Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Boatworld TR3
Jube mulaks läheb siin ehitusteema all. Ma arvan, et autoklasside järgi küll nüüd juppide tegemist liigitada ei saa. Pigem ikka asi selles, kes nende tööriistade taga on. Saab ka solidedgega teha ja saab ka plasmalõikuriga jne, lihtsalt lõpptooted on erinevad ning inimesed on erinevalt rahul. Ning kohati teeb päris kadedaks, et ise nii kannatlik ja korrektne pole, see vist tuleb kuskilt mujalt kui õppides.
Edu korralikkele TR3 meestele.
Terv. Villu
Edu korralikkele TR3 meestele.
Terv. Villu
Re: Boatworld TR3
Olles ise igapäev asja juures siis solidedge joonestajal kulub 5-10minutit et selline väike vinkeldetail välja joonistada, laser lõikab 5 sekundit seda ja kaks painet on ka 10 sekundit. Kui võtta ooteaeg 1 tööpäev siis saad ikka rahulikult om Tr-3 projektil rehvimustrit kasvõi lõigata. Jutu eesmärk polnud tr3 jumalaid halvustada nende osavates kätetöös. Selge et garaazhis kus need pillid valmivad, pole ei programmi ega laserit ja seetõttu tehaks see relaka ja keevitusega (alatihti kell 3 öösel) valmis aga loe mu jutt ise uuesti läbi ja leiad sealt ka tõde, ei ole nii et kõik mida isand Junkin kirjutab on A ja O Iga auto ehitus on raske, lihtsalt osadel on toimunud edasiareng tugevamatesse klassidesse ja sealt ka siis keerukamad detailid. Kindlasti kui oleks aega rohkem jõuaks seda ka rohkem planeerida ja vajalikud detailid ette mõelda.LauriJ kirjutas:
Ma näiteks tegin täna paar tundi ühte kinnitust survelaagrile. Kõik puha alumiiniumist ja värki. Ilus asi sai. Aga kui kasti külge panin, siis tuli välja, et olin valetpidi asja teinud. Ühesõnaga tühi töö ning jupstükk lendas vanaraua hunnikusse. J
Sellepärast see solid-i ja õllejoomise jutt väga kuskile ei kõlbagi. Kõrvalt vaadates lihtne aga kui ise teed, siis saad aru, mis kepp tegelikult käib.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
See plasmalõikur ongi mõttetu junn.
Alumiiniumit ei lõika ma kunagi sellega ja terast ka max.2 mm kui vaja pikki ja kiireid lõikeid teha.
Cadiga ka maadelda ei viitsi,sest joonise tegemiseks kulub umbes sama kaua kui mingi detaili välja lõikamise peale . Aegajalt tuleb ka jooniseid teha.Päris ilma ei pääse.
Aga ühe hea ja tänapäevase tr3 ehitamise peale kulub ca 1200 tundi kokku ja see eeldab,et sa tead enamvähem täpselt mida sul vaja on,kust saab,kes teeb jne. Jalgratast leiutades lisandub veel kõvasti aega juurde.
Sellepärast ongi paljud läinud porgandi kopeerimise teed sest jalgratas on juba leiutatud ja keegi on kooliraha maksnud.
Junkini oma on aga paras ajamasin .
Alumiiniumit ei lõika ma kunagi sellega ja terast ka max.2 mm kui vaja pikki ja kiireid lõikeid teha.
Cadiga ka maadelda ei viitsi,sest joonise tegemiseks kulub umbes sama kaua kui mingi detaili välja lõikamise peale . Aegajalt tuleb ka jooniseid teha.Päris ilma ei pääse.
Aga ühe hea ja tänapäevase tr3 ehitamise peale kulub ca 1200 tundi kokku ja see eeldab,et sa tead enamvähem täpselt mida sul vaja on,kust saab,kes teeb jne. Jalgratast leiutades lisandub veel kõvasti aega juurde.
Sellepärast ongi paljud läinud porgandi kopeerimise teed sest jalgratas on juba leiutatud ja keegi on kooliraha maksnud.
Junkini oma on aga paras ajamasin .
