Projekt Mudakoll
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Projekt Mudakoll
Nagu ma aru saan, siis vahekast ei aeglusta, vaid on 1:1-le? Kas liiga kiireks ei jää?
Mis üldülekanne väntvõllilt pooltelgedeni tuleb (käigukasti 1. käik * differ * pardaülekanne) ?
Mis üldülekanne väntvõllilt pooltelgedeni tuleb (käigukasti 1. käik * differ * pardaülekanne) ?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Projekt Mudakoll
Tarmo sa pead ikka eelmise lehekülje vähe hoolikamalt uuesti läbi lugematarmo kirjutas:Nagu ma aru saan, siis vahekast ei aeglusta, vaid on 1:1-le? Kas liiga kiireks ei jää?
Mis üldülekanne väntvõllilt pooltelgedeni tuleb (käigukasti 1. käik * differ * pardaülekanne) ?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Projekt Mudakoll
Lugesin juba enne postitust. Nendele küsimustele seal vastust polnud (peale pildi).kollane kirjutas:Tarmo sa pead ikka eelmise lehekülje vähe hoolikamalt uuesti läbi lugema
Ainult see lause:
Huvitabki, et mis see ülekanne tuleb.Ülekande kiiruse arvutasin selliseks välja, et 35"-37" rehvide puhul tuleks vintsi pooli natukene suuremaks teha, et vints sama kiiresti rattastega tõmbaks ja ülekanne peaks ka piisavalt aeglane jääma.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Projekt Mudakoll
Vahekast teeb 2,15 korda aeglasemask ja sillaülekanne 5,45. Käigukasti esimese käigu ülekannet peast ei mäleta aga lõpptulemus peaks piisavalt aeglane tulema.tarmo kirjutas:Lugesin juba enne postitust. Nendele küsimustele seal vastust polnud (peale pildi).kollane kirjutas:Tarmo sa pead ikka eelmise lehekülje vähe hoolikamalt uuesti läbi lugema
Ainult see lause:Huvitabki, et mis see ülekanne tuleb.Ülekande kiiruse arvutasin selliseks välja, et 35"-37" rehvide puhul tuleks vintsi pooli natukene suuremaks teha, et vints sama kiiresti rattastega tõmbaks ja ülekanne peaks ka piisavalt aeglane jääma.
Re: Projekt Mudakoll
Kas sellel vahekastil neutraal kah on?
Kui ei, siis pole Meh vintsiga midagi teha.
Kui on, siis selle lülitus peab olema väga tugev ja usutav.
Kui ei, siis pole Meh vintsiga midagi teha.
Kui on, siis selle lülitus peab olema väga tugev ja usutav.
Proto
53951597
53951597
Re: Projekt Mudakoll
Jah, vahekastist saab lülitada pto-d eraldi sisse välja ja rattaid vabaks nii, et pto on sees ehk ühesõnaga vahekastis on kaks lülitust. Ma arvan, et need lülitused on piisavalt tugevad aga eks see tulevikus paista.
Re: Projekt Mudakoll
Nende Kangidega tuleb normalaselt aerutada seal toas ja vahel jääb pinge peale, Ühesõnaga tuleb jõudu rakendada jne.
Proto
53951597
53951597
Re: Projekt Mudakoll
Vahepeal olen vedrustusega tegelenud. Alla läksid isetehtud coiloveri moodi amordid. Nüüd pean hakkama rehve sinna alla otsima, hetkel mingid suvalised väiksed rehvid all (kui kellegil 35"+ boggereid pakkuda võib teada anda).