Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Kui sul juba ei olnud, siis vea genekale tuulutus üles. Kui enne ei olnud, siis see ehk seletab miks vesi sisse läks, aga välja ei tulnud? Siis vähemalt ei teki tal kuumaks minnes tahtmist vett sisse imeda, vaid imeb tuulutusest lihtsalt õhku.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: TR3 H5
Peale kuumenemist jahtudes ikka;) Kuumenemisel pressib just õhku välja. Pärast aga hakkab kahju ja tirib sisse tagasi. Koos niiskusega...tarmo kirjutas:Kui sul juba ei olnud, siis vea genekale tuulutus üles. Kui enne ei olnud, siis see ehk seletab miks vesi sisse läks, aga välja ei tulnud? Siis vähemalt ei teki tal kuumaks minnes tahtmist vett sisse imeda, vaid imeb tuulutusest lihtsalt õhku.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
No seda ma pidasingi silmas, aga polnud ju mõtet hakata elementaarset asja siin teemas pulkadeks lahti seletamav6sa kirjutas:Peale kuumenemist jahtudes ikka;) Kuumenemisel pressib just õhku välja. Pärast aga hakkab kahju ja tirib sisse tagasi. Koos niiskusega...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Tegelikult tuleb läbiv tuulutus teha.
Just nii nagu vanasti jagajatele tehti.
Just nii nagu vanasti jagajatele tehti.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Ma isegi mõtlesin selle peale,et sättida elektritali taha polditava lisaraami külge. Samas oleks selleks vaja osta vints mida läheb reaalselt vaja 1 kord. Ilmselt ei tundu väga otstarbekas.AINIONU kirjutas: Kas sätid saba peale veel ühe tali lisaks-vaadates Croatia Trophy videoid siis riputavad sabavintsiga ennast ülevalt või siis tagant kinni ja lasevad mäenõlva pidi lohisema?
Meil toimus ka vahepeal Horvaatia huviliste kokkusaamine ja leppisime kokku nii,et igaüks paneb ennast kirja sinna klassi kuhu soovib/julgeb ja eks see pärast 31/01 näha on kes kuhu pani
Ma olen jätkuvalt seda meelt,et teen esimest korda kaasa vähe kergemas versioonis ja võtan seda kui puhkust ja tutvumissõitu.
Seega ei ole mul ka teist vintsi vaja ja proovin ühe mehhiga hakkama saada. Kui külili keeran siis küll keegi kunagi ikka püsti tõmbab ja mehhiga saab ka mäest väga edukalt alla lasta.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Ära näkku löö http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-win ... wm-12000hd
Sellest saad pärast kiirelt lahti-nõutud tali teatud rinkonnas
Sellest saad pärast kiirelt lahti-nõutud tali teatud rinkonnas
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Kaal: 42kgAINIONU kirjutas:Ära näkku löö http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-win ... wm-12000hd
Sellest saad pärast kiirelt lahti-nõutud tali teatud ringkonnas
Ennem ostaks Come-up 6000 väikse pooliga.
See pea poole kergem. http://shop.jrmotors.ee/et/a/comeup-dv6-s
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Ma ei usu, et ma millegi revolutsioonilisega lagedale tulen ja ei hakanud enne kobisema, kui selge, et milleks seda vintsi seal kasutatakse. Nüüd, kui tundub, et aint mäest alla laskmiseks, siis ma soovitan youtubes võtta aega ja vaadata Rainforest Challenge Malaysia videosid. Võin eksida, aga äkki "dwilight zone" etapil on ca. 70 kraadised langused ja tõusud kohati ja seal nad lasevad autosid mäest alla käsitsi ja lintidega väga efektiivselt. Ots auto küljes, lint paar tiiru ümber puu ja vintsman annab tasapisi järele teisest otsast. puu ja lint toimivad siis pidurina läbi hõõrde. Ehk et äkki tasub kaaluda ka seda varianti, kui vaja aint mäest alla saamiseks. Et äkki hea lahendus ongi liiga lihtne selleks, et selle peale tulla, kui tegeldakse raketiteadusega. Tuleb meelde ameeriklaste aastatepikkuse arendamise tulemusena loodud space-pen , mis sai kehvem kui venelaste harilik pliiats
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Nägin seda rihmaga libistamist Lätis 2012 a esimest korda ka kõrvalt . Toimis.
Pigem on küsimus mäest laskumise pikkuses ja võimaluses end ise püsti tõsta ja läbi katuse vintsiga hoides külgkalletel sõita .
Pigem on küsimus mäest laskumise pikkuses ja võimaluses end ise püsti tõsta ja läbi katuse vintsiga hoides külgkalletel sõita .
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Täiendame vahepeal teemat ka.
Viimase aja saavutuste hulka võib siis kirja panna auto pea algosadeks võtmist ja uuesti koostamist ning käivitamist kuni juhtus nii ja seda mitte metsas vaid garaazis ..............
Ehk siis nukkvõll otsustas garaaziz pooleks minna ja kuna kolb pani klappidele nätaka ära siis läks võll veel teisestki kohast katki.
Viimase aja saavutuste hulka võib siis kirja panna auto pea algosadeks võtmist ja uuesti koostamist ning käivitamist kuni juhtus nii ja seda mitte metsas vaid garaazis ..............
Ehk siis nukkvõll otsustas garaaziz pooleks minna ja kuna kolb pani klappidele nätaka ära siis läks võll veel teisestki kohast katki.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Kas on mingi põhjus ka teada,miks nukk pooleks läks?
Re: TR3 H5
Tahad sa sellest rääkida ?