HM Racing Team
Re: Boatworld TR3
Müts maha, kui tõesti nii kiiresti sellised detailid valmis teed. Kindlasti imestad kuhu need 1200 töötundi teema peategelase auto ehitusel pandi, joodi vist garaazis jäägermeistrit? Teoorias on kõik lihtne. Siuh säuh, arvutis joonised ning enter.smurhv kirjutas: Olles ise igapäev asja juures siis solidedge joonestajal kulub 5-10minutit et selline väike vinkeldetail välja joonistada, laser lõikab 5 sekundit seda ja kaks painet on ka 10 sekundit. Kui võtta ooteaeg 1 tööpäev siis saad ikka rahulikult om Tr-3 projektil rehvimustrit kasvõi lõigata. Jutu eesmärk polnud tr3 jumalaid halvustada nende osavates kätetöös. Selge et garaazhis kus need pillid valmivad, pole ei programmi ega laserit ja seetõttu tehaks see relaka ja keevitusega (alatihti kell 3 öösel) valmis aga loe mu jutt ise uuesti läbi ja leiad sealt ka tõde, ei ole nii et kõik mida isand Junkin kirjutab on A ja O Iga auto ehitus on raske, lihtsalt osadel on toimunud edasiareng tugevamatesse klassidesse ja sealt ka siis keerukamad detailid. Kindlasti kui oleks aega rohkem jõuaks seda ka rohkem planeerida ja vajalikud detailid ette mõelda.
Sa ei saa ikka jutu mõttele pihta vist? Vaata korra tähelepanelikumalt pilte, kus neid autosi ehitatakse? See on kodugaraaz, mitte tehas.
Tõin näiteks, kuidas garaazis asjad valmivad ja mis ajakulu on igale lihtsale detailile. Sa räägid mingist solidedgest ja värgist. Enamustel garaazis proffesionaalset metallitöötlemis tehast, samuti pole enamusel palgal proffesionaalset joonestajat p (5-10min jutus julgen kahelda. Kas tõesti koos kõikide mõõtmistega koos teeb 5-10min? Näen kõrvalt, kuidas mul vend kasvõi lihtsat siduri vaheplaati üles joonistas ning 10min on asi kaugel). Pole laserit mille seadistad ja saad valmis detaili 5sekundiga. Pole sellist painutuspinki, mis 10sekiga detaili valmis teeb.
Hardo tõi õige näite välja, et paljud kes ehitavad, teevad Porganist koopia, kuna nii on lihtsam. Ei pea mõtlema nii palju. Arvatavasti teeks ise ka. Lihtne ja töötav lahendus ju. Ma arvasin ka enne auto ehitamist, et mis ta siis ära ei ole. Auto oli pm valmis vaja ainult Toyota sildade asemele Volvo sillad panna. Paari nädalaga teen valmis. Tegelikkus oli, et kulus aasta selle ajamasina leiutamisele.
Ega enne ei jõuagi see kohale, kui ise selle kadalipu läbi teed ja ühe oma kätega tehtud autoga rajale tuled (See nüüd on A ja O).
Re: Boatworld TR3
Ega tegelt vahet polegi. Igaüks ise ehitab nii nagu paremaks peabLauriJ kirjutas:smurhv kirjutas:
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
- Rookie
- Postitusi: 2
- Liitunud: R Juun 01, 2018 10:19 pm
Re: Boatworld TR3
Tere,Movistar kirjutas:Reede õhtused mõtted
Kui palju nimelt sellel Honda mootoril orginaalis kw on?tänud
-
- Rookie
- Postitusi: 2
- Liitunud: R Juun 01, 2018 10:19 pm
Re: Boatworld TR3
Tänan vastuse eest ja edukat sõitu ladoga 2018.Movistar kirjutas:140 kw
Re: Boatworld TR3
Hardo jaga muljeid Ladogast jakuidas auto toimis/kestis. Üks puu vist tuli nigut maa seest lõpu poole?
Team saarlased
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
Jahh... Seekord polnud minu kord.
Kõik märgid näitasin juba enne Ladogat et midagi head loota pole ja kasulikum oleks mitte minna. Kõik mis sai näkku panna,seda ka tegi. Neid asju oli nii palju,et kõike ei hakka loetlemagi....
Eelmine päev enne minekut oli plaanis dynos pilli lahjemaks seadistada et küttekulu alla saada.Igaks juhuks.. Lõppes see 5 tunnise remondiga ja lõpuni polnud selge kas saame korda või mitte sest vajaminevat osa lihtsalt polnud kuskilt võtta. Häkkisime mingi porno kokku ja jäi ka pidama ning tundus,et sellega on korras.
