Ja alll on sul keevisdiffer ?Nival kere muidu ülihea aga kuna keevitused jutud olemas siis lasen ilmselt ikka veidi hardoxit keresse

Esisilla tõste tegin ka vahepeal ära ,oli ikka rohkem tööd kui arvasin

Vedrutaldrikute alla mängisin mutrite ja seibidega kõrgust ja uued pikemad poldid mutrid,sharniirile tegin vahetüki taaskäideldud prügist(kõva plastik,kasutan neid veoauto tõstuki käpa kloppidena,lihtne viimistleda ja ülitugev).Rooliotsad keerasin teistpidi ja lääbad vahetasin omavahel ära,et rooliotsa koonus teistpidi jääks,aga niisama vahetamisega asi ei piirdunud,kuna keerates hakkas stabika vardasse kinni.Lõikasin rellakaga mõlemale sälgud sisse ja muutsin selle lääba nurka natuke kõrgemaks ja keevitasin kinni.Esimesed klotsid vahetasin ka ära(9eur kompl) millega kaasnes auto liikumatus

Asi lihtne,uued klotsid tõid pidurisadula väljapoole ja hakkas uazi velge kinni.Selle lahendasin ka rellakaga

Proovisõitu tehes teevad pooltelje otsad veidi kraginat,ilmselt seepärast,et nurk muutus veidi teravamaks ja ilmselt otsad pole esimeses nooruses ? Sharniirile sai 4 cm klopp ja vedrutaldriku alla kõrgem osa 3.9 cm ja madalam 1.75.Lisan hiljem ka mõne pildi.Terv Gunn