1. leht 1-st

Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: R Mai 09, 2014 6:27 pm
Postitas Puutiiger
Selline ta lõpuks sai.
IMG_0010.jpg
IMG_0010.jpg (205.75 KiB) Vaadatud 15372 korda
IMG_0009.jpg
IMG_0009.jpg (206.76 KiB) Vaadatud 15372 korda

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: R Mai 09, 2014 6:45 pm
Postitas TiitR
Asine ja väga korralik aparaat tundub :thumb: Sellist lausa kahju kohe metsa lasta :D

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: R Mai 09, 2014 9:45 pm
Postitas atdoom
kas need mustad (kummist?) tiivalaiendid on nissani originaalid?

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: R Mai 09, 2014 9:52 pm
Postitas sambla-aadu
Originaalid.

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: L Mai 10, 2014 2:36 pm
Postitas amevier
Ilus ja sile.
Kas vedrud-amordid originaalid?
Snorkel on kelle toodang?

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: L Mai 10, 2014 6:15 pm
Postitas Guuru
Ka minul on olnud au seda masinat kohata. Kui nii kiire ei oleks olnud, siis oleksin Herr Tiigri palvel isegi väikse sõidugi teinud. Igatahes reaalis on see masin veelgi vingem, kui piltidel paistab.


PS! Tiiger! Kui plaanid maha müüa, siis tead, kellele traati tõmmata 8)

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: P Mai 11, 2014 5:52 am
Postitas Puutiiger
amevier kirjutas:Ilus ja sile.
Kas vedrud-amordid originaalid?
Snorkel on kelle toodang?
Tegin 2" tõste. Vedrud, amordid "Terrain tamer." Lääpades ekstsentrikud. Snorkel tundmatu meistrimehe kätetöö, pärit 4x4cruiseri laovarudest. Raam ja kõik mida vähegi tsinkida andis tsingitud. Kõik torustikud asendatud uute vasest torudega. All 33x12,5x15 Cooper STT. Need oleksid alla mahtunud ka vanade "low-rideri" vedrudega.

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: P Mai 11, 2014 11:09 am
Postitas PARUN
Korralik augu/kraavi täide.
Kas ehituse käigust pilte ka on?

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: E Mai 12, 2014 8:33 am
Postitas Puutiiger
PARUN kirjutas:Korralik augu/kraavi täide.
Kas ehituse käigust pilte ka on?
Ehituse käigust kahjuks pilte pole. Pildid oleksid rooste tõttu olnud ka ühtlaselt pruunid ja sellisest "kontrastide rohkusest" oleks olnud raske detaile eristada :mrgreen:
Tegelikult on Y60 Patrolit vähemalt kerge lahti võtta. 10 polti, mis kere kinni hoiavad lahti keerata, mootori juurest pistikud ja voolikud lahti lasta, radiaator vahelt välja, et viga ei saaks, rooli kardaan, siduri töösilinder ja käigukasti tuulutus lahti võtta ning tagant kütusepaagi voolikud, kütuse koguse andurid ja käru pistik lahti ühendada ja saabki kere pealt ära tõsta. Stanged ja muu kola võib ka enne maha kruvida, et need kere tõstmisel ette ei jääks. Siis mootor koos kastiga maha, roolikarp ja sillad lahti ühendada ning ongi auto algosadeks.
Minu Y60 oli algselt olnud vintsiga, kuid väljavõte oli vahepeal rahaks tehtud ja vintsi koos kardaaniga sain autot ostes kaasa. Inseneri abiga õnnestus leida ka uus väljavõte ning otsustasin taastada auto originaalsena. Kuna selle ajastu "padrunid" on üldiselt tuntud oma roostelembuse poolest, siis läks seltsimees Hruštšov sõnu kasutades "kõik tsingi alla" Hilisem stangede värvimine on mõttes, sest sügisel või talvel on plaanis vahetada küljekarbid, parem esitiib ja auto täielikult üle värvida.

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: N Juun 19, 2014 6:18 pm
Postitas amevier
See raami ja muude pudinate tsinkimine on Patroli puhul vajalik tegevus. Tsingitud raam on vist iga Patrolimehe unistus.
Kuidas raami enne tsinkimist seestpoolt puhtaks said ja kuidas seda asja üldse on mõistlik ajada?

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: T Veebr 17, 2015 6:59 pm
Postitas Lordap
Mul nüüd analoogne projekt käsil ja hetkel murran pead mida raamiga ette võtta. Pealt ei ole teine kõige hullem, kohati veel teahse värvgi peal, ainult paarist kohast on läbi roostetanud. Aga seest on sodi ja muda täis ning hirmsasti roostes. Kuidas seest puhtaks saada, lahti lõigata??

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: R Veebr 20, 2015 8:43 am
Postitas Lauri-L
Kas enne tsinkimist mitte happe vanni ei kasteta ? See peaks ju ka seest poolt asja ära puhastama. Võin ka eksida muidugi.

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: R Veebr 20, 2015 1:04 pm
Postitas Andrus Michelis
Kui see raam sul näpuvahel on juba, siis pesed vee ja voolikuga puhtaks. Eriti mugavalt saab voolikuga survekaga. Märg ja porine töö on. koht peaks olema selline, kus saab mingi kõva platsi peal piiramatult veega lobistada. Päris mullahunnikut nad happevanni panna ei taha ilmselt.

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Postitatud: R Jaan 25, 2019 8:39 am
Postitas Puutiiger
Patrol läbib vahelduseks uuenduskuuri ja tekkis mõte panna esiklaasi kohale ka päikesesirm. Kas kellelgi on silma jäänud mõnda ilusat sirmi, millel on ka oranžid gabariittuled küljes. Pean silmas midagi sarnast, mis on ameerika autodel.