Järgmine päev jooksis rendist võetud matkamajal rattalaager laiali .Sai see siis ära remonditud omast ajast mis oli plaanis kulutada asjade kokkupanemise peale.
Vene poole sõites tundus,et ka teine teeb häält ja jooksvalt otsisime Narvast suure hädaga ja igaks juhuks uue. 100 km üle piiri pani ka teine laager jala ämbrisse ja sai otsitud mingi koht kus vahetada.Hea et taipasime teise otsida. Jäime ka tehnilisse hiljaks.
Esimesel võistluspäeval tundus,et asi läheb paremaks ja katsel sai ka hea aeg vajutatud kuni viimase tõusuni enne finisit kus mingi venelastest atvde punt otsustas vintsimiseks kasutada minu puukaitsevööd ja siis selle otsas lõppes nende vints. Korralik sõda,vaidlemine ja raisatud aeg ning lõpuks saime nad sealt otsast lahti ja minema.Ilmselgelt mingit head aega ei saanud sealt.
Teine päev ootas ees raskeim katse ja sai hooga peale mindud. 15 min sõitu ja roolivõim otsustas enam mitte niipalju kui vaja võimendada ja näha oli ,et nii me kuhugi ei jõua. Sai siis kohapeal viga otsitud ja leiutatud ning oli juba plaan maha tulla aga kuidagi leidsin motivatsiooni edasi punnida ja kruttisin niiet käed tahtsid otsast kukkuda aga suure vaevaga saime viimastena selle raja läbitud ajaga 7h 52 min.Kusjuures kontrollaeg oli 8 h.
See rada oli lõpuks nii raskeet niipalju pole ma mitte kunagi vintsida saanud.Pikim lõik oli 1,2 km järjest ainult vintsida.Mehhaaniline välja ja täistõmmetega tõmbamine. Esiots sõitis poole kiiremini seda rada. Sellega see saaga veel läbi polnud kuna mulle väänati otsa 20 min trahvi ja koguaeg läks seega üle 8 tunni ning loomulikult tähendas see aega mitte jõudmist ning sain kirja päeva maksimumtrahvi ehk koguaeg nüüd juba üle 10 tunni. Kokkuvõttes oleks kohe maha tulnud ja remontima läinud siis koguaeg oleks olnud täpselt sama nagu me lõpuks saime.
Motivatsioon oli suht nullis aga sai auto korda tehtud et järgmine päev jälle peale minna.
Kolmas päev oli tuntud Vepski katse oma savirööbaste ja muu ekstreemiga. Sai sõidetud hea aeg. Esimesed olid minutite sees .Mahtusin ka sinna punti .
Neljas päev: Algas kiirelt ja hästi kuni ühe kaardiveani pärast mida hakkasin ma ka ise silmanurgast kaarti jälgima igaks juhuks.Niikaua vahtisin kui ükskord käis korralik pauk ja sõitsin rattaga puusse. Rooliots pooleks. Tore lugu.
Levi metsas polnud ja proovisin sat telefoniga helistada aga selgus et olenemata selle regamisest vene võrku kostis sealt ainult hääl mis teatas,et helistada ei saa kuna ma pole telefoni reganud venemaal.Persse...Tegin ju ära.
Saatsin siis hunniku sõnumeid tavatelefoniga lootuses et äkki vahepeal tekib levi ja keegi saab selle kätte. Vahepeal üritasime vintsiga ratast keerata ja edasi liikuda punkti poole kust oli lootust kuidagi metsast välja saada. Natuke maad edasi oli keegi ära kaotanud 4 väikest koormarihma ja sääsetõrje mis marjaks ära kulus. Saime rihmadest ehitatud mingi lahenduse ja kulgesime edasi ca 10 km kuni läbi põõsa nägime oma tehnilist autot kes oli sõnumi kätte saanud ja vajaliku jupi toonud...Aga.. Kui põõsa vahelt välja jõudsime siis selgus et see auto oli kukkunud läbi mädanenud puitsilla
Siis läksid järgmised tunnid selle kättesaamise peale ja mingi kohalik kes appi tuli jootis meid veel täis ka kohalikust samakast ja selge oli et rajale meil enam asja pole.
Hommikul sai siis hakatud vaatama et kas asi piirdus ainult rooliotsaga ja midagi ei loksu rohkem. Selgus,et midagi poob tugevalt ja lukk ka ei tööta. Kiskusime silla kiirelt laiali ja siis jõudis kohale et sillatala on korralikult kõver.
Tõmbasin siis joone alla ja lasin ühest kõrvast sisse ja teisest välja igasugused jutud silla sirgeks keevitamisest jne. Isu oli igati täis.
Läksime hoopis vaatama kuidas teised sõidavad ja päevaga suutsin veel haigeks ka jääda. Siis sai pandud punkt,et hommikul laseme jalga ja ei jää sinna rohkem vegeteerima.
Nii see Ladoga seekord siis oli.
Eks teised kirjutavad omadest mõtetest ise kui kirjutavad.
Protos jäi seis lõpuks selline,et 11 st autost sõitis raja läbi ilma jamadeta ainult 3 autot.
Lõppseis jäi selline:
1.Nerjus leedust
2.Tarvo (porgand)
3.Joel (mulkland)
Kokkuvõttes auto toimis aga Saarekolli ja Ladoga vahel oli liiga väike vahe ja ma lihtsalt ei jõudnud kõike üle käia ja üle vaadata ning ilmselt maksis see ka kätte.
Nüüd tuleb pikem remondipaus jälle
Kõik märgid näitasin juba enne Ladogat et midagi head loota pole ja kasulikum oleks mitte minna. Kõik mis sai näkku panna,seda ka tegi. Neid asju oli nii palju,et kõike ei hakka loetlemagi....
Eelmine päev enne minekut oli plaanis dynos pilli lahjemaks seadistada et küttekulu alla saada.Igaks juhuks.. Lõppes see 5 tunnise remondiga ja lõpuni polnud selge kas saame korda või mitte sest vajaminevat osa lihtsalt polnud kuskilt võtta. Häkkisime mingi porno kokku ja jäi ka pidama ning tundus,et sellega on korras.
Järgmine päev jooksis rendist võetud matkamajal rattalaager laiali .Sai see siis ära remonditud omast ajast mis oli plaanis kulutada asjade kokkupanemise peale.
Vene poole sõites tundus,et ka teine teeb häält ja jooksvalt otsisime Narvast suure hädaga ja igaks juhuks uue. 100 km üle piiri pani ka teine laager jala ämbrisse ja sai otsitud mingi koht kus vahetada.Hea et taipasime teise otsida. Jäime ka tehnilisse hiljaks.
Esimesel võistluspäeval tundus,et asi läheb paremaks ja katsel sai ka hea aeg vajutatud kuni viimase tõusuni enne finisit kus mingi venelastest atvde punt otsustas vintsimiseks kasutada minu puukaitsevööd ja siis selle otsas lõppes nende vints. Korralik sõda,vaidlemine ja raisatud aeg ning lõpuks saime nad sealt otsast lahti ja minema.Ilmselgelt mingit head aega ei saanud sealt.
Teine päev ootas ees raskeim katse ja sai hooga peale mindud. 15 min sõitu ja roolivõim otsustas enam mitte niipalju kui vaja võimendada ja näha oli ,et nii me kuhugi ei jõua. Sai siis kohapeal viga otsitud ja leiutatud ning oli juba plaan maha tulla aga kuidagi leidsin motivatsiooni edasi punnida ja kruttisin niiet käed tahtsid otsast kukkuda aga suure vaevaga saime viimastena selle raja läbitud ajaga 7h 52 min.Kusjuures kontrollaeg oli 8 h.
See rada oli lõpuks nii raskeet niipalju pole ma mitte kunagi vintsida saanud.Pikim lõik oli 1,2 km järjest ainult vintsida.Mehhaaniline välja ja täistõmmetega tõmbamine. Esiots sõitis poole kiiremini seda rada. Sellega see saaga veel läbi polnud kuna mulle väänati otsa 20 min trahvi ja koguaeg läks seega üle 8 tunni ning loomulikult tähendas see aega mitte jõudmist ning sain kirja päeva maksimumtrahvi ehk koguaeg nüüd juba üle 10 tunni. Kokkuvõttes oleks kohe maha tulnud ja remontima läinud siis koguaeg oleks olnud täpselt sama nagu me lõpuks saime.
Motivatsioon oli suht nullis aga sai auto korda tehtud et järgmine päev jälle peale minna.
