Re: Isuzu=> Frontera
Postitatud: P Okt 11, 2015 9:21 pm
Vana mootor maas ja "uus" hakkab vaikselt vahele minema.
Turbo koos väljalaske kollega ja õlifiltri jalg koos vahejahutiga vaja veel 3,1
külge kruvida, siis võib selle vahele visata.
Turbo ja kolle vahetasin, kuna 3.1 turbs kinni ja õlifiltri jalg teise kujuga ja seega õlifilter jääb
sumpsi ette. Seda hetkel ringi teha ei plaani, aga eks näis, kuna monterey´l on sumps
2,5 tolline ja 2,8´l 2 tolline.
Kui tahma enam välja ei mahu ju teeb siis jämema...
2.8 kah laiali võetud ja vänt on naljakalt pooleks läinud.
Peale keskmist raami pakku 3 silindri põsest.
Saaks aru, et kaelast nagu tavaliselt, aga ei, põsest....
Kes põhjendaks ikkagi, miks või kuidas selline asi saab ühtlase kiiruse pealt juhtuda???
Turbo koos väljalaske kollega ja õlifiltri jalg koos vahejahutiga vaja veel 3,1
külge kruvida, siis võib selle vahele visata.
Turbo ja kolle vahetasin, kuna 3.1 turbs kinni ja õlifiltri jalg teise kujuga ja seega õlifilter jääb
sumpsi ette. Seda hetkel ringi teha ei plaani, aga eks näis, kuna monterey´l on sumps
2,5 tolline ja 2,8´l 2 tolline.
Kui tahma enam välja ei mahu ju teeb siis jämema...
2.8 kah laiali võetud ja vänt on naljakalt pooleks läinud.
Peale keskmist raami pakku 3 silindri põsest.
Saaks aru, et kaelast nagu tavaliselt, aga ei, põsest....
Kes põhjendaks ikkagi, miks või kuidas selline asi saab ühtlase kiiruse pealt juhtuda???