Kas Laboratooriumis on vahepeal mingeid edasiliikumisi toimunud või olete ikka veel kollektiivpuhkusel ?K.Kotkas kirjutas:Seepärast ka kirjeldus, Jõe Laboratooriumides....
Silverbeast 2.5
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.0
HM Racing Team
Re: Silverbeast 2.5
Kui juba nii ülbeks läksin, et uue teema tegin siis peaks midagi ka üles tunnistama eks.
Viimane kord me lappisime sinna autole külge meh vintsi ja higistasime ka bena paagiga. Mingil hetkel aga saabus mõte - LÄTI KOLE.
Läti kole on selline lihtne asi - tehtud mõeldud tüüpi käitumine kus sellisest asjast
saab kerge liigutusega selline
ja peale pisikest pusimist selline
Põhjus oli vägagi proosaline - meh vintsi sinna külge panemine on vastikult tülikas, kui sul on igavene hunnik rasket rauda ees ja viimase aja trend on ilmselgelt "Vähem on parem"
Lisaks et olla populaarne ja teha asju vanamoodsalt sai koostatud auto alla ka vahekast Roburi alt
Eks ikka on nii, et teinekord tahaks oma enda rumaluse vaikselt kuskile vaiba alla pühkida ja teha näo, nagu kunagi poleks midagi olnud. Nii ehk naa me ju teadsime, et see roburi kasti install saab olema korralik jama jne aga kuskil eelmisel kevadel kui meil ehitustuhin peal oli jõudsime siia punkti
See aga oli nii Erikule ja mulle liig. Totaalne moti kadumine ja sõna otseses mõttes me vältisime probleemi edukat terve aasta - asendasime selle igasuguse mere (teate see suur ja sinine asi mis rannas paistab) ja muude teemadega.
Nüüd siis aga jõudis aeg sinnamaani kus seletamatutel asjaoludel tegime oma tõekspidamistes pöörde ja otsustasime edasi liikuda. See sõlm seal aga sellisena garaazist välja ei tule.
Nagu juba tähelepanelikumad märkasid, siis SB 2.0 veeremit pole enam - edukalt müüsime 600€ eest kogu oma mog -i pärandi maha. Ja asendasime selle ... tadaaa Volvo omaga.
Ehk siis edasipidi mida on oodata siin teemas:
Volvo sillad ja nende tuunimine, pidurid, lukkude lülitused, pumpamine jne. Selle mis õpime selle teeme ka teistele kättesaadavaks.
Hea nõu siinkohal kindlasti on teretulnud sest kui me 404 sildasid tundsime päris lõpuni siis 303 sildade osas oleme me alles tee alguses ja väga paljud enne meid on seda rada juba pikalt käinud.
Vaatame, kuidas meil nüüd motti jagub.
Viimane kord me lappisime sinna autole külge meh vintsi ja higistasime ka bena paagiga. Mingil hetkel aga saabus mõte - LÄTI KOLE.
Läti kole on selline lihtne asi - tehtud mõeldud tüüpi käitumine kus sellisest asjast
saab kerge liigutusega selline
ja peale pisikest pusimist selline
Põhjus oli vägagi proosaline - meh vintsi sinna külge panemine on vastikult tülikas, kui sul on igavene hunnik rasket rauda ees ja viimase aja trend on ilmselgelt "Vähem on parem"
Lisaks et olla populaarne ja teha asju vanamoodsalt sai koostatud auto alla ka vahekast Roburi alt
Eks ikka on nii, et teinekord tahaks oma enda rumaluse vaikselt kuskile vaiba alla pühkida ja teha näo, nagu kunagi poleks midagi olnud. Nii ehk naa me ju teadsime, et see roburi kasti install saab olema korralik jama jne aga kuskil eelmisel kevadel kui meil ehitustuhin peal oli jõudsime siia punkti
See aga oli nii Erikule ja mulle liig. Totaalne moti kadumine ja sõna otseses mõttes me vältisime probleemi edukat terve aasta - asendasime selle igasuguse mere (teate see suur ja sinine asi mis rannas paistab) ja muude teemadega.
Nüüd siis aga jõudis aeg sinnamaani kus seletamatutel asjaoludel tegime oma tõekspidamistes pöörde ja otsustasime edasi liikuda. See sõlm seal aga sellisena garaazist välja ei tule.
Nagu juba tähelepanelikumad märkasid, siis SB 2.0 veeremit pole enam - edukalt müüsime 600€ eest kogu oma mog -i pärandi maha. Ja asendasime selle ... tadaaa Volvo omaga.