Kolmas päev oli tuntud Vepski katse oma savirööbaste ja muu ekstreemiga. Sai sõidetud hea aeg. Esimesed olid minutite sees .Mahtusin ka sinna punti .
Neljas päev: Algas kiirelt ja hästi kuni ühe kaardiveani pärast mida hakkasin ma ka ise silmanurgast kaarti jälgima igaks juhuks.Niikaua vahtisin kui ükskord käis korralik pauk ja sõitsin rattaga puusse. Rooliots pooleks. Tore lugu.
Levi metsas polnud ja proovisin sat telefoniga helistada aga selgus et olenemata selle regamisest vene võrku kostis sealt ainult hääl mis teatas,et helistada ei saa kuna ma pole telefoni reganud venemaal.Persse...Tegin ju ära.
Saatsin siis hunniku sõnumeid tavatelefoniga lootuses et äkki vahepeal tekib levi ja keegi saab selle kätte. Vahepeal üritasime vintsiga ratast keerata ja edasi liikuda punkti poole kust oli lootust kuidagi metsast välja saada. Natuke maad edasi oli keegi ära kaotanud 4 väikest koormarihma ja sääsetõrje mis marjaks ära kulus. Saime rihmadest ehitatud mingi lahenduse ja kulgesime edasi ca 10 km kuni läbi põõsa nägime oma tehnilist autot kes oli sõnumi kätte saanud ja vajaliku jupi toonud...Aga.. Kui põõsa vahelt välja jõudsime siis selgus et see auto oli kukkunud läbi mädanenud puitsilla
Siis läksid järgmised tunnid selle kättesaamise peale ja mingi kohalik kes appi tuli jootis meid veel täis ka kohalikust samakast ja selge oli et rajale meil enam asja pole.
Hommikul sai siis hakatud vaatama et kas asi piirdus ainult rooliotsaga ja midagi ei loksu rohkem. Selgus,et midagi poob tugevalt ja lukk ka ei tööta. Kiskusime silla kiirelt laiali ja siis jõudis kohale et sillatala on korralikult kõver.
Tõmbasin siis joone alla ja lasin ühest kõrvast sisse ja teisest välja igasugused jutud silla sirgeks keevitamisest jne. Isu oli igati täis.
Läksime hoopis vaatama kuidas teised sõidavad ja päevaga suutsin veel haigeks ka jääda. Siis sai pandud punkt,et hommikul laseme jalga ja ei jää sinna rohkem vegeteerima.
Nii see Ladoga seekord siis oli.
Eks teised kirjutavad omadest mõtetest ise kui kirjutavad.
Protos jäi seis lõpuks selline,et 11 st autost sõitis raja läbi ilma jamadeta ainult 3 autot.
Lõppseis jäi selline:
1.Nerjus leedust
2.Tarvo (porgand)
3.Joel (mulkland)
Kokkuvõttes auto toimis aga Saarekolli ja Ladoga vahel oli liiga väike vahe ja ma lihtsalt ei jõudnud kõike üle käia ja üle vaadata ning ilmselt maksis see ka kätte.
Nüüd tuleb pikem remondipaus jälle
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Boatworld TR3
Kui pilte ei pane, on ikka lahja postitus. Pane pilte, kuidas sillatala sirgeks tuunitakse.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
Seal pole midagi pildistada.
Tavaline väike hooldus. Lõikad kõvera otsa küljest, võtad teise silla küljest sirge osa, viskad külge, keevitada kinni ja ongi, valmis
Tavaline väike hooldus. Lõikad kõvera otsa küljest, võtad teise silla küljest sirge osa, viskad külge, keevitada kinni ja ongi, valmis
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
Täpselt nii lihtne see ongi.
Ainult päris mitu päeva ja veel rohkem "ilusaid" sõnu kulub selle jama peale.
Ainult päris mitu päeva ja veel rohkem "ilusaid" sõnu kulub selle jama peale.
HM Racing Team
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
Kuidas sa rakise pärast õigeks timmisid, kui kõvera otsa sirgega olid asendanud?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Boatworld TR3
Laseriga kõrgused paika, sillaotsa "rihtimise abinõudega" otsad paralleelseks, veel mõned nipid ja trikid pikuse jmt mõõtmiseks ja nii ta külge saigi.
HM Racing Team