Puutiigri Y60 4,2 (1995)

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Puutiiger
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: P Mär 24, 2013 8:41 pm

Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas Puutiiger » R Mai 09, 2014 6:27 pm

Selline ta lõpuks sai.
IMG_0010.jpg
IMG_0010.jpg (205.75 KiB) Vaadatud 8663 korda

IMG_0009.jpg
IMG_0009.jpg (206.76 KiB) Vaadatud 8663 korda
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5121
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas TiitR » R Mai 09, 2014 6:45 pm

Asine ja väga korralik aparaat tundub :thumb: Sellist lausa kahju kohe metsa lasta :D
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1048
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas atdoom » R Mai 09, 2014 9:45 pm

kas need mustad (kummist?) tiivalaiendid on nissani originaalid?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 523
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Kontakt:

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas sambla-aadu » R Mai 09, 2014 9:52 pm

Originaalid.
51963080
Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1252
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas amevier » L Mai 10, 2014 2:36 pm

Ilus ja sile.
Kas vedrud-amordid originaalid?
Snorkel on kelle toodang?
Land Cruiser KZJ95
Kasutaja avatar
Guuru
Rock Crawler
Postitusi: 697
Liitunud: L Okt 05, 2013 1:50 am
Asukoht: Enamjaolt Tabasalu-Pirita kandis

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas Guuru » L Mai 10, 2014 6:15 pm

Ka minul on olnud au seda masinat kohata. Kui nii kiire ei oleks olnud, siis oleksin Herr Tiigri palvel isegi väikse sõidugi teinud. Igatahes reaalis on see masin veelgi vingem, kui piltidel paistab.


PS! Tiiger! Kui plaanid maha müüa, siis tead, kellele traati tõmmata 8)
Merhaba Hoşça mucize Başınızı fırın koy celam celam Turkye Yemen yakında ücretsiz olacak
Puutiiger
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: P Mär 24, 2013 8:41 pm

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas Puutiiger » P Mai 11, 2014 5:52 am

amevier kirjutas:Ilus ja sile.
Kas vedrud-amordid originaalid?
Snorkel on kelle toodang?


Tegin 2" tõste. Vedrud, amordid "Terrain tamer." Lääpades ekstsentrikud. Snorkel tundmatu meistrimehe kätetöö, pärit 4x4cruiseri laovarudest. Raam ja kõik mida vähegi tsinkida andis tsingitud. Kõik torustikud asendatud uute vasest torudega. All 33x12,5x15 Cooper STT. Need oleksid alla mahtunud ka vanade "low-rideri" vedrudega.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 933
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas PARUN » P Mai 11, 2014 11:09 am

Korralik augu/kraavi täide.
Kas ehituse käigust pilte ka on?
Kõnetraat 51922951
Puutiiger
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: P Mär 24, 2013 8:41 pm

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas Puutiiger » E Mai 12, 2014 8:33 am

PARUN kirjutas:Korralik augu/kraavi täide.
Kas ehituse käigust pilte ka on?


Ehituse käigust kahjuks pilte pole. Pildid oleksid rooste tõttu olnud ka ühtlaselt pruunid ja sellisest "kontrastide rohkusest" oleks olnud raske detaile eristada :mrgreen:
Tegelikult on Y60 Patrolit vähemalt kerge lahti võtta. 10 polti, mis kere kinni hoiavad lahti keerata, mootori juurest pistikud ja voolikud lahti lasta, radiaator vahelt välja, et viga ei saaks, rooli kardaan, siduri töösilinder ja käigukasti tuulutus lahti võtta ning tagant kütusepaagi voolikud, kütuse koguse andurid ja käru pistik lahti ühendada ja saabki kere pealt ära tõsta. Stanged ja muu kola võib ka enne maha kruvida, et need kere tõstmisel ette ei jääks. Siis mootor koos kastiga maha, roolikarp ja sillad lahti ühendada ning ongi auto algosadeks.
Minu Y60 oli algselt olnud vintsiga, kuid väljavõte oli vahepeal rahaks tehtud ja vintsi koos kardaaniga sain autot ostes kaasa. Inseneri abiga õnnestus leida ka uus väljavõte ning otsustasin taastada auto originaalsena. Kuna selle ajastu "padrunid" on üldiselt tuntud oma roostelembuse poolest, siis läks seltsimees Hruštšov sõnu kasutades "kõik tsingi alla" Hilisem stangede värvimine on mõttes, sest sügisel või talvel on plaanis vahetada küljekarbid, parem esitiib ja auto täielikult üle värvida.
Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1252
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas amevier » N Juun 19, 2014 6:18 pm

See raami ja muude pudinate tsinkimine on Patroli puhul vajalik tegevus. Tsingitud raam on vist iga Patrolimehe unistus.
Kuidas raami enne tsinkimist seestpoolt puhtaks said ja kuidas seda asja üldse on mõistlik ajada?
Land Cruiser KZJ95
Kasutaja avatar
Lordap
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: N Sept 25, 2014 3:30 pm

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas Lordap » T Veebr 17, 2015 6:59 pm

Mul nüüd analoogne projekt käsil ja hetkel murran pead mida raamiga ette võtta. Pealt ei ole teine kõige hullem, kohati veel teahse värvgi peal, ainult paarist kohast on läbi roostetanud. Aga seest on sodi ja muda täis ning hirmsasti roostes. Kuidas seest puhtaks saada, lahti lõigata??
Patrol Y60 TD42
Kasutaja avatar
Lauri-L
Fitting 38"
Postitusi: 386
Liitunud: P Aug 28, 2011 7:15 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas Lauri-L » R Veebr 20, 2015 8:43 am

Kas enne tsinkimist mitte happe vanni ei kasteta ? See peaks ju ka seest poolt asja ära puhastama. Võin ka eksida muidugi.
Trossi tõmbaja.
Keevitus tööd soodsalt - 5182876 - Lauri

Düssograafia käes kannatan !
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 716
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Puutiigri Y60 4,2 (1995)

PostitusPostitas Andrus Michelis » R Veebr 20, 2015 1:04 pm

Kui see raam sul näpuvahel on juba, siis pesed vee ja voolikuga puhtaks. Eriti mugavalt saab voolikuga survekaga. Märg ja porine töö on. koht peaks olema selline, kus saab mingi kõva platsi peal piiramatult veega lobistada. Päris mullahunnikut nad happevanni panna ei taha ilmselt.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline