Silverbeast 2.5
Moderaator: Moderators
Re: Silverbeast 2.5
Rehvi rõhk ja joonkiirus siin videos näha
https://www.youtube.com/watch?v=mkYRggt0m5A
Kui rehvi pumpamise süsteemiga on kõigil rattastel sama rõhk aga sillakaal erinev siis ongi raskema silla(esisilla) rehvi raadius väiksem kui kergemal(tagasillal).
Ehk siis rattatelje kõrgus maapinnast edasi juba puhas masinaehitus
Väike viga väikestel pööretel muutub suhteliselt suureks kõrgetel....
Ja Volvo vahelkastil puudub keskdiffer mis seda kompenseeriks
https://www.youtube.com/watch?v=mkYRggt0m5A
Kui rehvi pumpamise süsteemiga on kõigil rattastel sama rõhk aga sillakaal erinev siis ongi raskema silla(esisilla) rehvi raadius väiksem kui kergemal(tagasillal).
Ehk siis rattatelje kõrgus maapinnast edasi juba puhas masinaehitus
Väike viga väikestel pööretel muutub suhteliselt suureks kõrgetel....
Ja Volvo vahelkastil puudub keskdiffer mis seda kompenseeriks
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.5
Siis oleks see probleem kõigil masinatel millel puudub keskdiffer . Alustuseks 303 ise.Seal aga on sellist heli ei teki.runn kirjutas:Rehvi rõhk ja joonkiirus siin videos näha
https://www.youtube.com/watch?v=mkYRggt0m5A
Kui rehvi pumpamise süsteemiga on kõigil rattastel sama rõhk aga sillakaal erinev siis ongi raskema silla(esisilla) rehvi raadius väiksem kui kergemal(tagasillal).
Ehk siis rattatelje kõrgus maapinnast edasi juba puhas masinaehitus
Väike viga väikestel pööretel muutub suhteliselt suureks kõrgetel....
Ja Volvo vahelkastil puudub keskdiffer mis seda kompenseeriks
HM Racing Team
Re: Silverbeast 2.5
Väide peab paika ideaalselt siledat ja sirget teedpidi sõites. Niipea kui on kõrvalkaldeid ideaalist, hakkavad ka silldade diffrid vabastama pöörete erinevusest tulenevaid pingei.runn kirjutas:Rehvi rõhk ja joonkiirus siin videos näha
https://www.youtube.com/watch?v=mkYRggt0m5A
Kui rehvi pumpamise süsteemiga on kõigil rattastel sama rõhk aga sillakaal erinev siis ongi raskema silla(esisilla) rehvi raadius väiksem kui kergemal(tagasillal).
Ehk siis rattatelje kõrgus maapinnast edasi juba puhas masinaehitus
Väike viga väikestel pööretel muutub suhteliselt suureks kõrgetel....
Ja Volvo vahelkastil puudub keskdiffer mis seda kompenseeriks
Rehvi raadiusest (rõhkudest) tulenevat pöörete erinevust pole ju keeruline kontrollida, sirgel teel, rehvidele märgid peale, 100 m sõitmist ja on näha palju märgid teineteise suhtes paigast lähevad, seda siis väljalülitatud esisillaga.
Teine võimalus on panna raskema otsa rehvidesse suurem rõhk ning vaadata kas ja mis muutub.
Kas sillalukud lülituvad normaalselt ega testimise ajal lukud sees ei olnud.
Re: Silverbeast 2.5
Vast hakkab mõni laager otsi andma. Siis hakkab ka mootoriga pidurdades kraaksuma. Käega ringiajades ei pruugi midagi aru saada.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Laagri teema ei tule vist kõne alla. Kuna hääl on olnud sama kõikide vahekastidega. Lihtsalt mõnel kastil on hääl valjem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Silverbeast 2.5
Sellisel juhul võib vahekasti välistada, jäävad sillad ja kardaanid. Kas kardaan SAAB sellist häält teha? Kardaani laagrite liikumine on edasi-tagasi ja üsna äratuntava sagedusega. Kui kardaan ei saa sellist häält tekitada, jäävad sillad. See, et heli kostab vahekastist ei pruugi tähendada, et see ka vahekastist tuleb. Tülikas aga hea oleks esimene ja tagumine reduktor ära vahetada (eeldan, et on ühesugused), kui heli kandub pidurdamiselt vedamisele või vastupidi on kindlalt reduktori hääl.erik kirjutas:Laagri teema ei tule vist kõne alla. Kuna hääl on olnud sama kõikide vahekastidega. Lihtsalt mõnel kastil on hääl valjem.
Tehtud, mõeldud.
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: Silverbeast 2.5
Kas see probleem jätkub?erik kirjutas: Aga alati, kui olen õli välja lasknud tuleb metalli puru ja õli ei ole puhas. Seest paistab ilus ja puhas.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Re: Silverbeast 2.5
Aja pakkude või tõstukipeale, rattad õhku ja vunk üles, siis äkki näeb midagi või saad vähemalt aru kust lõrin tuleb.
Või siis äkki käimakast ise?
