Silverbeast 2.5

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4421
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas Movistar »

Seda videot oleks pidanud natuke näppima (loe:kiirendama) enne üles laadimist .
Jube aeglane tundub see metsavahel sõit :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas marauder »

Mis möötmetega radiaatoreid V8 mehed kasutavad ja kuidas toimivad?
Team saarlased
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Kärje mõõdud 660* 390* 70 tootjaks Griffin. Ma kunagi katsetasin igasuguste Usa tänava v8 pillide radikatega, kas ei pidanud kärjed vibrale vastu või olid lahjad. Griffin sobib pmst kohe, Alu vannidele on lihtne liitmike külge keevitada. Kokkuvõttes tuleb odavam kohe õige asi panna.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Tellida saad näiteks US Parts kaudu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas marauder »

Kas teil ja ka teistel on ka lisapump vee liigutamiseks? Pildi järgi vaadates on mul radikas ca 40cm körgemal ka veel.
Team saarlased
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Enam ei ole vist kellegil lisa pumpa. Toimib ilma vabalt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4421
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas Movistar »

marauder kirjutas:Mis möötmetega radiaatoreid V8 mehed kasutavad ja kuidas toimivad?
See VeeKaheksa pole enam ammu mingi näitaja.
Kurjad Jaapani saed toodavad oluliselt suuremal hulgal soojust kui suur mootor ja nende jahutamine on juba probleem.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Pigem on häda selles, et Jaapani saag on loomult vabalthingav vurr ja veepump jääb kahe või enam kordseks kasvanud võimsusega hätta, lisaks see, et sisselase ka enam ei jahuta, vaid kütab juurde. V8 on juba tehasest oma võimsusele vastava pumba ja jahutussüsteemiga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Nüüd on siis kõik. Nimeta sõit sai sellele autole viimaseks. Esimene lääba, mis on all olnud sellest ajast, kui sellel masinal olid all veel Mogi sillad, läks ilmselt väsimusest katki. See muidugi ei takistanud krossi etapi väärikalt lõpetamast. Lisaks lagunes vintsi trummel, ilmselt meeletust koormusest, mis tekkis ühe pisikese poriaugu korduval läbimisel.

https://www.facebook.com/EstonianOffroa ... 066421604/

Lisaks veel mitmed pisiasjad on andsid järgi sellepärast, et nende aeg sai lihtsalt otsa. Pole enam mõtet oma aega ja energiat raisata vana tehnika putitamisele, kui uus on valmimas.

Hakkan lähiajal Seda masinat osadeks lammutama ja müüki tuleb erinevaid hästi toimivaid või kollide ehitamiseks vajalike asju, äkki teenivad need asjad ja sõlmed kedagi edasi, või aitavad mõne projekti lõpuni.

List asjadest, mis siis võiks varsti turgu minna:

Terve SB 2.5 kere, koos uste, kapoti ja mis iganes mudruga ja sellega, mis sinna külge jääb (uus esiklaas, kojamehed, roolisammas, kangid jne). Sellel kerel on enamus põhi Domex 1000, 1mm plekist, puur kokkukeevituad veetordest. Sisse ehitatud kütusepaak u 120 l, kus sees pumbad päris suure mootori jootmiseks.
Esisild lääbadel, tagasild nelilingil. Komplekti võiks kuuluda kõik, mis uus omanik soovib ja see oleks läbirääkimiste küsimus.
See kere sobiks oma laiusega safari või jahiautole või mõne ägeda pagi ehitamiseks. Sillad alla, kast, mootor, ning tuld.
Hinnakujundus tuleks kerele selline, et ma ei peaks seda hakkama metallikokkuostu vedama.

Roolisüsteem,roolivardad, hüdrosilinder, 7cm pump, koos rihmrulli ja tugilaagriga, danfossi orbitrol, orbitroli ja rooli vaheline nuut, voolikud ja ülerõhu klapp. Selle setupiga kannatab 140 sisse vajutada ilma, et tahaks autost minema joosta.

Fox Racening Coilover amordid, käiguga 12". Müün hooldatud ja toimivat komplekti, millel pole muud vaja teha, kui külge keerata, kaasa remondikomplekt (tagavara stock- varras, kolb, tihendisari) ja teadmised, mis ma nendega sõites ja reguleerides saanud olen.

Vedrud coiloveritele, läbimõõduga 3", hetkel sobilik komlekt u. 1400 kg autole (sõltub reaalsest kere massist), aga riiulist leian ka muid vedrusid (raskema auto).

King bumpstop (läbilöögi pidur-piiraja), hüdrauliline mudel kombineeritud koos pneumoga, 60 mm käiku, lühemaks ja kergemaks tehtud, kinnitused võin ka kere küljest ära lõigata, et oleks mugav paigaldada.
Pilt

Nelilink vardad, koos määritavate uniballidega. Pole selle 7 aasta jooksul lõtkuma hakanud, uus uniball laager maksab 20 euri, hea komplekt mõne suurema kolli või veoka ehitamiseks, koos poltidega, saab ise sobiliku pikkusesse lõigata, keevitada.

Volvo esisild, komplektne, puhtaks käiatud ja krunditud, või nii, nagu on, e. kronsad küljes. Poldivalem Volvo originaal. Üks püsikas ja võll originaal, pikem võll Cr heavy duty ja püsikas CrV heavy duty. Ülekanne 9 * 31 ja Kõik tiptop korras, pole lõtke käändmikes- laagrites, vaakumiga toimiv difrilukk, veetihe, käändmiku sarniiri poldid tehtud stoperdatavaks. Valmidus hüdroroolile. Pakuks lahendust, kas differ vasakul või paremal.

Pisiasjad juba hiljem, kellel huvi, see kirjutab või helistab 5068700.

Pilt
Pildi panin Urvelt pihta. Tänud
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Hetkel on kere ja 3" vedrud broneeritud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Roolisüsteem ka läinud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas raulex »

SB kere on nüüd minu õuel.
Plaan on õpetada masin masuuti jooma ja sirge silla ja suure traktorirattaga 2019 aastal ET2 radadel võistelda.
Nissan Terrano ja Nissan Terrano koll.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Soovime jõudu ja pealehakkamist, et siis selle pilli kere jälle võistlusrada näeks.

Suurematest asjadest on veel FOX coiloverid müümata. Ülejäänu on läinud.

Paneme teema nüüd kinni ja Raulex võiks oma ehitamistest ka teema teha, alati on äge teiste tegemisi vaadata ja lugeda.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”