Ehk siis edasipidi mida on oodata siin teemas:
Volvo sillad ja nende tuunimine, pidurid, lukkude lülitused, pumpamine jne. Selle mis õpime selle teeme ka teistele kättesaadavaks.
Hea nõu siinkohal kindlasti on teretulnud sest kui me 404 sildasid tundsime päris lõpuni siis 303 sildade osas oleme me alles tee alguses ja väga paljud enne meid on seda rada juba pikalt käinud.
Vaatame, kuidas meil nüüd motti jagub.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: Silverbeast 2.5
Loodaks seda osa juba varsti lugedaVolvo sillad ja nende tuunimine, pidurid, lukkude lülitused, pumpamine jne. Selle mis õpime selle teeme ka teistele kättesaadavaks.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Ma olin juba ära unustanud, et meil selline teema siin oli
Aga Kotka eputamise jätkuks,
parda pesu.
Siis natuke treimist:
Ja mõttekoht, need kolm asja peaks nüüd üheks saama, siis veel perforeerimine, peaks üsna kerge ja sale saama. Samas peaks auto vanade velgedega ka 50mm kitsama rööpe saama, kui varem, katsetame näeme...
Aga Kotka eputamise jätkuks,
parda pesu.
Siis natuke treimist:
Ja mõttekoht, need kolm asja peaks nüüd üheks saama, siis veel perforeerimine, peaks üsna kerge ja sale saama. Samas peaks auto vanade velgedega ka 50mm kitsama rööpe saama, kui varem, katsetame näeme...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Silverbeast 2.5
A miks te velgi mingite normaalsete kergete vastu ei vaheta? 8polt ilmselge overkill ju.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Ausalt, ma ei viitsi uusi velgi ehitada, just ehitada, minuteada poes neid ju ei selliselt ei müüda, et paned alla ja sõidad. Ma küll ei tea, mis teiste veljed kaaluvad, aga ma arvan, et ol.ol on päris kerged, isegi al. velgedega võrreldes. Ja kaheksa polti, uhke värk ju, kaob paar tükki ära, pole hullu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Nii, parda ots, koos piduriga on vist purgis:
Äkki saab auto liiga kitsas? Kuidagi väga kokku sai pakitud...
Äkki saab auto liiga kitsas? Kuidagi väga kokku sai pakitud...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Ketas on ise tehtud ja suport, täpselt enam ei mäleta, peab vanadest märkmetest järgi vaatama, aga jaapani pereauto see oli.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.5
Vaadates kus portaali suhtes rehv asub, pakun välimiseks laiuseks 2100
Palju mööda panin ?
Palju mööda panin ?
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Sitaks, mõõtmine pakub ilma rõhuta rehviga 2030. See tähendaks 100mm kitsam kui varem, ma ei tea, kas see on ikka hea Puude vahelt poeb kergemini läbi, keerab ka paremini, teoreetiline läbivus peaks parem olema...üle nipli läheb ka paremini
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
2030 on väga tubli tulemus. Minu masin on väikse 38,5 rehviga täpselt 2m lai.erik kirjutas:Sitaks, mõõtmine pakub ilma rõhuta rehviga 2030. See tähendaks 100mm kitsam kui varem, ma ei tea, kas see on ikka hea Puude vahelt poeb kergemini läbi, keerab ka paremini, teoreetiline läbivus peaks parem olema...üle nipli läheb ka paremini
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Hakkasime sildasid ümber pöörama, mõtlesin mitut varianti, selline tundus lihtsam:
pärast lõikamist ja keevitamist tundus kõik hea, pärast mõõtmist ka:
Kui kinnituste kronsteinid saabuvad, saab hakata sildu alla panema
pärast lõikamist ja keevitamist tundus kõik hea, pärast mõõtmist ka:
Kui kinnituste kronsteinid saabuvad, saab hakata sildu alla panema
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Datsun
- True Off Roader!
- Postitusi: 1072
- Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
- Asukoht: Tartu ja Võõpste
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.5
Kas portaali nurka polnud mõtet kohe keerata, kui juba lahti lõikasid??
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Mõtlesin nii ja mõtlesin naa, aga siis otsustasin, et uusi auke sukkadesse puurides saab ka kaalu natuke vähemaks. Lisaks, kui flantsid on rakises jäigalt fikseeritud, siis on tõenäosus, et midagi p...e läheb kõvasti väiksem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.