Või siis äkki käimakast ise?
Re: Silverbeast 2.5
Tere.minu sukil oli enne täpselt sama jama,kui esisild sees oli siis suurel kiirusel koormuse all oli vait ja kui hoopealt lasid gaasi maha tekkis vahekastis ilge korin,lülitades 2wd peale siis seda häält ei tulnud.Kadus see anomaalia peale seda kui muutsin vahekasti nurka esi ja tagasilla suhtes!
Buff piloot,
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
vallo3 kirjutas:Tere.minu sukil oli enne täpselt sama jama,kui esisild sees oli siis suurel kiirusel koormuse all oli vait ja kui hoopealt lasid gaasi maha tekkis vahekastis ilge korin,lülitades 2wd peale siis seda häält ei tulnud.Kadus see anomaalia peale seda kui muutsin vahekasti nurka esi ja tagasilla suhtes!
Hakkab tulema, see seletab miks on hääl kõikide kastidega sama. Kasti nurk on olnud alates ver. 2.0 sama. Järelikult tuleb kunagi uus kere ehitada, kuna praegune ei lase mootori nurka muuta. Võiks proovida veel, esisillale topeltristiga kardaani. On kellelgi selline toorikuks kõlblik üle?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Silverbeast 2.5
Kardaanimehed avastavad maailma Alla 10mm viskav kardaan veel vibra ei tekita kui silm silma vaatab. Miskipärast need autoehituse juures täiega kardetud ja ülemõeldud detailid. Hiirvaikse värdaani saab vabalt koduste vahenditega ise treipingis tehtud.
LC 90 tagumine topeltristiga värdaan Inseneeri juurest. Need pole veel jõudnud pasaks kuluda.
LC 90 tagumine topeltristiga värdaan Inseneeri juurest. Need pole veel jõudnud pasaks kuluda.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Silverbeast 2.5
Vääga ebapopulaarne jutt, kogukond arvab kohe, et Sa ei tea autodest midagi. Tegelikult Sinuga peaaegu (10 mm on tegelikult paljuvõitu) nõus- kardaanindus ON ülemõteldud teema. Kui nähtavat viskumist ei ole ei ole ka probleemi. Risti nurka saab rellakaga oluliselt forseerida ja ei juhtu mingit draamat. Olulisem on ristide omavaheline asend ja flantside asend. Mõlemad võiksid olla rööpsed. Isegi nende hälvete puhul peaks tekkima vibratsioon, mitte korinad, undamised jms. Iseasi on, milliseid helisid tekitab vibratsioon.uputaja kirjutas:Kardaanimehed avastavad maailma Alla 10mm viskav kardaan veel vibra ei tekita kui silm silma vaatab. Miskipärast need autoehituse juures täiega kardetud ja ülemõeldud detailid. Hiirvaikse värdaani saab vabalt koduste vahenditega ise treipingis tehtud.
LC 90 tagumine topeltristiga värdaan Inseneeri juurest. Need pole veel jõudnud pasaks kuluda.
PS: viimased postitused ei sobi tänavaautode ehitamiseks, seal võiks isetehtud kardaani ikka balanseerimisest läbi lasta.
Viimati muutis totu, R Apr 01, 2016 10:44 am, muudetud 2 korda kokku.
Tehtud, mõeldud.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Silverbeast 2.5
Mul reaalselt pohhui mis minust arvatakse.
Topeltrist päästab päeva. fakt.
Topeltrist päästab päeva. fakt.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Silverbeast 2.5
Ja ma arvasin, et minu kokku sulatatud kardaanid on kõik nii hästi välja kukkunud.uputaja kirjutas:Kardaanimehed avastavad maailma Alla 10mm viskav kardaan veel vibra ei tekita kui silm silma vaatab. Miskipärast need autoehituse juures täiega kardetud ja ülemõeldud detailid. Hiirvaikse värdaani saab vabalt koduste vahenditega ise treipingis tehtud.
LC 90 tagumine topeltristiga värdaan Inseneeri juurest. Need pole veel jõudnud pasaks kuluda.
Ei julgenudki varem sõna võtta, olles lugenud varasemalt, kui kallid kardaani meeste tööd on ja kui oluline see ikka on.
Sämmy Offroad Team
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.5
Su samukas ei sõida lihtsalt eales nii kiiresti kui praegusaja võistlusautodenx kirjutas:Ja ma arvasin, et minu kokku sulatatud kardaanid on kõik nii hästi välja kukkunud.uputaja kirjutas:Kardaanimehed avastavad maailma Alla 10mm viskav kardaan veel vibra ei tekita kui silm silma vaatab. Miskipärast need autoehituse juures täiega kardetud ja ülemõeldud detailid. Hiirvaikse värdaani saab vabalt koduste vahenditega ise treipingis tehtud.
LC 90 tagumine topeltristiga värdaan Inseneeri juurest. Need pole veel jõudnud pasaks kuluda.
Ei julgenudki varem sõna võtta, olles lugenud varasemalt, kui kallid kardaani meeste tööd on ja kui oluline see ikka on.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340