 2 aastat kulgenud ja mitte just väga halvasti
Kuna aga osad näod (konkurendid TR3-st ) on kuskil kõrgema pingega liini all vähe elektrit saanud ja tegelevad juba sildade käiamisega ja kaaluvad juppe grammi kaupa ning
puurivad istmetesse auke siis ega minagi ei saa sellest kaaluhullusest maha jääda.
Seega läheb jälle totaalseks ümbeehituseks,millega saab umbes130-160 kilo veel maha .
Teen äkki mõne pildi ka vahepeal.
Panen ühe viidiku ka,viimasest sõidust sellel masinal,sel kujul.
See hea 300 hp mootor(millest on üsna kahju loobuda) läheb täiskomplektsena varsti müüki. Mootor sai ka aasta tagasi veel kapremonditud.
Niikauaks seltsimehed vaadake seda viidikut ja mõistlike pakkumistega võib kohe tüütama hakata ka.
See auto on nüüd rohkem kui 2 aastat kulgenud ja mitte just väga halvasti
Kuna aga osad näod (konkurendid TR3-st ) on kuskil kõrgema pingega liini all vähe elektrit saanud ja tegelevad juba sildade käiamisega ja kaaluvad juppe grammi kaupa ning
puurivad istmetesse auke siis ega minagi ei saa sellest kaaluhullusest maha jääda.
Seega läheb jälle totaalseks ümbeehituseks,millega saab umbes130-160 kilo veel maha .
Teen äkki mõne pildi ka vahepeal.
Panen ühe viidiku ka,viimasest sõidust sellel masinal,sel kujul.
See hea 300 hp mootor(millest on üsna kahju loobuda) läheb täiskomplektsena varsti müüki. Mootor sai ka aasta tagasi veel kapremonditud.
Niikauaks seltsimehed vaadake seda viidikut ja mõistlike pakkumistega võib kohe tüütama hakata ka.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Tuleb välja, et Honda mikromootor polegi kõige kehvem valik ning ilma meeletute hobujõududeta saab ka ikka võita
Re: TR3 H5
CBR1000RR mootor. KW samapalju kui porgandil aga säästab kõvasti kaalu. Ülekandega teeb väände tasa.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: TR3 H5
Ma olen ammu aega mõelnud, et miks keegi krt tsiklimootorit ei kasuta...?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Tsiklimootor ei tule ja hobujõude vähem ka mitte.
Laurile tuleb tema võhiklikkus andeks anda.
Elab ta ju sama liini teise otsa all
Laurile tuleb tema võhiklikkus andeks anda.
Elab ta ju sama liini teise otsa all
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Keerake lehekülg tagasi, siis teate, mis mootor oli. V6 nissan.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: TR3 H5
Komplekt on juba tegelikult ära ostetud:
Mida pikem sõit, seda kergemaks auto koos lihakehadega muutub.
Mida pikem sõit, seda kergemaks auto koos lihakehadega muutub.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR3 H5
See pole reeglitega lubastud - kabiinis ei tohi liikuvaid ja katama jõuülekane osasid olla.LauriJ kirjutas:Komplekt on juba tegelikult ära ostetud:
Mida pikem sõit, seda kergemaks auto koos lihakehadega muutub.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR3 H5
Ketikaitse ajab asja ära. Pedaalid on nagunii juba praegusel autolgi ja need liiguvad. Seega kõik on reeglite pärane. Ländy, ära hakka TR3 arengule kaikaid kodarasse loopima.Landy kirjutas:See pole reeglitega lubastud - kabiinis ei tohi liikuvaid ja katama jõuülekane osasid olla.LauriJ kirjutas:Komplekt on juba tegelikult ära ostetud:
Mida pikem sõit, seda kergemaks auto koos lihakehadega muutub.
Re: TR3 H6
Pedaalid tuleb veel auke täis tulistada ja hambaid madalamaks käiata,siis hakkab looma.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Tegelikult kasutab.isakene kirjutas:Ma olen ammu aega mõelnud, et miks keegi krt tsiklimootorit ei kasuta...?
Leedus selline projekt olemas.
Aga ei toimi see.
Väänet pole ja ülekandega seda parandada on lollus.
Siis kräunutad seda pidevalt 10000 rpm peal ja aeglaselt sõita võimatu.
Kui ainult kiire kihutamine oleks ja lühikesed katsed, siis võibolla veel kuidagi.
HM Racing Team