2. leht 2-st

Re: Polotrooper

Postitatud: L Apr 18, 2015 1:32 pm
Postitas mlsluik
mart77 kirjutas:Tuleb Uhti masinast šnitti võtta, 66 sillad....
Siinkohal oleme jõudnud sinnamaale et peab hakkama uut masinat ehitama mis ise-enesest on väga hea mõte, ilmselgelt tuleb pilgud pöörata gaz 66 vms masina poole. Hetkel varudest on sobivaid detaile ainult ühe tutika gaz 66 tagasilla näol, esisild ja vahekast täitsa puudu... Aga neid vast veel eestis jagub :)

Re: Polotrooper

Postitatud: N Aug 06, 2015 4:52 pm
Postitas mlsluik
mart77 kirjutas:Tuleb Uhti masinast šnitti võtta, 66 sillad....

Gaz 66 esisild ja vahekast hetkel veel puudu, võib julgelt pakkuda. Kogun vaikselt talveks detaile järgmise masina tarvis...


See aga toimetab igati eeskujulikult.

Pilt

Re: Polotrooper

Postitatud: P Jaan 24, 2016 10:55 am
Postitas mlsluik
Täpsemalt automotost, aga mõned pildid eelmisest aastast.

Seoses viimase põhjalikuma pesuga sai tehtud siis suurem hooldus, ehk uued õlid diffritesse, vahekasti ja mootorisse, käisin üle pihustid ja nüüd on käsil interjööri viimistlus, helisüsteem jne...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Polotrooper

Postitatud: R Jaan 29, 2016 11:24 am
Postitas ricardo
Tere
Kena projekt ja selle kohta midagi ei kobise. Vaatasin puksiirilvedamise pilti ja pole küll ise elukutseline, aga annaks soovituse enda pikaaegsetest kogemustest. Veetav sõiduk oleks mõistlik kinnitada tema enda vedrustusest allpoolt, sest võib rihmad treppis teel katki rebida(oma kogemused olemas) ja sul kaob ka ära tunne nagu sõidaks pooltühja piimapütiga. Samuti kinnita ühe poole rattad erinevate rihmadega, sest kui rihma katki rebib/sööb, siis oht et kaldub ühele servale ja kui vaevaline sealt tagasi saada - tean oma kogemustest ja no need korrad ei olnud lihtsad. Loomulikult on Eesti täis puksamehi kes veavad autosid nii, et need vaid kinni puksiirtrossi otsas, aga eks tänu sellele saab ka aeg-ajalt delfi artikkleid kuidas sõidu pealt auto maha veeres. Päikest sulle.

Re: Polotrooper

Postitatud: T Veebr 23, 2016 9:37 pm
Postitas mlsluik
Üle rataste jooksvad rihmad on tavaliselt ikka peamised, sild vintsiga vastu platvormi tõmmatud ning raamile tõmmatud rihm on rohkem ilupärast et vilkuriga auto sohvritel kobisemist poleks...


See treiler aga on näinud elu jooksul palju hullemaid vedusid...

Pilt

Pilt

Pilt

Kuna mitmeid on küsinud Mazda kohta infot siis Mazda teema leiate AM foorumist, tegin uue raami ja sõitsin ise lühikese ajaga Eestis maha pea 10 000km... isegi Uunikute talverallil sai käidud... aga ega ausalt öeldes arvele ei jõudnudki võtta, sai enne maha müüdud. Nüüd kuuldavasti on masin jälle omanikku vahetanud ja isegi vist täitsa liigub... vahepeal ;)

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50011

Re: Polotrooper

Postitatud: L Sept 17, 2016 10:22 pm
Postitas mlsluik
Ega kellegil sellisele isuzu 2.7TD'le starterit pakkuda pole? Üks mootor hetkel sooviks pöörlema hakata aga starter puudu

Ahjaa, see isend on suve jooksul sõitnud naeruväärsed 30km seega läks müüki. Foorumirahvale paarsada € parem hind ka!

http://www.auto24.ee/used/2327507

Re: Polotrooper

Postitatud: L Sept 17, 2016 10:54 pm
Postitas tuningman
mlsluik kirjutas:Ega kellegil sellisele isuzu 2.7TD'le starterit pakkuda pole?
Isuzul pole 2,7 td mootorit kunagi tehtud, ju sa ikka 2,8td mõtlesid?
starteritest sobib sinna monterey 3.1td oma 1;1-le paika. samas sobib ka 2.2d ja td oma,
aga sel juhul sinna vaja 9mm võru vahele teha, et starteri pendiksi hammakas hoorattast eemale tuua, hambuvus on sama.
paljudel esimese generatsiooni 2,8 tdl, millel 71 kw, ongi 2,2td starter ja tehaselt al. võru vahel