Suzuki vitara ehitus
Moderaator: Moderators
Suzuki vitara ehitus
Täna tuli mul tahtmine teha oma suzukist teema, millepärast seisab praegu mudakolli ehitus. Auto sai toodud peaaegu teisest Eesti otsast (260km kauguselt) ja nüüdseks on auto minu käes olnud üle kolme nädala. Auto sai toodud sellel eesmärgil, et see korda teha ja siis ma saaksin sellega tulevikus maanteel ja raskesti läbitavatel teedel liigelda ning kui ma seda korda ei saa siis läheb veermik mudakollile, aga nüüd on asi üsna kindel, et ma sellest asja. Autot müüdi varuosadeks ,aga õnneks jõudsin ma veel viimasel hetkel jaole, maha oli müüdud genekas, tiivalaiendid, küljerauad ja rattad (äratoomiseks sai laenatud jimny talvekumme. Alguses seda tuues oli kohe teada, et läbi on sidur ja muud asjad peaksid töötama. Kodus käima panema hakkates tuli välja, et bensu pump ei tööta, see sai vahetatud ja läks kohe esimesest pöördest käima. Auto läbisõit on 200000km ja 2000km tagasi oli vahetatud mootor 100000km sõitnud mootori vastu, vana mootori sain kaasa sellega oli ilma tosoolita sõidetud ja plokikaanes on praod sees. Autost veel niipalju, et mootor on sissepritsega 1.6 ja 71kw. Lisaks on veel autol elektri aknad ja peeglid ning roolivõimendi ja manuaalsed rummulukud. Seda autot ehitan ma ka täiesti iseseisvalt nagu ka mudakolli. Pilte teen telefoniga, sest ei viitsi igakord digikat garaazi vedama hakkata, seega mõni pilt udune aga usun, et pole hullu.
NB: Tegu ei ole vana politsei autoga.
Algul oli auto selline kui koju jõudis
Nüüd hakkasin tasahaaval autot lahti võtma.
Relakaga sai rooste kohad puhtaks lastud ja siis roostesurmaga üle tehtud.
Seejärel hakkasin sisemist karpi tegema ja kerepadja kinnitust(sai kohe paksemast plekist tehtud,et nii kiresti läbi ei roostetaks) et kere raamilt üldse maha kinnitaks tõsta, sest kere on ikka väga mäda, aga olen veel mädamaidki autosid näinud.
Kui kere oli piisavalt tugevaks tehtud ja roostesurmaga ületehtud kohad krunditud asusin ma kere maha tõstma(kere tõstsin maha ka täiesti üksinda küll aga kolme tali abiga )
Keegi tarkpea on küljeraua kinnituse ikka hästi kinni pannud.
Seejärel jätsin kere õue lauaveo käru peale ning katsin kinni. Raami lükkasin garaazi ja hakkasin selle kallal nokitsema. Kohe võtsin k.kasti küljest ja seejärel mootori.
See auto on korraliku avarii läbi elanud, esiotsa on kõvasti sirgeks ajatud. Keevitasin mõningad kohad üle, mis oli ilmselt lahti lõigatud ja siis pole korralikult kinni keevitatud olnud.
Ainukene koht kus raami sees oli auk. Selle lõikasin välja ja keevitasin tüki peale. (keevitus oli mul vist natukene paigast ära seepärast jäi õmblus kole)
Üks roostes koht oli veel. See oli see kõver toru, mis on raami tagaosas, aga see sai asendatud nii:
Kere oli raami peal kinni 8 poldiga ja lahti keerasin nendest neli üelejäänud keerasin pooleks, need mis pooleks läksid nendega sai tehtud nii:
Peale tagasilla alt võtmist ja raami puhastamist rellakaga ning roostesurmaga üle tehemist ja kruntvärviga värvimist oli tulemus selline. Pilt jäi kahjuks udune
Auto ootab tagumisi õõtsa pukse, mis on mul juba tellitud aga pole kohale jõudnud. Vahepeal kui auto ootab uusi juppe sai osetetud uus sidur ja viis velge.
Vana ja uus sidurikomplekt kõrvuti.
Ohh lõpuks sain selle postitusega valmis, üle kahe tunni võtis aega
NB: Tegu ei ole vana politsei autoga.
