Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR3 H6
Neti andmetel 155 Nm bei 7.200 min−1 = vähe ja kõrgel pöördelPraks1 kirjutas:Suzuki Hayabusa1300,Kui ei eksi.
Tia mis võiks olla see min Nm millega hakkama saaks ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: TR3 H6
Kõik on tehtav,Aga lõpuks kaob point.
Tsikli kone otsa istutad näiteks Atlase 4 astmelise vahekasti jne,Aga seal puudub pto ja kaalub meeletult.
Kokkuvõttes sõidad kiunuva saega ja aerutad vahekasti kangiga mööda tuba nagu Jaanson olümpial,ilma ulmelise kaaluvõiduta.
Need autod käivad pikkadel ja rasketel sõitudel,mitte ainult paar tundi raiesmikul pilti tegemas jne
Tsikli kone otsa istutad näiteks Atlase 4 astmelise vahekasti jne,Aga seal puudub pto ja kaalub meeletult.
Kokkuvõttes sõidad kiunuva saega ja aerutad vahekasti kangiga mööda tuba nagu Jaanson olümpial,ilma ulmelise kaaluvõiduta.
Need autod käivad pikkadel ja rasketel sõitudel,mitte ainult paar tundi raiesmikul pilti tegemas jne
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H6
Ainult raiesmikul pildi tegemiseks ei viitsiks üldse ehitada. Pildistada nagunii ei viitsi
Aga kui auto kaalub ca 1200 kopikatega siis võiks see nm olla minimaalselt 230-250 nm.
1400+ puhul juba üle 300. Minu autol ongi ta ca 370 aga oluliselt parema graafikuga kui näiteks LC 3,0 TD-l. Käisin kaardilugeja mõistes täiesti uue mehega Ladoga Forestil ja tema,kes on harjunud eluaeg diisliga sõitma ei jõudnud ära imestada,et mis kuradi moodi see bensukas nii hästi veab igal pöördel.
Ma saan aru,et enamustel kirstudel see number umbes selline ongi aga kaal suurem.
Kuid nendel ongi see häda,et pikkadel ja rasketel sõitudel pole nendega enam fun ,vaid paras ikaldus ja kindlasti mitte poodiumi püüdmine.
Pildistada saab igasuguse ratastega kastiga.
Seal pole see kaalueelis nii suur.
Lauri seda eelmine aasta ka tõestas ilmekalt.
Aga kui auto kaalub ca 1200 kopikatega siis võiks see nm olla minimaalselt 230-250 nm.
1400+ puhul juba üle 300. Minu autol ongi ta ca 370 aga oluliselt parema graafikuga kui näiteks LC 3,0 TD-l. Käisin kaardilugeja mõistes täiesti uue mehega Ladoga Forestil ja tema,kes on harjunud eluaeg diisliga sõitma ei jõudnud ära imestada,et mis kuradi moodi see bensukas nii hästi veab igal pöördel.
Ma saan aru,et enamustel kirstudel see number umbes selline ongi aga kaal suurem.
Kuid nendel ongi see häda,et pikkadel ja rasketel sõitudel pole nendega enam fun ,vaid paras ikaldus ja kindlasti mitte poodiumi püüdmine.
Pildistada saab igasuguse ratastega kastiga.
Seal pole see kaalueelis nii suur.
Lauri seda eelmine aasta ka tõestas ilmekalt.
HM Racing Team
Re: TR3 H6
No täpselt. Eestis sõitmiseks sobib peaaegu iga suvaline saan, isu saab täis sõita. Kui joppab, saab ka diplomi Kui nõudmised suuremad, ning soov väljamaa meestele kohta kätte näidata, siis vaja kerget pilli.
Aga teooria on tore. Avalda rahvale, mille arvelt see kaaluvõit siis tulema peaks? Muidu on igav ja kuiv teema. Rahvast huvitavad tehnilised lahendused. Puhtalt mootori pealt seda võitu ei saavuta ju.
Palju teoorias tuleb kaaluvõit nt:
V6 -> R4 (arvatavasti fööniga) xxkg?
veljed? ehk 20kg
lääbadelt vist peaaegu 3kg tükilt ehk 12kg kokku?
võibolla treida veel ülekandeid õhemaks portaalides ja rummud ka auklikuks puurida? 4kg?
Paned ka BTR-i asemel Toyota vintsi? 15-20kg?
Alumiinium panser? mul ees toru kaalub ca 3,5kg (1,2meetrit 2,5x45mm toru+ pilu),mõlkis alukäkk oli 8kg vist sul?
Kas raami ka ümber saed? Sealt vist pole vägapalju võtta enam?
Aga teooria on tore. Avalda rahvale, mille arvelt see kaaluvõit siis tulema peaks? Muidu on igav ja kuiv teema. Rahvast huvitavad tehnilised lahendused. Puhtalt mootori pealt seda võitu ei saavuta ju.
Palju teoorias tuleb kaaluvõit nt:
V6 -> R4 (arvatavasti fööniga) xxkg?
veljed? ehk 20kg
lääbadelt vist peaaegu 3kg tükilt ehk 12kg kokku?
võibolla treida veel ülekandeid õhemaks portaalides ja rummud ka auklikuks puurida? 4kg?
Paned ka BTR-i asemel Toyota vintsi? 15-20kg?
Alumiinium panser? mul ees toru kaalub ca 3,5kg (1,2meetrit 2,5x45mm toru+ pilu),mõlkis alukäkk oli 8kg vist sul?
Kas raami ka ümber saed? Sealt vist pole vägapalju võtta enam?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H6
Kõike ei saa kirjutada.
Ega konkurendid ei maga
Sa oled peaaegu õigel teel.
V6 -> R4 oleks ilma föönita ca 50 kg, fööniga veel ei tea. Föön valmistatakse eritellimusel ja lõplik tõde selgub siis kui asjad on koos. Hetkel on mootorisse arvestatud kõik komponendid selliselt, et 430 hp oleks turvaline.
Mootori alumine pool on ühe mudeli pealt, ülemine pool teise pealt, sisu täielikult aftermarket, jne.
Mootori blokk ja kaan läksid tegemisse üldse soome, sest kohalikus kvaliteedis polnud isegi vkm enam kindel.
Lisa veel tagavints,koos releede ja juhtmetega 42 kilo.
Aku erinevus 21 kilo
Kerged pidurid
Poole vähem voolikuid
Teine pidurivõimendi
2 kompressori asemele 1 ja vähem kinnitusi.
2 bensupumba asemele 1
Vähem tosooli
Kergemad jahutusventikad
Kerge väljalase
Custom sisselase
Roolivardad titaanist
Võimalusel asendada terasdetaile titaani või alu vastu.
Kergemad detailid mootrisse(kolvid,kepsud,õlipump jne )
Ja veel umbes 20 pisiasja.
Aga su rauast kärakas kaalub julgelt 2x rohkem kui sa siin välja reklaamid.
Latt sees,kinnitused,see rauast musi jne.
Minu kõver alujunn on 3,2 kg ainult
Uus tuleb 2,8
Ega konkurendid ei maga
Sa oled peaaegu õigel teel.
V6 -> R4 oleks ilma föönita ca 50 kg, fööniga veel ei tea. Föön valmistatakse eritellimusel ja lõplik tõde selgub siis kui asjad on koos. Hetkel on mootorisse arvestatud kõik komponendid selliselt, et 430 hp oleks turvaline.
Mootori alumine pool on ühe mudeli pealt, ülemine pool teise pealt, sisu täielikult aftermarket, jne.
Mootori blokk ja kaan läksid tegemisse üldse soome, sest kohalikus kvaliteedis polnud isegi vkm enam kindel.
Lisa veel tagavints,koos releede ja juhtmetega 42 kilo.
Aku erinevus 21 kilo
Kerged pidurid
Poole vähem voolikuid
Teine pidurivõimendi
2 kompressori asemele 1 ja vähem kinnitusi.
2 bensupumba asemele 1
Vähem tosooli
Kergemad jahutusventikad
Kerge väljalase
Custom sisselase
Roolivardad titaanist
Võimalusel asendada terasdetaile titaani või alu vastu.
Kergemad detailid mootrisse(kolvid,kepsud,õlipump jne )
Ja veel umbes 20 pisiasja.
Aga su rauast kärakas kaalub julgelt 2x rohkem kui sa siin välja reklaamid.
Latt sees,kinnitused,see rauast musi jne.
Minu kõver alujunn on 3,2 kg ainult
Uus tuleb 2,8
HM Racing Team
Re: TR3 H6
Üldiselt rahvale arusaamiseks,et kerge auto ehitus ei peitu ainult rahas ja muidu see võmatu.Komponendid on enamusel samad ,aga nendega tuleb rõvedalt lolli ja rõvredat tööd teha,et soovitud tulemus saada.
Kunagi jäi kõrvu üks lahe ütlus ühes teises kontekstsi"hästi palju mitte m....gi teeb kokku hästi palju",seega on oluline iga käiatud,treitud jne 400g kah,kuigi see tundub mõttetu algul
NB: Kui seda loeb mõni tugeva närvikavaga treial/freesia,mitte vägakaugel Tallinn/Harjumaa ja tal aega lollustega tegeleda võib vabalt märku anda.
