Isuzu=> Frontera

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Isuzu=> Frontera

PostitusPostitas tuningman » R Juun 13, 2014 8:40 pm

Sai siis kevadel üle öö üks otsus vastu võetud, mis endalegi vähe üllatusena tuli.
Nimelt sai üks armetu 2.3td frontera koju tassitud.
Kuigi ma fronterast suurt erilist midagi ei arva, siis
otsuse langetamise kasuks rääkis vaid suht ok seisus raam ja kere, kuigi masin aastast 93.
Terve nädala sai pusitud ja uuritud, vigade ja puuduste kallal.

Vigadest ka siis natuke:
veepump lekkis, etteande pump lekkis, õli pump lekkis,
vaakum pump oli pilbasteks, pidurid olematud,
ülemised sharniirid ja õõtsa puksid otsas,pendelhoob loksus,
tagakardaan kõver, tagadifri laagrid ruigasid, veovõllid raksusid jne.jne jne

Tulemuseks oli vaid pukkidel sildade ja mootoritta raam ja kere. :roll:

Kuna eelmine nn doonorautoks olnud ja olude sunnil sahvari autoks saanud 2,8td isuzu tooper
oli ikka totaalselt oma aja ära elanud, (nii raami kui ka kere poolest) siis sai ka seda lõpuks lammautama hakatud, sest järgmise
"Saarlaste Kogunemiseni" oli jäänud vaid napilt kuu aega. Muidugi minna oli hirmsasti vaja :hihi: ja metsakõlbulikku sahvariautot ei olnud. :bang:

Hetkel siis seis selline, et isuzu 2,8td mootor, kastid ja sillad on opeli külge kolinud ja opelist vaid järgi number ja ämber. :lol:
ja kogunemiselgi ära käidud, peale mida nii mõnigi puudujääk ja parandamist vajav viga ilmnes.

ostes

Pilt Pilt

ja täna lõpuks peale pesu

Pilt Pilt
Viimati muutis tuningman, T Veebr 03, 2015 3:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » R Juun 13, 2014 9:34 pm

Eputaks siis tehtud töödega ka väheke:

Tagasild ketaspidurite ja lsd difriga.
Sai siin hoolega lehtvedrusi valitud ja sobilikud pakid silla peale pandud.
vedru esimesi otsi raami sisse uputama ei hakanud, nagu mõni kuuldavasti teinud on.
Kuna sai suht sellised laisad lehed valitud, siis jäi vaid üle vedru esimestele raami kinnitustele 3cm kõrgemale uued augud puurida.
Tagumised vedru kiiged said trooperi originaalid. Mõlemad tagaamordid kolisid ka ettepoole silda.
Tülikas piduri regulaator leidis oma otsa metalli kokkuostus.

Kardaanidega hakkas kah kohe ooper pihta. orig. kardaan oli kõver ja trooperi 4st erinevast tagumisest kardaanist
ei sobinud 1.1le mitte ükski. seega sai kasti poole jupp pandud 2.8 isuzu oma ja viimane jupp sai tehtud sang yong korando
esimesest kardaanist ja nuudi peale liikuvaks. esimesega oli asi lihtne. opeli enda 2,3td kardaan sobis isuzu silla ja
vahekastiga ideaalselt. tagasilla läbilõõgi puksid pookisin aga raami asemel silla külge.


Pilt Pilt Pilt Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas igiliikur » L Juun 14, 2014 8:35 pm

Kas sul on esimeses postis pildil need rehvid, mis sa urbgrupi käest kevadel ostsid?
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » P Juun 15, 2014 12:06 am

igiliikur kirjutas:Kas sul on esimeses postis pildil need rehvid, mis sa urbgrupi käest kevadel ostsid?


Kahjuks ei ,Kuigi kaalusin pikalt neid urbgrupi pakutavaid 33"gt radiale osta.
Lõpuks otsustasin soodsamate ja väiksemate kasuks, panin väheke juurde ja sain vintsi lisaks,
kuid nüüd saabki rohkem vintsi otsas nende 31"saharadega istuda ja ikka tuleb 33" otsida.
Muidugi olid tol ajal ka trooperi all olnud 35"laplanderid olemas, aga need ei tahtnud opeli koobastesse
kuidagi ära mahtuda. Samas hakkas korralikust kerest kahju, et koopaid hakkima hakata.

laplanderitega (eest tõste tegematta).
Pilt

On siin tekkinud küsimusi amortide paugutuse kohta seoses vedrude silla peale paigaldamisega.
siin siis paar pilti.

Parempoolse amordi koht enne ja nüüd. mõlemad eespool silda.
Pilt

Alumised kinnitused sillale
Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » P Juun 15, 2014 12:27 am

Kui eelmises postis oli vähe juttu esiotsa tõstest, siis tõstetud sai esiotsa nii sillast kui kerest.
Tagaosas keretõste tegematta.

Silla tõste sai lahendatud juba ühe eelmise projekti (mis hetkel vajalike juppide järgi ootab) jaoks
"tuunitud" ülemiste õõtsadega, millel sharniirid õõtsa alla toodud, et torsoone nii põhja ei peaks keerama ja
säiliks silla käik. Samuti sai õõtsad raami kinnitustest sissepoole viidud, et rattad sahka ei jääks.
samuti sai veovõllide tervise huvides silla talala 1" võrra alla lastud. muide esisilda sai ka poole põõruga kempi lukk.

Moditud ülahõõts
Pilt

rehvide arvelt soetatud vints
Pilt

Siin sild veel alla laskmatta ja veovõllid rõveda nurga all
Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
saarekas
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: P Mär 28, 2010 11:50 am
Asukoht: saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas saarekas » P Juun 15, 2014 3:19 am

Edu Ehitamisel. Sügisel kui koju eks siis tulen läbi. :)

Tervitused Austraaliast.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » P Juun 15, 2014 1:01 pm

saarekas kirjutas:Edu Ehitamisel. Sügisel kui koju eks siis tulen läbi. :)

Tervitused Austraaliast.


Tänud. Katsu siis hakkama saada seal kaugel. :wink:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » E Juun 16, 2014 11:52 pm

Vintsi paigaldama hakates oli tükk nuputamist, kuidas see jurakas sinna ninasse kinnitada nii,
et see orig stange seest välja ei turritaks. Ainukeseks loogiliseks variandiks oli kere alumine tala ära lõigata
ja teispidi keereta. samuti tuli teha ette kerge kere tõste. pärast mida sobis vints ette raami tala peale nagu
rusikas silma auku. Kohe järgnes aga uus probleem. Mida teha radikaga, kuna originaalile enam ruumi ei jätkunud.
Leidsin oma varudest mingi nissani sõiduka uue vask radika, mida sai ka väheke moditud. nimelt sai külge joodetud el. ventikate lülitile pesa ja paigaldatud 2x lada el. ventikad.


Pilt Pilt Pilt Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
veskioja
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: P Mär 25, 2012 12:32 am
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas veskioja » T Juun 17, 2014 11:25 pm

Tublilt mässatud,mul naabrimees nim.Isutsut,Iseeiusuks :)
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » T Juun 17, 2014 11:49 pm

Pilt Pilt Pilt Pilt

Nagu esimeselt pildilt näha, siis sai ka mootori plokk uue punase kuue, kuna põhimõtteliselt sai terve mootor "uue"
ploki peale ringi laotud. Seda siis selle pärast, et karteris oli surve sees ja loopis kogu karteri sisu läbi õli varda toru välja.
Muidugi läks see mootor ka eelmise doonor auto peal viimasel kogunemisel käies täispõõretel 2x lõhkuma ja enam seisma ei tahtnud jääda.

Algul arvasin et plokikaane tihendis viga, kuid kaant maha võttes avastasin 3 sil hülsi seinal 10mm laiuse vao, kust see surve sinna karteri sai. sama viga oli ka lõhkuma minemise põhjuseks, kuna täis põõretel sai liiga palju õli kolvi peale, mis oma suva järgi edasi põles kuigi süüde ammu välja keertud oli ja kütet nagunii peale ei saanud. rahulikult kulgedes nagu kokkuvõttes polnud suurt hullu midagi. lõhkuma ei läinud ja õli püsis sees.

Hakates siis plokki vahetama, avastasin, et see lõhkuma minemine oli kepsu saaled ikkagi ära tapnud. Raamid olid ok. õlisurvega probleemi ju ei olnud, kuniks karteris piisavalt õli oli.

Nii , enne mootori ringi lappamist sai veel hingamise parandamiseks paar lisa vidinat sebitud.
Nimelt oli Trooperi 2.8td üle mootori, otse turbosse kollega ja cooler puudus. Seega siinkohal tänud UPPUNUD KANALE ja CRISS82 kelle käest sai sebitud 3.1tdi monterey sisselaske kolle, cooler ja kapott scoopiga.

Laskudes korra ajaloose, siis on fronterasi tehasest ju ka 2.8tdna tulnud, millel cooler olemas, aga nendel kasutati 2.3td coolerit suure jahutusradika ees ja torud olid samuti mega pikalt üle mootori veetud.
Nuputasin ja mõtlesin, et miks nii, aga vastus lihtne, ei viitsitud uut kapotti teha, sest lõõts ja lõõtsa raam ei mahu originaal kapoti alla ära, kuna monterey kapott on keskelt kõrgem, seega troopel hetkel ilma lõõtsata.

Õhupuhasiks sai kasutatud jälle sang yong korando õhupuhastit, mis just kundepoolsesse nurka ideaalselt ära mahtus, et saaks ka snorkli ehitada. frontera õhupuhasti oli vales kohas ja otsustasin selle esimese nurga teise aku jaoks vabaks jätta.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » T Juul 15, 2014 9:39 pm

Pilt
Alla lastud silla tala.

Kui auto ostsin oli paak alt ära. paagi kaitse mäda ja kütte torud 100 kohast lapitud.
Asendasin opeli kaitsme trooperi omaga, mis peale pisikest modimist ilusti opeli plastik paagiga alla istus.
samuti sai alla uued vasest piduri ja ka kütte torud.

kohe algul hakkas mingi kütte jama pihta. ei saa ega saa kütet kätte, muudkui vala aga kütet juurde,
kuniks pool paaki kütet oli. siis hakkas normaalselt käima.

Nüüdseks on paak juba 5 korda maha käinud ja viga nimelt siis paagisiseses reservuaaris, mis kehva
või vähese tagasivoolu tõttu tühjaks saab ja õhu vahele kahmib.

Kuna paremat mõtet pähe ei tulnud puurisin reservuaari auke täis, et ka alla poole paagi küte sinna sisse saaks.
Ühtlasi sai veel seda paagi kaitset vähe tuunitud ja paagi tõste tehtud, kuna paagi ja kere vahe oli 6cm,
siis nihutasin paaki 4cm ettepoole ja 4cm ülesse.
kuigi see 4cm tõstet ei tundu väga palju on vahe siiski märgatav.
2 alumist pilti. enne :arrow: pärast

Pilt Pilt
Pilt Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » T Juul 15, 2014 10:17 pm

Paar poose pilti ka 35" rehviga, mis tõesti ilma kere hakkimatta kuidagi alla mahtuda ei taha :floff

Pilt

Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » T Juul 29, 2014 1:36 pm

Tuli välja, et reservuaari puurimine ei andnud nagu soovitud tulemust, kuna mootor käivitus ja töötas ikka vähe
pahasti, nagu ei saaks ikkagi kütet kätte.
Mõistus otsas hakkasin uuesti mootorit lammutama.
Katkusin eest puhtaks ja uurisin ja puurisin neid hammasrihma märke.
Pump ja nukk poldiga lukku ja väntvõll nigu oli ka silma järgi märgiga õige, aga võta näpust.
nukka ja pumpa poldiga lukku pannes jäi neile ikkagi mingi tibatilluke mängimise maa ja kui võtmega vänta ringi ajada,
siis jooksis vända märk poole hamba jagu üle õige koha.

Panin siis julmalt väntvõlli 1 hamba võrra varasemaks ja OH IMET, masin käivitus lausa poolest põõrdest nagu vanasti.
(loe- enne uue ploki peale ringi lappimist)
Hääl oli ka kohe tunduvalt parem ja käis puhtamalt. ennem töötas nagu pool vägisi kuidagi-

Siis sai veel 1 väike modifikatsioon tehtud. Nimelt pookisin LC konksu külge, et vee tünni vedada saaks. rõvedalt kuum on ju ja kaev kah krt ära kuivanud :bcry

Samas ei andnud ka rahu, et 35 alla ei mahu.
Võtsin kätte ja lõin ikkagi rellaka sisse. natuke vaja veel siit sealt kohendada. aga alla mahtusid ära ja isegi ringi käisid.

Kusjuures, peale väntvõlli tõstmist 1 hamba võtta jaksab oplääd neid 35" rehve kiirete käikudega
palju magusamalt edasi tassida, kui ennem neid 31 sahaaarasid.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis tuningman, T Juul 29, 2014 6:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas tuningman » T Juul 29, 2014 2:20 pm

Nuh jah.
sellega läks siis hommikul kuidagi niimoodi :(

Oleks nüüd siis paari juppi vaja. :arrow: viewtopic.php?f=7&t=51297

Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
Lomp
Rock Crawler
Postitusi: 723
Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
Kontakt:

Re: Isuzu Fronera

PostitusPostitas Lomp » T Juul 29, 2014 2:28 pm

metsas puud ei tunne liiklus eeskirju või? :lol:
A. Lomp
Kuusalu 4x4
Errare humanum est

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: erik ja 2 külalist