Silverbeast 2.5
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Võid tugrikutele järgi tulla.
Kui keegi arvab, et coili kinnitamine otse lingi vardale on halb plaan, arvaku kõva häälega. Ma ise ka 100% ei tea, kas see on ikka jube hea mõte.
Kui keegi arvab, et coili kinnitamine otse lingi vardale on halb plaan, arvaku kõva häälega. Ma ise ka 100% ei tea, kas see on ikka jube hea mõte.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Trophy truckidel on samamoodi. Ju siis pole kõige kehvem idee.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.5
Proovin siis arvata kõva häälegaerik kirjutas: Kui keegi arvab, et coili kinnitamine otse lingi vardale on halb plaan, arvaku kõva häälega. Ma ise ka 100% ei tea, kas see on ikka jube hea mõte.
Mulle tundub,et see ei ole hea mõte.
See sõlm lihtsalt ei näe eriti usutava tugevusega välja.
Ainuke loogiline põhjus sellist lahendust kasutada oleks pikem sillakäik , lühikeste amortidega aga kas seda "pikka käiku " on ikka vaja meie sõitudel.
Ise igaljuhul nii ei teeks kuna lihtsus ja kestvus tuleks seada tähtsuse järjekorras ettepoole .
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Hardo, väga mõistlikud argumendid, sinuga täiesti nõus, aga mu motivatsiooniks oli järgnev:
Mu coilid on 12" pikad, õlga muutes saan käigu 16" peale, lisaks muutub vedrustuse jäikus elastsemakas, nagu ATV ja krossirattad, millel on siis pmst lõputu vedrukäik. Kui asi ei toimi, on suht kerge seda ringi teha. Loomulikult tähendab see pekkis võistlust, aga miks ma seda autot peamiselt ehitan, on see protsess ise ja lahendused, mida teised ei kasuta. Veidrik või nii
Aga tulistage veel... ma võin ka kasti kulda vahele panna, et see sõlm ise ei katke.
Mu coilid on 12" pikad, õlga muutes saan käigu 16" peale, lisaks muutub vedrustuse jäikus elastsemakas, nagu ATV ja krossirattad, millel on siis pmst lõputu vedrukäik. Kui asi ei toimi, on suht kerge seda ringi teha. Loomulikult tähendab see pekkis võistlust, aga miks ma seda autot peamiselt ehitan, on see protsess ise ja lahendused, mida teised ei kasuta. Veidrik või nii
Aga tulistage veel... ma võin ka kasti kulda vahele panna, et see sõlm ise ei katke.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Mis liigendeid sa 4link puhul kasutad? Kust saab, ja mis maksab?
Kaspar
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
PTFE tihendiga sfääriline laager, seest 35 - pealt 60, väga hästi kestnud, ei mingeid lõtke, olen neid ka alati määrinud. Pead ainult vaatama, et jätad laagrile piisavalt palju külgruumi liikumiseks. Ostsin Hüdroscandia majast, seal on mingi laagripood.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.5
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Midagi toimub, varsti saab vintsi toppima hakata
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Selline huvitav teema, kas kellegil on kasutada sellist arvutiprogrammi, või tabelit, kus erinevate läbimõõduga torude, seinapaksuste, materjalide ja tooriku pikkustega mängides saaks teada selle väändetugevuse (töö torsioonina) ?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Erik,
Mida täpsemalt vaja?
Ma võin foorumlastele teha mõne lihtsa exceli torude arvutamiseks ja selle siia laadida.
terv,
Mark
Mida täpsemalt vaja?
Ma võin foorumlastele teha mõne lihtsa exceli torude arvutamiseks ja selle siia laadida.
terv,
Mark
Re: Silverbeast 2.5
Laadige alla lihtne excel arvutamaks paindejäikust, kui varras on kinnitatud otsast:
https://www.dropbox.com/s/svdko1awgrpve ... .xlsx?dl=0
terv,
Mark
https://www.dropbox.com/s/svdko1awgrpve ... .xlsx?dl=0
terv,
Mark
Re: Silverbeast 2.5
Sa tee sama asi ka väändele, kui toru on otsast kinnitatud. Torsioon teisisõnu.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Silverbeast 2.5
Asjalik vidin, tänan.makuke kirjutas:Laadige alla lihtne excel arvutamaks paindejäikust, kui varras on kinnitatud otsast:
...
Kas ümartoru rehkenduses pole seinapaksuse juures mõõtühikuga eksitud? Läbimõõt 80 seinapaksus 4 mm toru ei tohiks küll ainult 0,05 cm kuupi anda...
Nelikanttoru rehnung arvutab vist pikema külje sihis?
Vist oleks selgem, kui rohelisega oleks "loe tulemused".
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Silverbeast 2.5
Saan pakkuda sellist lahendust nagu pildil näha. 1,98+008 Von mises stress on 198 MPa. Tegemist on programmiga CATIA ja kui vaja saan kasutada programmi ANSYS.
Jan
Jan
- Manused
-
- 2015-03-19_085445.jpg (73.82 KiB) Vaadatud 3231 korda
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.