Kunagi jäi kõrvu üks lahe ütlus ühes teises kontekstsi"hästi palju mitte m....gi teeb kokku hästi palju",seega on oluline iga käiatud,treitud jne 400g kah,kuigi see tundub mõttetu algul
NB: Kui seda loeb mõni tugeva närvikavaga treial/freesia,mitte vägakaugel Tallinn/Harjumaa ja tal aega lollustega tegeleda võib vabalt märku anda.
Viimati muutis Praks1, K Okt 18, 2017 11:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
Proto
53951597
53951597
Re: TR3 H6
Ehk mõni Berta saab haisu ninna ja võtab ka 150kg alla?
Üldiselt siin konnatiigis on nagunii konkurentidel asjad teada. Kõik külastavad neid kosmoselaboreid vahepeal, kust siis sulgkerged Euroopa offroadi hirmud välja tulevad.
Usun, et siin foorumis on palju rahvast keda see auto teema väga huvitab. Enamus ei tea, mis vaevaga need kilod sealt auto küljest maha kukuvad (kõrvalt vaadates on jube lihtne torudest raam kokku keevitada ning ongi 1200kg auto olemas). Teised TR3 mehed ei tee foorumisse teemat ka, see on üks ainukesi, kus tipptasemel auto ehitust kajastatakse.
Ma üritan natuke ka kaasa rääkida, niipalju kui oskan (tsiklimootori jutt oli niisama rahvale elevuse tekitamiseks, kui keegi aru ei saanud).
Näiteks 2 aastat tagasi, kui esimesi kergeid TR3 ehitati, siis kerge lääba kaalus ca 7kg/tk. Tänaseks on valmis tehtud ca 4,1kg kaaluvad lääbad. Protsentuaalselt kaaluvõit väga suur! Palju selleks vaeva nägema pidi, võivad teised asjaosalised kirjutada.
Rehvidelt lõigatakse isegi väljaulatuvad kirjad maha jne. Ühesõnaga korralik kaalujälgijate ühing on koos. Arvan, et pole kaugel ajad, kus terve võistlusauto kaalub samapalju kui 10aasta vanuse auto veermik (moogi sild+traktorirattad+muu juurde kuuluv=~900-1000kg.
Edit: Praks jõudis ka juba vahele kirjutada
Üldiselt siin konnatiigis on nagunii konkurentidel asjad teada. Kõik külastavad neid kosmoselaboreid vahepeal, kust siis sulgkerged Euroopa offroadi hirmud välja tulevad.
Usun, et siin foorumis on palju rahvast keda see auto teema väga huvitab. Enamus ei tea, mis vaevaga need kilod sealt auto küljest maha kukuvad (kõrvalt vaadates on jube lihtne torudest raam kokku keevitada ning ongi 1200kg auto olemas). Teised TR3 mehed ei tee foorumisse teemat ka, see on üks ainukesi, kus tipptasemel auto ehitust kajastatakse.
Ma üritan natuke ka kaasa rääkida, niipalju kui oskan (tsiklimootori jutt oli niisama rahvale elevuse tekitamiseks, kui keegi aru ei saanud).
Näiteks 2 aastat tagasi, kui esimesi kergeid TR3 ehitati, siis kerge lääba kaalus ca 7kg/tk. Tänaseks on valmis tehtud ca 4,1kg kaaluvad lääbad. Protsentuaalselt kaaluvõit väga suur! Palju selleks vaeva nägema pidi, võivad teised asjaosalised kirjutada.
Rehvidelt lõigatakse isegi väljaulatuvad kirjad maha jne. Ühesõnaga korralik kaalujälgijate ühing on koos. Arvan, et pole kaugel ajad, kus terve võistlusauto kaalub samapalju kui 10aasta vanuse auto veermik (moogi sild+traktorirattad+muu juurde kuuluv=~900-1000kg.
Edit: Praks jõudis ka juba vahele kirjutada
Re: TR3 H6
Need esimesed kerged lääbad lähevad järgmie aasta ühel sõidul karikateks,aga katsetame edasi.
Seega täna kergem lääba mis kestab on 7,25kg
Seega täna kergem lääba mis kestab on 7,25kg
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H6
See oht on olemas jahLauriJ kirjutas:Ehk mõni Berta saab haisu ninna ja võtab ka 150kg alla?
Siis on meil kohe hapu see lugu.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H6
Lisan mõne ilusa tüki pildi ka.
Offroadis on see niimoodi ainult 1 korra. Siis kui nad uued on.
Offroadis on see niimoodi ainult 1 korra. Siis kui nad uued on.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Boatworld TR3
Kui tahad saladust hoida, ära pilte näita 2,4 honda põhi? Subaruga ei tahtnud katsetada, peaks veel 20 kg alla saama?
Tehtud, mõeldud.