6. leht 8-st

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: T Veebr 24, 2015 12:41 am
Postitas tuningman
Kaal polegi nii oluline, kui kaitse, mida see aretis peaks pakkuma,
kuid olulist nina langust pole tegelikult täheldanud.
Pigem on nina isegi vähe rohkem kikki vedanud, peale esirataste külgkallete regulli.
Lisan siis veelkord täpsustuseks, et ülahõõtsad on moditud, seega sharniirid ca 3cm
allapoole toodud, mis laseb torsoonidest tõstet juurde kruvida säilitades silla käigu.

Edit: kui asi valmis, eks kaalun ära ja annan teada :wink:

Ideaalis oleksin allust teinud, materjaligi niipalju kogutud, aga kes selle kõik kokku siristaks?
Praeguseks juba tean kah, aga hilja juba.
säästan selle materjali jimni jaoks parem :wink:

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: K Veebr 25, 2015 11:09 am
Postitas uppund kana
tuningman kirjutas:
Lisan siis veelkord täpsustuseks, et ülahõõtsad on moditud, seega sharniirid ca 3cm
allapoole toodud, mis laseb torsoonidest tõstet juurde kruvida säilitades silla käigu.
Ei saanud aru kuidas see 3 cm mõjutab silla käiku? Juhul kui amort on sama pikkusega siis allapoole lääba ju ei tule ja ega ta saagi vast vägapalju enam tulla muidu murraks püsikad puruks. Need jäävad ikka päris hullu nurgaga. Omal tõstsin ka torsoonist üles , mitte lõpuni ja tekkis sama häda ,et kisub veits vasakule.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: K Veebr 25, 2015 9:21 pm
Postitas tuningman
uppund kana kirjutas:
tuningman kirjutas:
Lisan siis veelkord täpsustuseks, et ülahõõtsad on moditud, seega sharniirid ca 3cm
allapoole toodud, mis laseb torsoonidest tõstet juurde kruvida säilitades silla käigu.
Ei saanud aru kuidas see 3 cm mõjutab silla käiku? Juhul kui amort on sama pikkusega siis allapoole lääba ju ei tule ja ega ta saagi vast vägapalju enam tulla muidu murraks püsikad puruks. Need jäävad ikka päris hullu nurgaga. Omal tõstsin ka torsoonist üles , mitte lõpuni ja tekkis sama häda ,et kisub veits vasakule.
Ei murra midagi, sest reaalselt on orig. amordid pikemad,
kui reaalne silla käik originaalis.
silla käiku piirab ülemine hõõts, mitte amort.
seega kui sharniir 3cm allapoole tuua, liigub käänmik ja
kogu kompott rohkem alla.
nagu progressi käigus teemat kajastanud olen,
olen ka sellest rääkinud, et esisilla tala on 1" võrra
allapoole lastud, mille tulemusel on veovõllid peaaegu sirged
ja pikema silla käiguga jäävad sama nurga alla, kui ilma tõsteta. lihtne. :wink:

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: L Veebr 28, 2015 11:16 pm
Postitas tuningman
Huvitav, kas keegi osakab pakkuda põhjust ja lahendust?

Nimelt on tekkinud üks lollakas probleem, mille põhjust ma
välja mõelda ei suuda. Õli vardast pressib õli välja.
Lisan kohe ka, et Karterituulutus ei ole umbes.
kontrollisin mitu korda. Õli kunagi täis normi pole pannud.
Mingi aeg pressisin varda toru natuke kokku, et varrast välja ei lükkaks,
aga ega see õli tulemist ei peata.
Täna peale pikema otsa sõitmist oli jälle loik all. :bang:

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: P Mär 01, 2015 1:26 am
Postitas igiliikur
tuningman kirjutas:Huvitav, kas keegi osakab pakkuda põhjust ja lahendust?

Nimelt on tekkinud üks lollakas probleem, mille põhjust ma
välja mõelda ei suuda. Õli vardast pressib õli välja.
Lisan kohe ka, et Karterituulutus ei ole umbes.
kontrollisin mitu korda. Õli kunagi täis normi pole pannud.
Mingi aeg pressisin varda toru natuke kokku, et varrast välja ei lükkaks,
aga ega see õli tulemist ei peata.
Täna peale pikema otsa sõitmist oli jälle loik all. :bang:
Mul on kusagilt foorumist sama teema silma jäänud, hetkel ei leia teemat üles. Aga aitas õli vahetus. Miks see nii on, ei tea.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: P Mär 01, 2015 12:42 pm
Postitas tuningman
Mul uued õlid sees. pole veel 300km täiski tiksunud.
vana õliga oli sama jama.
Ja vanal mootoril oli sama jama.
plokk sai koos kolvi-kepsugrupiga vahetatud.
siiani nagu püsis õli ikka kenasti sees.

Ainus muudatus on see, et karteri tuulutus sai juhitud
Õhupuhastist turbosse mineva lõdviku sisse.
Nii on see ka originaalis.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: P Mär 01, 2015 10:48 pm
Postitas honduras
Mõõda silindrites surved ära, põhjus võib seal olla.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: P Mär 01, 2015 11:36 pm
Postitas tuningman
Imelik on just nagu pigem see, et see õli välja pressimise
jama hakkas nagu uuesti peale seda, kui karterituulutuse
õhuvõttu ühendasin. :roll:
Samas avastasin seda, et õhupuhasti korpuses olevast
kahest 6mm august tuleb tuult, kui mootor töötab.
Minumeelest peaks just nagu vastupidi olema, sest õhupuhastis
peaks nagu hõrendus olema...

Mine nüüd võta kinni. Kas võib kahtlustada, et turbo on p.. :bshake

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: E Mär 02, 2015 7:32 am
Postitas MetsaVikat
Sorry, ei taha sind lolliks pidada, aga su jutu järgi oleks sul filter nagu turbo ja mootori vahel. Aga ma konkreetset masinat ei tunne ka. Hõrendus peaks siis ka tekkima kui turbo peetis.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: E Mär 02, 2015 7:55 am
Postitas tooland
See ei ole mitte anomaalia vaid täiesti normaalne käitumine mootori poolt kui on tõstetud turbo survet ja kütuse kogust.Tuuninguga edasi minnes viskab järgmisena minema väntvõlli simmerid.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: E Mär 02, 2015 11:40 am
Postitas tuningman
He-he. õhufilter ikka enne turbot, aga minu mõistus, ei võta
kinni, miks nendest filtri korpuse aukudest tuult välja puhub,
kui filtrist peaks ikka õhku võtma. Võibolla mõtlen üle, aga
kui juba sealt välja puhub, siis äkki puhub karteri tuulutusse
kah ja lükkabki õli ja varda välja, kuna varda toru ulatub õli tasemest
allapoole. Seni kuni karteri tuulutus niisama tilpnes, ei ajanud õli välja.

Ühendan tuulutuse uuesti lahti, ju siis näha ole.
Turbo rõhku tõstetud ei ole, ainult kütet on peale keeratud.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: E Mär 02, 2015 10:13 pm
Postitas tuningman
Ühendasin tuulutuse päeval lahti.
Rohkem pole õli nagu välja ajanud, aga võibolla
olid liiga lühikesed otsad kah.

Selline see stange kärakas siis hetkel tuli.
Kaaluda pole veel jõudnud.
Pilt Pilt

Muide, aga kellegi kapotialuse kaitsmeploki kaant üle ei ole?
olen oma oma lootusetult ära kaotanud.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: N Mär 05, 2015 9:46 pm
Postitas tuningman
Nii. elekter on õhus, autos ja seega teemaks.
Põhimõtteliselt sai selgeks, mis toimus esimene kord,
kui kõik põhivoolud pange panid ja peaaegu teele jäin.Kellad ei regeerinud jne.
Nimelt juhipoolses uksepostis hunnik joodetud-teibitud juhtmeid,
mis seotud kodukootud alarmi ja kesklukuga, mida saab edukalt puldist juhtida.
Üleeile, kui üritasin tuvastada ebamäärast parema külje suunatule riket, suri masin lambist välja-.
Ja käima enam ei läinud.
peale hulgalist el. süsteemi lammutus ja harutus tööd, leidsin vea.
ELEKTRiPEEGLITE kaitse oli maha põlenud. imelik.
minu autol pole elektri peegleid. pole juhtmeid pole lülitit.
Vahetasin kaitsme ja masin käivitus ja kellad reageerisid jälle. :roll:
Teine avastus.
minu sõidustiili juures peab 35" rehvidega sõites arvestama 12l/100km.
naine saab aga 9l/100le hakkama :roll:

Seoses selle õli välja pressimisega ja survelaagri rõvedalt lolli häälega,
hakkab vist lähitulevikus seda masinat edasi liigutama hoopis monterey 85kw 3.1tdi :lol:

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: R Mär 06, 2015 1:21 pm
Postitas TTUUL
Ehk on tegu niiöelda lööklainetega. Kui katuselt mööda toru tuleval õhuvoolul pole gaasipedaali vabastades kusagile edasi minna, siis tekib gaasisiibrist filtri kopsiku poole torusse ülerõhk. Veetorus nimetevad seda hüdrolöögiks. Proovi karteri tuulutuse torule mõni hõrendust lugeda oskav manomeeter katsetamiseks vahele panna ja katsetada erinevaid reziime. :roll:
Kui liiga valesti mõtlesin, siis ärge näost mööda lööge.

Re: Isuzu=> Frontera

Postitatud: R Mär 06, 2015 2:06 pm
Postitas MetsaVikat
Näkku ei löö ja kedagi lolliks ei sõima, aga kuulen esimest korda, et diislil gaasisiiber on, ma olen aru saanud, et sellel autol ikka diisel peal. Sinu teooria võiks käija näiteks bensiini mootori kohta.

Terv. Villu