Silverbeast 2.5

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas LauriJ »

No see oli nali (kui veel aru ei saadud), suvel oli Kargajale treeningule mineku kohta sarnane teema üleval... :roll:
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4640
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas uputaja »

Porgand andis safari ajal soo peal põske. Loomalikult teeb see veekaheksamehe kurvaks kui 4banger lutti tõmbab.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Vara veel midagi välja hõiskama hakata. 2.5 versioon peab veel teenima ja mõned rahuldust pakkuvad sõidud sõitma. Aga plaanid on... rahulikult võtta.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Pole midagi eriti kirjutanud, kuna auto on püsinud muutumatus konditsioonis. Sellest, et vahetasin õli ja koputasin haamirga midagist ning tegin tavapäraseid hooldusi, pole pointi kribada. Ennem TalveSprinti sättisin veel vedrustust ja lõikasin rehve. Ennem Horvaatiat käisime üle pmst kogu auto, et mingi lolli asja pärast sõit katki ei jääks. Tundub, et oli kasu, sest pisiasjad ei jebinud. Rehvid said torkeid, roolivardad oli mul endal kehvasti konstrueeritud, aga ometi mitu aastat vasti pidanud ja püsikas oli ilmselt juba ennem viga saanud. Ennem Horvaati minekut paigaldasin hüdrosilindrite kangid tagarataste eralid pidurdamiseks ja see on küll üks lahe vigur, mis aitab metsavahel kenasti manööverdada. Muidugi kui tagumine diff-lukk väljas on... Üldiselt on pärast sellist võistlust väike masendus peal, kuna auto on moraalselt vana ja gabariitidelt kohmakas. Neid kordi, kui ma pidin on laia kere puude vahelt läbi tirima, või jäin kuhugi madala puu alla kinni oli ikka mitu. Uksed on puudele peale keeramisest kõverad, katuseservad mõlkis ja esiklaas puru. Porilaudadest ja muudest haavadest ei hakka rääkimiagi... Hea oli see, et kui sai vabas vees vajutada, ei jäänud me teistest Eestlastest maha, ehk auto üldine toimimine on hea, aga konkurentsis püsimiseks on vaja muutusi, mida pole enam mõtekas ümberehitamisega saavutada. SB 2.5`st saab kunagi doonor SB 3.0`le ja see on tõsiasi. Aga mida ja millal täpsemalt eks see selgub, kui hakkame uut teemat siin foorumis veeretama.

Väike meenutus Horvaatia igaõhtusest tööst auto kallal :

Pilt

Koju jõudes olid naabrid mulle karika teinud, lohutuseks ja motivatsiooniks ilmselt, lahe kui on toetajaid, kes meeles peavad.
Pilt
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas K.Kotkas »

Siia peab veel lisama väikese märkuse, et EvansCooling Is Rocks!

https://www.evanscoolant.com/

Ilma igasuguse häbita võime öelda, et see asi TÖÖTAB. Sõitsime terve lühikese 7 km katse ilma jahutusventikateta. Mootor särsus nagu praepann aga masin ei keenud. Temperatuuri ei tea, sest näidikud olid kõik põhjas.

Julgen soovitada.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas enx »

Ja Eestis müüakse seda kus?
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas ed101 »

Mõtlesin ka ise Evans waterless coolantit kasutada aga juhtusin lugema ühte uuringut:
http://www.norosion.com/evanstest.htm
Aga eks igaüks ise mõtleb, kas kõrgem keemistemperatuur tema rakenduse puhul muid võimalike kõrvalnähte üle kaalub.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

Vaatevinkli küsimus, tänavaautole mõtetu vedelik, ekstreemsusi ja lollusi taluvale võistlusautole väga hea kindlustus, sirgete kaantega finižisse saamiseks. Selles kokkuvõttes, on ka olulist jama kirjas. Räägitakse kuumast kaanest ja deto ohust... lõhnab nagu ise turbotatute probleem, kui stock sisuga vabalthingav. Jäetakse aga mainimata oluline, se vedelik ei hakka paisuma ja temasse ei teki õhumulle, mis on tegelik põhjus, miks kaaned kõveraks lähevad ja tihendid vahelt lendavad. Kuna ta ei paisu pole vaja survestatud jahutussüsteemi, mis muidu lõdvikuid purustab ja radiaatoreid punnitab. (tavaline probleem BMW`del näiteks)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas Maaks »

enx kirjutas:Ja Eestis müüakse seda kus?
Tegu marketingi eesmärgil ümber ristitud glükooliga. Ehk siis täpselt seesama "toormaterjal", millest tehakse autode jahutusvedelik, talle vett lisades.
Lugejate silmaringi laiendamiseks: (puhtal) glükoolil on mõnevõrra väiksem soojusmahtuvus - näiteks tavalise 40glük:60vesi seguga võrreldes 1,46x. Ehk siis tinglikult tuleks vedeliku vooluhulka sama soojushulga välja kandmiseks suurendada 1,4x, aga ilmselgelt ei ole ühegi liikuvvahendi jahutussüsteem nii täpselt dimensioneeritud, et sellest probleem (liiga kõrge mootori temperatuur) võiks tekkida.
Muide, glükoolil on mahuline paisumine täitsa olemas, jah see on ~3,7x väiksem kui veel (jällegi võrreldes 40/60 seguga oleks vahe väiksem).
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas K.Kotkas »

enx kirjutas:Ja Eestis müüakse seda kus?
vist ei müüdagi. Me tellisime UK -st selle koos pesuainega.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

2018 talvesprint läbitud, täitsa OK tulemus sai vormistatud. Tegelikult sai esimesel õhtul kolme kiirusliku katse läbimisega selgeks, et mõistliku tempoga poodiumile küll ei pääse. Tegin endale mõtteis selgeks, et auto on olnud siiani piisavalt tugev ja vastupidav, et tempot järgmisel päeval veel tõsta. Läbi füüsiliste kannatuste, (kuna piiravaks saab sellise andmise juures ka enda taluvus), õnnestus teisel päeval neli kiiruskatset seitsmest ära võita. Kokkuvõttes siis teine koht välja võideldud, või kaotatud, viimane on nagu vaatevinkli küsimus. Mulle tundub see pigem nagu võiduna, kuna hoogu juurde võtta polnud mul enam kusagilt.

Auto toimis laitmatult ja kindlasti tahaks ma ennem tema organidoonoriks saamist veel mõned ägedad võistlused sõita.

Siin kohal veel tänusõnad korraldajatele ägeda võistluse eest ja kaasvõistlejatele kõva konkurentsi eest. Kotkast kiidan ka, peab ikka paras hull olema, kui tahab ühe lollaka kõrval istuda, kes kõigest väest üritab seda historic monstrumit puudest ja suurematest kändudest eemal hoida, aga garantiid ennem starti anda ei taha, et me ikka kõigi nelja ratta peal lõpetame.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas Urvo »

Ega metsas ongi sitt kihutada, tee peal on palju mõnusam. Raputab vähem jne :wink:
Pilt
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas K.Kotkas »

whoa! cool

Kus ma teisi katsed näen ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas erik »

No ma natukene pressisin ikka metsavahel ka.




Rohkem videosid pole, kaamera kukkus laest alla ja kõik.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”