Silverbeast 2.5

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4142
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas Movistar » E Nov 21, 2016 3:57 pm

LauriJ kirjutas:Kas teil alakomitee luba oli olemas, et salaja Talvesprindi radadel pinnaseproove tegemas käisite? :mrgreen: Praegu sai Hõbekoll päris räige eelise, kuidas seda tõusu võtta....

Kõik metsad on neid vineertahvleid täis. Ilmselgelt ei jää sellepärast ükski safari sõitmata.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1083
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas Ax » E Nov 21, 2016 10:52 pm

Juntsik, ära ärritu, Talvesprindil ei tule keegi alt ülesse, pigem ülevalt alla. Siis peaks ikka talv olema :roll: Ära võta isiklikult 8)
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1186
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas LauriJ » E Nov 21, 2016 11:09 pm

No see oli nali (kui veel aru ei saadud), suvel oli Kargajale treeningule mineku kohta sarnane teema üleval... :roll:
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas Shrek4x4 » T Jaan 17, 2017 9:36 pm

Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 3993
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas uputaja » T Jaan 17, 2017 10:40 pm

Porgand andis safari ajal soo peal põske. Loomalikult teeb see veekaheksamehe kurvaks kui 4banger lutti tõmbab.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2602
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas erik » N Jaan 19, 2017 2:39 pm

Vara veel midagi välja hõiskama hakata. 2.5 versioon peab veel teenima ja mõned rahuldust pakkuvad sõidud sõitma. Aga plaanid on... rahulikult võtta.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2602
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas erik » T Mai 16, 2017 1:23 pm

Pole midagi eriti kirjutanud, kuna auto on püsinud muutumatus konditsioonis. Sellest, et vahetasin õli ja koputasin haamirga midagist ning tegin tavapäraseid hooldusi, pole pointi kribada. Ennem TalveSprinti sättisin veel vedrustust ja lõikasin rehve. Ennem Horvaatiat käisime üle pmst kogu auto, et mingi lolli asja pärast sõit katki ei jääks. Tundub, et oli kasu, sest pisiasjad ei jebinud. Rehvid said torkeid, roolivardad oli mul endal kehvasti konstrueeritud, aga ometi mitu aastat vasti pidanud ja püsikas oli ilmselt juba ennem viga saanud. Ennem Horvaati minekut paigaldasin hüdrosilindrite kangid tagarataste eralid pidurdamiseks ja see on küll üks lahe vigur, mis aitab metsavahel kenasti manööverdada. Muidugi kui tagumine diff-lukk väljas on... Üldiselt on pärast sellist võistlust väike masendus peal, kuna auto on moraalselt vana ja gabariitidelt kohmakas. Neid kordi, kui ma pidin on laia kere puude vahelt läbi tirima, või jäin kuhugi madala puu alla kinni oli ikka mitu. Uksed on puudele peale keeramisest kõverad, katuseservad mõlkis ja esiklaas puru. Porilaudadest ja muudest haavadest ei hakka rääkimiagi... Hea oli see, et kui sai vabas vees vajutada, ei jäänud me teistest Eestlastest maha, ehk auto üldine toimimine on hea, aga konkurentsis püsimiseks on vaja muutusi, mida pole enam mõtekas ümberehitamisega saavutada. SB 2.5`st saab kunagi doonor SB 3.0`le ja see on tõsiasi. Aga mida ja millal täpsemalt eks see selgub, kui hakkame uut teemat siin foorumis veeretama.

Väike meenutus Horvaatia igaõhtusest tööst auto kallal :

Pilt

Koju jõudes olid naabrid mulle karika teinud, lohutuseks ja motivatsiooniks ilmselt, lahe kui on toetajaid, kes meeles peavad.
Pilt
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
investeerib nädalas miljoni
Postitusi: 1618
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas K.Kotkas » K Mai 17, 2017 9:19 pm

Siia peab veel lisama väikese märkuse, et EvansCooling Is Rocks!

https://www.evanscoolant.com/

Ilma igasuguse häbita võime öelda, et see asi TÖÖTAB. Sõitsime terve lühikese 7 km katse ilma jahutusventikateta. Mootor särsus nagu praepann aga masin ei keenud. Temperatuuri ei tea, sest näidikud olid kõik põhjas.

Julgen soovitada.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1118
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas enx » K Mai 17, 2017 10:16 pm

Ja Eestis müüakse seda kus?
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 160
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas ed101 » N Mai 18, 2017 1:22 am

Mõtlesin ka ise Evans waterless coolantit kasutada aga juhtusin lugema ühte uuringut:
http://www.norosion.com/evanstest.htm
Aga eks igaüks ise mõtleb, kas kõrgem keemistemperatuur tema rakenduse puhul muid võimalike kõrvalnähte üle kaalub.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2602
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas erik » N Mai 18, 2017 9:32 am

Vaatevinkli küsimus, tänavaautole mõtetu vedelik, ekstreemsusi ja lollusi taluvale võistlusautole väga hea kindlustus, sirgete kaantega finižisse saamiseks. Selles kokkuvõttes, on ka olulist jama kirjas. Räägitakse kuumast kaanest ja deto ohust... lõhnab nagu ise turbotatute probleem, kui stock sisuga vabalthingav. Jäetakse aga mainimata oluline, se vedelik ei hakka paisuma ja temasse ei teki õhumulle, mis on tegelik põhjus, miks kaaned kõveraks lähevad ja tihendid vahelt lendavad. Kuna ta ei paisu pole vaja survestatud jahutussüsteemi, mis muidu lõdvikuid purustab ja radiaatoreid punnitab. (tavaline probleem BMW`del näiteks)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 857
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas Maaks » N Mai 18, 2017 11:16 am

enx kirjutas:Ja Eestis müüakse seda kus?

Tegu marketingi eesmärgil ümber ristitud glükooliga. Ehk siis täpselt seesama "toormaterjal", millest tehakse autode jahutusvedelik, talle vett lisades.
Lugejate silmaringi laiendamiseks: (puhtal) glükoolil on mõnevõrra väiksem soojusmahtuvus - näiteks tavalise 40glük:60vesi seguga võrreldes 1,46x. Ehk siis tinglikult tuleks vedeliku vooluhulka sama soojushulga välja kandmiseks suurendada 1,4x, aga ilmselgelt ei ole ühegi liikuvvahendi jahutussüsteem nii täpselt dimensioneeritud, et sellest probleem (liiga kõrge mootori temperatuur) võiks tekkida.
Muide, glükoolil on mahuline paisumine täitsa olemas, jah see on ~3,7x väiksem kui veel (jällegi võrreldes 40/60 seguga oleks vahe väiksem).
Kasutaja avatar
K.Kotkas
investeerib nädalas miljoni
Postitusi: 1618
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas K.Kotkas » N Mai 25, 2017 11:00 pm

enx kirjutas:Ja Eestis müüakse seda kus?


vist ei müüdagi. Me tellisime UK -st selle koos pesuainega.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2602
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas erik » E Mär 05, 2018 3:19 pm

2018 talvesprint läbitud, täitsa OK tulemus sai vormistatud. Tegelikult sai esimesel õhtul kolme kiirusliku katse läbimisega selgeks, et mõistliku tempoga poodiumile küll ei pääse. Tegin endale mõtteis selgeks, et auto on olnud siiani piisavalt tugev ja vastupidav, et tempot järgmisel päeval veel tõsta. Läbi füüsiliste kannatuste, (kuna piiravaks saab sellise andmise juures ka enda taluvus), õnnestus teisel päeval neli kiiruskatset seitsmest ära võita. Kokkuvõttes siis teine koht välja võideldud, või kaotatud, viimane on nagu vaatevinkli küsimus. Mulle tundub see pigem nagu võiduna, kuna hoogu juurde võtta polnud mul enam kusagilt.

Auto toimis laitmatult ja kindlasti tahaks ma ennem tema organidoonoriks saamist veel mõned ägedad võistlused sõita.

Siin kohal veel tänusõnad korraldajatele ägeda võistluse eest ja kaasvõistlejatele kõva konkurentsi eest. Kotkast kiidan ka, peab ikka paras hull olema, kui tahab ühe lollaka kõrval istuda, kes kõigest väest üritab seda historic monstrumit puudest ja suurematest kändudest eemal hoida, aga garantiid ennem starti anda ei taha, et me ikka kõigi nelja ratta peal lõpetame.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 897
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Silverbeast 2.5

PostitusPostitas Urvo » E Mär 05, 2018 3:29 pm

Ega metsas ongi sitt kihutada, tee peal on palju mõnusam. Raputab vähem jne :wink:
Pilt
Urvo Männama, offroad since 2001.
17' LC150; 82' CJ-8 Scrambler; 90' W463 MB 230GE; TR3

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Landy, srix, villiam ja 2 külalist