SERVIS 2
Moderaator: Moderators
SERVIS 2
Sattusime sõpradega vähe nokitseme ja välja tuli midagi autosarnast. Tänapäeva väikeste ja kergete masinatega võrreldes sai natuke teistsugune. Mootoriks suur BMW V8 koos automaat kastiga. Vahekast sai GAS-66 küljest ja sillad Unimogi alt.
Viimati muutis lzv8q, P Jaan 04, 2015 10:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: SERVIS 2
Väga lahe, sooviks palju pilte ja infot asjadest, mida kasutatud ja mida plaanis kasutada.
Jõudu ehitamisel!!!
Terv. Villu
Jõudu ehitamisel!!!
Terv. Villu
Re: SERVIS 2
MetsaVikat kirjutas:Väga lahe, sooviks palju pilte ja infot asjadest, mida kasutatud ja mida plaanis kasutada.
Jõudu ehitamisel!!!
Terv. Villu
Piltide järgi ütleks, et GM v8, moogi sillad ja Tibuse vints.
Re: SERVIS 2
Kui see on nn.Vähe nokitsema...millised on siis suuremad PROJEKTID
P.S.Miks kõik asjaosalised nii häbelikud.
P.S.Miks kõik asjaosalised nii häbelikud.
Viimati muutis linnuke, P Jaan 04, 2015 11:42 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: SERVIS 2
Kaugel vaadates disainilt suht sarnane Hõberkolli VER. 1-ga
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: SERVIS 2
Mis kaalukatekooriasse too pill tuleb?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: SERVIS 2
BMW kast ei ole just maailma töökindlam asi juba sõiduka peal.
Kaaluks pakun umbes täpselt 2,3-2,5t.
Kaaluks pakun umbes täpselt 2,3-2,5t.
Proto
53951597
53951597
Re: SERVIS 2
Mis detaile pidurite tegemisel kasutate ? Ise tegin lc 70 asjadest (ketta diameeter väike) ja krt suht koin suportile kinnitusi teha, aga tehtav.
Veljed on ilusad...mul samad, muidu poleks öelnud
Veljed on ilusad...mul samad, muidu poleks öelnud
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.
Re: SERVIS 2
Kuna meil seltskonnas ilma kujutlusvõimete inimesed siis sai inpiratsiooni siit foorumist otsitud. Seega võib esineda mõne masinaga ühiseid jooni. Kaaluga on nii, et kindlasit on suurem kui tahaks aga eks lõplik tõde selgub tulevikus. Kui autoehitus plaan tekkis oli suund kindel 3 kohta ja V8 mootor.
Panen siis kirja suuremate osade tootjad:
1. Mootor BMW V8 4,0 koos automaat kastiga
2. Vahekast GAZ-66
3. Sillad Unimog
4. Pidurid Toyota LC (Oli vist LC100)
5. Veljed Toyota
6. Vints Tibus 2x9 HP
7. Rool hüdrauliline
8. Vedrustus Kingi coilid
9. Sillakinnitused tehtud veoauto puksidele
Panen siis kirja suuremate osade tootjad:
1. Mootor BMW V8 4,0 koos automaat kastiga
2. Vahekast GAZ-66
3. Sillad Unimog
4. Pidurid Toyota LC (Oli vist LC100)
5. Veljed Toyota
6. Vints Tibus 2x9 HP
7. Rool hüdrauliline
8. Vedrustus Kingi coilid
9. Sillakinnitused tehtud veoauto puksidele
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: SERVIS 2
LC100 peaks olema 5 poldiga veljega. Sul paistab 6 poldine.lzv8q kirjutas: 4. Pidurid Toyota LC (Oli vist LC100)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: SERVIS 2
Ees on LC 120 esimesed pidurikettad ja sadulad. Taga on LC70 esimesed kettad ja sadulad. Mehaanika poolega tegelevad sõbrad aga nad ise pole suured kirjamehed seega niisuguseid asju pean täpsustama. Ise tegelen rohkem elektri poolega.
Re: SERVIS 2
Tore vaadata, et uus koll kasvamas. Mind teeb aga murelikuks 66 vahekasti valik. Kast on küll suheliselt lollikindel aga oma kogemustest võin öelda, et kiired ja pikad sõidud sellise vahakastiga võtab eluisu ära. See kast ulub niivõrd hullusti, et jookse autost välja. Sellegipoolest on pärast võistlust koju sõites iga auto vaikne kui uus limusiin.
Tervitades,
Kaupo.
5082262.
Tervitades,
Kaupo.
5082262.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: SERVIS 2
Äkki sa mõtled 69 kasti, mis teil Nival all oli. 66 kast otseläbi võlliga ja suht ebareaalne, et see häält teeb.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: SERVIS 2
Kõik veoka kastid häälitsevad olgu kelle toodang tahes.
Isegi kui sa seda veoka all ei kuule.Kuid suht jäigalt raamil ja polstriks vaid plekk istme ja kasti vahel , on hoopis teine teema.
Isegi kui sa seda veoka all ei kuule.Kuid suht jäigalt raamil ja polstriks vaid plekk istme ja kasti vahel , on hoopis teine teema.
Proto
53951597
53951597
Re: SERVIS 2
Jah,Nival oli 69 vahekast . Uuel autol on 66 oma ja need otsehambad ongi selle meeletu saagimise tekitaja.
Mootori 2500 pöörde juures on juba selline tunne, et pöördeid oleks nagu 10 000.
Mootori 2500 pöörde juures on juba selline tunne, et pöördeid oleks nagu 10 000.