Algul oli auto selline kui koju jõudis
Nüüd hakkasin tasahaaval autot lahti võtma.
Relakaga sai rooste kohad puhtaks lastud ja siis roostesurmaga üle tehtud.
Seejärel hakkasin sisemist karpi tegema ja kerepadja kinnitust(sai kohe paksemast plekist tehtud,et nii kiresti läbi ei roostetaks) et kere raamilt üldse maha kinnitaks tõsta, sest kere on ikka väga mäda, aga olen veel mädamaidki autosid näinud.
Kui kere oli piisavalt tugevaks tehtud ja roostesurmaga ületehtud kohad krunditud asusin ma kere maha tõstma(kere tõstsin maha ka täiesti üksinda küll aga kolme tali abiga )
Keegi tarkpea on küljeraua kinnituse ikka hästi kinni pannud.
Seejärel jätsin kere õue lauaveo käru peale ning katsin kinni. Raami lükkasin garaazi ja hakkasin selle kallal nokitsema. Kohe võtsin k.kasti küljest ja seejärel mootori.
See auto on korraliku avarii läbi elanud, esiotsa on kõvasti sirgeks ajatud. Keevitasin mõningad kohad üle, mis oli ilmselt lahti lõigatud ja siis pole korralikult kinni keevitatud olnud.
Ainukene koht kus raami sees oli auk. Selle lõikasin välja ja keevitasin tüki peale. (keevitus oli mul vist natukene paigast ära seepärast jäi õmblus kole)
Üks roostes koht oli veel. See oli see kõver toru, mis on raami tagaosas, aga see sai asendatud nii:
Kere oli raami peal kinni 8 poldiga ja lahti keerasin nendest neli üelejäänud keerasin pooleks, need mis pooleks läksid nendega sai tehtud nii:
Peale tagasilla alt võtmist ja raami puhastamist rellakaga ning roostesurmaga üle tehemist ja kruntvärviga värvimist oli tulemus selline. Pilt jäi kahjuks udune
Auto ootab tagumisi õõtsa pukse, mis on mul juba tellitud aga pole kohale jõudnud. Vahepeal kui auto ootab uusi juppe sai osetetud uus sidur ja viis velge.
Vana ja uus sidurikomplekt kõrvuti.
Ohh lõpuks sain selle postitusega valmis, üle kahe tunni võtis aega
Re: Suzuki vitara ehitus
Tuttav treila oli sul kasutada! Igati tubli töö ja vaev!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 243
- Liitunud: L Nov 05, 2011 8:57 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Suzuki vitara ehitus
Kuidagi jube palju bensiini läks ära toomisele, umbes 500km ja umbes 70 liitrit bensiini, muidu võtab auto kuskil 8-9 liitrit sajale treilaga võttis 14-15 liitrit sajale. Kodus treila järelt ära võttes veeres see hirmus raskelt, aga sellel oli tühimass ka 700kg kui õieti mäletan, võin vabalt eksida. Ei tea kas on see normaalne, et nii palju bensiini läks?marxkoll kirjutas:Tuttav treila oli sul kasutada! Igati tubli töö ja vaev!
Motivatsioon kohe tõuseb kui minu töö teisetele meeldib.
Jõudu läheb alati tarvis. Keevitamist on mul küllaga veel ees. Arvan et tahvel plekki ja rull traati läheb kindlasti ära.nissan.pickup99 kirjutas:Jõudu ja kindlat kätt keevitamisel sulle
Re: Suzuki vitara ehitus
Küsimus, kas see vitara on Nõolt päri?
Re: Suzuki vitara ehitus
Sai jah Nõost toodud.Grand kirjutas:Küsimus, kas see vitara on Nõolt päri?
Re: Suzuki vitara ehitus
Käisin ka seda vaatamas, kuid kere oli olematu! Jõudu ehitamisel.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Suzuki vitara ehitus
Kas see on see sama, mis soovis müüa oli? sidurit polnud ja rattaid ka mitte. uurisin ka korra selle kohta.Grand kirjutas:Käisin ka seda vaatamas, kuid kere oli olematu! Jõudu ehitamisel.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Suzuki vitara ehitus
Mina näen selles väga head taastamis kõlbuliku autot, aga eks siis näeb kui keretöödeni jõuan, vähemalt kohta on kuhu uut plekki kinnitada. Tegelikult ma tahtsingi omale sellist autot, mis on väga roostes, et saaks rohkesti keretöid teha ja harjutada oskusi.Grand kirjutas:Käisin ka seda vaatamas, kuid kere oli olematu! Jõudu ehitamisel.
Ja seesamune.tuningman kirjutas:Kas see on see sama, mis soovis müüa oli? sidurit polnud ja rattaid ka mitte. uurisin ka korra selle kohta.
Täna sai hammasrihma komplekt ära tellitud. Varsti peaksid reaktiivvarda puksid ka kohale jõudma siis saan tagasilla külge ja mootori peale panna.
Re: Suzuki vitara ehitus
Vahepeal olen uued jupid kätte saanud ja segus kohe, et tellisin kogemata valed puksid. Nimelt tellisin ma esimese õõtshoova tagumised puksid. Tellides oli kirjas õõtshoova puks, tagumine. Seal kohas kus ma neid pukse tellisin olidki ainult esimese õõtsa esimene ja tagumine puks müüa. Aga õnneks oli puksi laius ja poldi auk sama mõõtu mis minul vaja ja selle jaoks treisin paraja raud puksi tagumise reaktiivvarda sisse.
Esimese õõtsa puks tagumise reaktiivvarda sees.
Bensiinipumba kinnitus oli selline:
Ei jäänud muud üle kui pidin uued torud külge jootma.
Lõpuks värvisin tagasilla, bensiinipaagi, kärukonksu ja tagavara ratta kinnituse üle.
Esimese õõtsa puks tagumise reaktiivvarda sees.
Bensiinipumba kinnitus oli selline:
Ei jäänud muud üle kui pidin uued torud külge jootma.
Lõpuks värvisin tagasilla, bensiinipaagi, kärukonksu ja tagavara ratta kinnituse üle.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Re: Suzuki vitara ehitus
Ilus vaadata, kuidas noortel meestel on tahtmist ehitada. Ma sinu vanuselt ehitasin ka ööd ja päevad, ainult et minu energia kulus tsiklitele. Mitte, et ma nüüd vanaks oleksin jäänud aga nüüd kulub energia kodu ehitamise peale . Aga ükskord saab see maja siin korda ja siis on järjekord ammu unistatud garaazi käes
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Re: Suzuki vitara ehitus
Edu ja järjepidevust
Re: Suzuki vitara ehitus
Kas kere kinnituspoltide selline parandamine on ikka hea? Kindlam oleks vast terve polt uue vastu vahetada...
Kas keevitad täidistraadiga?
Kas keevitad täidistraadiga?
Re: Suzuki vitara ehitus
Oleks pannud täiesti uue poldi aga selleks olek ma pidanud raami augu sisse lõikama, et seda uut polti alt sisse lükata. Ei usu, et see polt lahti keevitusest tuleks või midagi sellega juhtuks. Keevitan tavalise traadiga.martinjev kirjutas:Kas kere kinnituspoltide selline parandamine on ikka hea? Kindlam oleks vast terve polt uue vastu vahetada...
Kas keevitad täidistraadiga?
Re: Suzuki vitara ehitus
Vahepeal olen raamiga enamvähem ühele poole saanud, vaja veel katalisaator külge panna ja esisilla kardaani uued ristid panna. Hetkel on kere keevitamine käsil. Kõrvalistuja poolne põhi on peaaegu, et valmis. Homme asun arvatavasti juhipoolse põhja kallale. Tekkis üks küsimus, et kui teha koopad suuremaks ja panna 31" rattad alla, kas siis tuleb koobaste pärast mingi jama ülevaatusel? Plaan tulevikus kindlasti sellele autole panna raud stanged ja vints. Kas nende raud stangedega ei või ülevaatusel probleeme tulla? Praegune plaan on auto selle aasta numbri sees valmis saad.
Järgmine aasta kui auto on juba valmis teen ta ümber kastikaks. Hetkel pole selliseid ressursse.
Välja hakkab nägema selline ainult, et mitte kollast värvi.
Järgmine aasta kui auto on juba valmis teen ta ümber kastikaks. Hetkel pole selliseid ressursse.
Välja hakkab nägema selline ainult, et mitte kollast värvi.
Viimati muutis MARK53, L Sept 28, 2013 9:33 pm, muudetud 1 kord kokku.