Isuzu=> Frontera

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » T Veebr 24, 2015 12:41 am

Kaal polegi nii oluline, kui kaitse, mida see aretis peaks pakkuma,
kuid olulist nina langust pole tegelikult täheldanud.
Pigem on nina isegi vähe rohkem kikki vedanud, peale esirataste külgkallete regulli.
Lisan siis veelkord täpsustuseks, et ülahõõtsad on moditud, seega sharniirid ca 3cm
allapoole toodud, mis laseb torsoonidest tõstet juurde kruvida säilitades silla käigu.

Edit: kui asi valmis, eks kaalun ära ja annan teada :wink:

Ideaalis oleksin allust teinud, materjaligi niipalju kogutud, aga kes selle kõik kokku siristaks?
Praeguseks juba tean kah, aga hilja juba.
säästan selle materjali jimni jaoks parem :wink:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas uppund kana » K Veebr 25, 2015 11:09 am

tuningman kirjutas:
Lisan siis veelkord täpsustuseks, et ülahõõtsad on moditud, seega sharniirid ca 3cm
allapoole toodud, mis laseb torsoonidest tõstet juurde kruvida säilitades silla käigu.


Ei saanud aru kuidas see 3 cm mõjutab silla käiku? Juhul kui amort on sama pikkusega siis allapoole lääba ju ei tule ja ega ta saagi vast vägapalju enam tulla muidu murraks püsikad puruks. Need jäävad ikka päris hullu nurgaga. Omal tõstsin ka torsoonist üles , mitte lõpuni ja tekkis sama häda ,et kisub veits vasakule.
TR1-Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........seljakotiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » K Veebr 25, 2015 9:21 pm

uppund kana kirjutas:
tuningman kirjutas:
Lisan siis veelkord täpsustuseks, et ülahõõtsad on moditud, seega sharniirid ca 3cm
allapoole toodud, mis laseb torsoonidest tõstet juurde kruvida säilitades silla käigu.


Ei saanud aru kuidas see 3 cm mõjutab silla käiku? Juhul kui amort on sama pikkusega siis allapoole lääba ju ei tule ja ega ta saagi vast vägapalju enam tulla muidu murraks püsikad puruks. Need jäävad ikka päris hullu nurgaga. Omal tõstsin ka torsoonist üles , mitte lõpuni ja tekkis sama häda ,et kisub veits vasakule.


Ei murra midagi, sest reaalselt on orig. amordid pikemad,
kui reaalne silla käik originaalis.
silla käiku piirab ülemine hõõts, mitte amort.
seega kui sharniir 3cm allapoole tuua, liigub käänmik ja
kogu kompott rohkem alla.
nagu progressi käigus teemat kajastanud olen,
olen ka sellest rääkinud, et esisilla tala on 1" võrra
allapoole lastud, mille tulemusel on veovõllid peaaegu sirged
ja pikema silla käiguga jäävad sama nurga alla, kui ilma tõsteta. lihtne. :wink:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » L Veebr 28, 2015 11:16 pm

Huvitav, kas keegi osakab pakkuda põhjust ja lahendust?

Nimelt on tekkinud üks lollakas probleem, mille põhjust ma
välja mõelda ei suuda. Õli vardast pressib õli välja.
Lisan kohe ka, et Karterituulutus ei ole umbes.
kontrollisin mitu korda. Õli kunagi täis normi pole pannud.
Mingi aeg pressisin varda toru natuke kokku, et varrast välja ei lükkaks,
aga ega see õli tulemist ei peata.
Täna peale pikema otsa sõitmist oli jälle loik all. :bang:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas igiliikur » P Mär 01, 2015 1:26 am

tuningman kirjutas:Huvitav, kas keegi osakab pakkuda põhjust ja lahendust?

Nimelt on tekkinud üks lollakas probleem, mille põhjust ma
välja mõelda ei suuda. Õli vardast pressib õli välja.
Lisan kohe ka, et Karterituulutus ei ole umbes.
kontrollisin mitu korda. Õli kunagi täis normi pole pannud.
Mingi aeg pressisin varda toru natuke kokku, et varrast välja ei lükkaks,
aga ega see õli tulemist ei peata.
Täna peale pikema otsa sõitmist oli jälle loik all. :bang:

Mul on kusagilt foorumist sama teema silma jäänud, hetkel ei leia teemat üles. Aga aitas õli vahetus. Miks see nii on, ei tea.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » P Mär 01, 2015 12:42 pm

Mul uued õlid sees. pole veel 300km täiski tiksunud.
vana õliga oli sama jama.
Ja vanal mootoril oli sama jama.
plokk sai koos kolvi-kepsugrupiga vahetatud.
siiani nagu püsis õli ikka kenasti sees.

Ainus muudatus on see, et karteri tuulutus sai juhitud
Õhupuhastist turbosse mineva lõdviku sisse.
Nii on see ka originaalis.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
honduras
Fitting 38"
Postitusi: 301
Liitunud: R Jaan 14, 2011 11:54 am
Asukoht: Tartumaa Lääniste

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas honduras » P Mär 01, 2015 10:48 pm

Mõõda silindrites surved ära, põhjus võib seal olla.
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » P Mär 01, 2015 11:36 pm

Imelik on just nagu pigem see, et see õli välja pressimise
jama hakkas nagu uuesti peale seda, kui karterituulutuse
õhuvõttu ühendasin. :roll:
Samas avastasin seda, et õhupuhasti korpuses olevast
kahest 6mm august tuleb tuult, kui mootor töötab.
Minumeelest peaks just nagu vastupidi olema, sest õhupuhastis
peaks nagu hõrendus olema...

Mine nüüd võta kinni. Kas võib kahtlustada, et turbo on p.. :bshake
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 737
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas MetsaVikat » E Mär 02, 2015 7:32 am

Sorry, ei taha sind lolliks pidada, aga su jutu järgi oleks sul filter nagu turbo ja mootori vahel. Aga ma konkreetset masinat ei tunne ka. Hõrendus peaks siis ka tekkima kui turbo peetis.
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 129
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tooland » E Mär 02, 2015 7:55 am

See ei ole mitte anomaalia vaid täiesti normaalne käitumine mootori poolt kui on tõstetud turbo survet ja kütuse kogust.Tuuninguga edasi minnes viskab järgmisena minema väntvõlli simmerid.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga

Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » E Mär 02, 2015 11:40 am

He-he. õhufilter ikka enne turbot, aga minu mõistus, ei võta
kinni, miks nendest filtri korpuse aukudest tuult välja puhub,
kui filtrist peaks ikka õhku võtma. Võibolla mõtlen üle, aga
kui juba sealt välja puhub, siis äkki puhub karteri tuulutusse
kah ja lükkabki õli ja varda välja, kuna varda toru ulatub õli tasemest
allapoole. Seni kuni karteri tuulutus niisama tilpnes, ei ajanud õli välja.

Ühendan tuulutuse uuesti lahti, ju siis näha ole.
Turbo rõhku tõstetud ei ole, ainult kütet on peale keeratud.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » E Mär 02, 2015 10:13 pm

Ühendasin tuulutuse päeval lahti.
Rohkem pole õli nagu välja ajanud, aga võibolla
olid liiga lühikesed otsad kah.

Selline see stange kärakas siis hetkel tuli.
Kaaluda pole veel jõudnud.
Pilt Pilt

Muide, aga kellegi kapotialuse kaitsmeploki kaant üle ei ole?
olen oma oma lootusetult ära kaotanud.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » N Mär 05, 2015 9:46 pm

Nii. elekter on õhus, autos ja seega teemaks.
Põhimõtteliselt sai selgeks, mis toimus esimene kord,
kui kõik põhivoolud pange panid ja peaaegu teele jäin.Kellad ei regeerinud jne.
Nimelt juhipoolses uksepostis hunnik joodetud-teibitud juhtmeid,
mis seotud kodukootud alarmi ja kesklukuga, mida saab edukalt puldist juhtida.
Üleeile, kui üritasin tuvastada ebamäärast parema külje suunatule riket, suri masin lambist välja-.
Ja käima enam ei läinud.
peale hulgalist el. süsteemi lammutus ja harutus tööd, leidsin vea.
ELEKTRiPEEGLITE kaitse oli maha põlenud. imelik.
minu autol pole elektri peegleid. pole juhtmeid pole lülitit.
Vahetasin kaitsme ja masin käivitus ja kellad reageerisid jälle. :roll:
Teine avastus.
minu sõidustiili juures peab 35" rehvidega sõites arvestama 12l/100km.
naine saab aga 9l/100le hakkama :roll:

Seoses selle õli välja pressimisega ja survelaagri rõvedalt lolli häälega,
hakkab vist lähitulevikus seda masinat edasi liigutama hoopis monterey 85kw 3.1tdi :lol:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
TTUUL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Kontakt:

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas TTUUL » R Mär 06, 2015 1:21 pm

Ehk on tegu niiöelda lööklainetega. Kui katuselt mööda toru tuleval õhuvoolul pole gaasipedaali vabastades kusagile edasi minna, siis tekib gaasisiibrist filtri kopsiku poole torusse ülerõhk. Veetorus nimetevad seda hüdrolöögiks. Proovi karteri tuulutuse torule mõni hõrendust lugeda oskav manomeeter katsetamiseks vahele panna ja katsetada erinevaid reziime. :roll:
Kui liiga valesti mõtlesin, siis ärge näost mööda lööge.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 737
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Re: Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas MetsaVikat » R Mär 06, 2015 2:06 pm

Näkku ei löö ja kedagi lolliks ei sõima, aga kuulen esimest korda, et diislil gaasisiiber on, ma olen aru saanud, et sellel autol ikka diisel peal. Sinu teooria võiks käija näiteks bensiini mootori kohta.

Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist