Luaz baasil kuukulgur

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
LR90
True Off Roader!
Postitusi: 1443
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas LR90 » R Jaan 04, 2013 7:55 pm

vootele kirjutas: All olid needsamad 16'' RAF veljed.


Millisel RAF-l oli 16" velg, seal kasutati GAZ-21 velgi (15").
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Puucoy
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 123
Liitunud: L Dets 01, 2012 11:37 am
Asukoht: Jäneda L-Virumaa
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas Puucoy » R Jaan 04, 2013 10:09 pm

Kui diislist kõnelda siis ise omasin T-2 volkari transformerit (päramootoriga) originaalis oli tal 1,6 TD ise aretasin sinna 1,9 TD. Passati ja Golfi mootoritest erines see mootor ainult karteripõhja ja õlipumba õlivõtu juure poolest ja samuti turbo õhu sisenemiselohv oli teistsugune, sest mootor oli taga pool külili asendis. Tuli ainult vaadata, et silindri all oleksid kindlasti õlipaiskurid mõnedel vanematel mootoritel neid ei olnud.
Igatahes jõudu "zallengeri" ehitusel.
Arvamus on nagu p....e igaühel on oma.
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
vootele
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: T Apr 10, 2007 10:39 pm
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas vootele » K Juun 19, 2013 7:45 pm

Plaanid muutusid.
Nimelt seisab maal mul üks kere kasutult, Moskvits 2141, mis muidu on teisele mossele jupidoonoriks, aga põhi on täiesti mäda ja tagatiib veel avariiline ka. Sama mudel siis: http://b.a.d-cd.net/16f4v/960.jpg
Plaan siis selline, et tõstaks selle kere luazi raamile. Vaatasin, mootor on tal sama skeemiga e. pikiasendis esitelje ees. Mahub ära ilusasti kapoti alla. Teljevahe on luazil 1800, mossel 2580, mis tähendab, et tuleb jupp vahelt ära lõigata, sisuliselt kaoks tagumine uks. Kuna luukpära kere puhul läheks katusejoon üsna pervoks, siis teeks tagumise osa lahtise, võibolla lisaks tugevduseks katuse nurgast tahaotsa roostevabast torud. Tagaiste hakkaks olema endise pagasiruumi kohas ja vajadusel võib tagaotsa ju näiteks koormakattega kinni katta.
Raamile peab külgedele karprauast väikesed lisad keevitama, mis läheks siis mosse kerel karpide asemele, plaan on mossel põhi üldse eemaldada ja teha raami peale uus sile põhi.
Komplott hakkaks nägema välja midagi sellist siis:
Pilt
Kasutaja avatar
LR90
True Off Roader!
Postitusi: 1443
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas LR90 » K Juun 19, 2013 8:04 pm

Joonistada võib ju kõike ehk siis mida pole näinud seda pole olnud.
Luaz-i ja mosse kere laiuse erinevus on vast liiast.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas tuningman » K Juun 19, 2013 8:06 pm

võibolla sebid siis omele äkki mingi nissan micra näiteks
see on piisavalt väike punn, mis sinna sobiks
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
vootele
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: T Apr 10, 2007 10:39 pm
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas vootele » K Juun 19, 2013 8:27 pm

LR90 kirjutas:Joonistada võib ju kõike ehk siis mida pole näinud seda pole olnud.
Luaz-i ja mosse kere laiuse erinevus on vast liiast.

Noh, raam on puhtaks löödud vanast kerest.
Kere laiuse erinevus on tegelikult suht minimaalne, luazil ulatuvad rattad päris korralikult kerest külgedele välja.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15403
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas Landy » K Juun 19, 2013 9:06 pm

See kere võin kardetavasti raskeks jääda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 957
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas marxkoll » N Juun 20, 2013 9:57 am

mix sa omale originaal keret ei taha?
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus 56633834
vootele
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: T Apr 10, 2007 10:39 pm
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas vootele » R Juul 05, 2013 3:24 pm

Kere plaan läks luhta, täpsemad mõõtmised näitasid, et isegi esiuks ei mahu sinna mõistlikult ära...
Sain nüüd ka keevituse töökorda, veeretasin masina garaasi ja lõikusin veel vähemaks seda. Tagumine ots on ikka suht pehme raamil, tuleb lõigata ja uus teha.
vootele
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: T Apr 10, 2007 10:39 pm
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas vootele » R Juul 12, 2013 7:15 pm

Alustasin siis raami keevitamist.
Pilt
Pilt

Edasi tulevad 60x40 karbid raami ülemisest otstest külgede suunas, eespool ka keskele, nii et tahaotsa moodustuvad kahele poole autot istekohad. Kui on vaja mingit veost transportida, siis paigaldab keskele eraldi plaadi, et moodustuks veokast. Tagaossa diagonaalsete torude vahele tuleb hingedel luuk, mis alla lastes on ka trepi eest. Istmed tulevad Mosse 2141 omad, esirataste peale, roolikarp originaal, kuid asub juhi küljel nagu M274 Mechanical Mule-l
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1267
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas v6sa » L Juul 13, 2013 8:52 am

Miks nii kõrge?
Apelsin
Fitting 38"
Postitusi: 292
Liitunud: N Veebr 16, 2012 8:56 pm

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas Apelsin » L Juul 13, 2013 9:29 pm

Miks sa originaalkere ei otsi? Tundub nagu veidi mõtetu tohutult rauda keevitada külge sinna?
vootele
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: T Apr 10, 2007 10:39 pm
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas vootele » E Juul 15, 2013 11:17 am

Apelsin: sest ma tahan oma idee teostada.
V6sa: kõrgus on sellepärast, et taha auto külgedele tuleb istumiskoht, madalam oleks liiga ebamugav. Lisaks on vedrustuse käiku pikemaks tehtud ja mingi ruum peab ka jääma plate alla plast-porilaudadele. Kavatsen kasutada haagise omi.
vootele
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: T Apr 10, 2007 10:39 pm
Kontakt:

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas vootele » R Juul 19, 2013 7:52 pm

Nüüd on toru lõplikult otsas. Ligi 5M oleks 60x40 veel vaja, Viimsi ehituspoodi käik ees varsti...
Kavatsen kasutada Moskvits 2141 istmeid, lisandus istme alune raamiosa, samasugused talad tulevad lõpuni välja, otstesse vertikaalne jupp peenemat karpi ja sinna peale ümartorust käepide jooksma ümber auto.
Pilt
Pilt
Utiilikuningas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
Asukoht: Türi

Re: Luaz baasil kuukulgur

PostitusPostitas Utiilikuningas » P Nov 24, 2013 4:34 pm

Ei saa aru mis see tulemus nüüd olema peaks, kas TR-3, kastiauto, esimootoriga T-16 või hoopis autoroller?
Eesmärk on raske raua lisamisega kaotada ainuke selle auto eelis, kaal ? Kas paigaldatakse ka silla käiku piiravad lahendused ?

Äge projekt :) edu ehitamisel !

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist