Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Moderaator: Moderators
Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Sai siis poegade psühhoterrori mõju all üks õnnetu NIVA maija toodud.
Mootor: kett koliseb,karpa on nagu mahlakast, juhtmestik ,starter kinni, kasutatud suht palju traati ja isoleeri.
Sillad: tagasild närib miskit tugevalt ja viltu all, pidureid ei ole ja ei ole millest neid tekitada(paljaks roogitud)
esisild koliseb, puxid on nagu 10 aastat päikese käes seisnud ja siis happe vanni visatud.
Käikugast: ei tea mis olukorras see on
Vahekast: on all ja auto küljes kinni, rohkemat ei tea esialgu miskit.
Kere: vajab palju keevitustraati, gaasi ja plekki.
Põhi ja kandvad osad on juba taastatud(niipalju kui esimesel vaatlusel näha oli.
Salong: rool, istmed ja palju juhtmeid täitsa olemas
Antud isendit hakkavad ehitama kaks poisi kes on 15 ja 11 aastat vanad. Ni et ärge siis palju pahandage selle ehitamise kallal.
Niva ostmist neile ajendas ostma see et nägin kuidas ehitati ja hooldati oma põllurallikat. Vaatame kuidas neid tõmbab antud projekt. Äkki hakkavad ka märga põldu armastama. Nüüd tuleb veel neile majapidamises miski ruum leida. Sellega ei tohiks niva puhul probleemi olla. Ei ole ei tea mis suur auto.
Pilte lisame nats aja pärast.
Igal juhul igasugune nõu ja varuosa pakkumised on edaspidi vägagi teretulnud.
Mootor: kett koliseb,karpa on nagu mahlakast, juhtmestik ,starter kinni, kasutatud suht palju traati ja isoleeri.
Sillad: tagasild närib miskit tugevalt ja viltu all, pidureid ei ole ja ei ole millest neid tekitada(paljaks roogitud)
esisild koliseb, puxid on nagu 10 aastat päikese käes seisnud ja siis happe vanni visatud.
Käikugast: ei tea mis olukorras see on
Vahekast: on all ja auto küljes kinni, rohkemat ei tea esialgu miskit.
Kere: vajab palju keevitustraati, gaasi ja plekki.
Põhi ja kandvad osad on juba taastatud(niipalju kui esimesel vaatlusel näha oli.
Salong: rool, istmed ja palju juhtmeid täitsa olemas
Antud isendit hakkavad ehitama kaks poisi kes on 15 ja 11 aastat vanad. Ni et ärge siis palju pahandage selle ehitamise kallal.
Niva ostmist neile ajendas ostma see et nägin kuidas ehitati ja hooldati oma põllurallikat. Vaatame kuidas neid tõmbab antud projekt. Äkki hakkavad ka märga põldu armastama. Nüüd tuleb veel neile majapidamises miski ruum leida. Sellega ei tohiks niva puhul probleemi olla. Ei ole ei tea mis suur auto.
Pilte lisame nats aja pärast.
Igal juhul igasugune nõu ja varuosa pakkumised on edaspidi vägagi teretulnud.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Hea meelga jagan nõuandeid oma 10 aasta tagustest kogemustest. Võib julgelt ühendust võtta ja küsida- soovitan hea meelga asju mida teha, mida teha teisiti ja mida üldse mitte teha. Omal ajal sai korralik kooliraha makstud.
Masin ise oli seline www.landy.ee/niva
P.S. Nival on 3 head omsdust:
1)Salong läheb hästi soojaks
2)Tagasilla käik on meeletult hea
3)Väikese auto kohta VÄGA suur pakiruum
Ülejäänud osas on valdavalt vaid miinused ja probleemid. Vaadates, millistest detailidest ja kus riigis auto on koostanud, siis see maisn ei saagi eriti hästi kesta.
Mina pidasin masinat üle 3 aasta ja kui olin kahe auto raha sinna sisse matnud, siis sain lõpuks aru, et mõtetu rahaauk on. Ise tegemis puhul muidugi kulud nii suured pole.
Minul jäid kolme aasta jooksul vahetamata vaid auto kere (v.a esiklaas), slong (v.a. rool), esisild, käigukast. jahutussüsteem, Kõik muu sai vähemalt korra vahetatud.
Nivat on meie foorumi erinevad offroaderid korduvalt ümber ja tugevamaks ehitada püüdnud ja kõik katsed on lõppenud fiaskoga. Sellest masinast ei saa karmi offroaderit, vaab vaid kekpärse maastikuku kulguri.
Igal juhul edu. Pea asi, et liiga kõrgeid eesmärke ei sea.
Masin ise oli seline www.landy.ee/niva
P.S. Nival on 3 head omsdust:
1)Salong läheb hästi soojaks
2)Tagasilla käik on meeletult hea
3)Väikese auto kohta VÄGA suur pakiruum
Ülejäänud osas on valdavalt vaid miinused ja probleemid. Vaadates, millistest detailidest ja kus riigis auto on koostanud, siis see maisn ei saagi eriti hästi kesta.
Mina pidasin masinat üle 3 aasta ja kui olin kahe auto raha sinna sisse matnud, siis sain lõpuks aru, et mõtetu rahaauk on. Ise tegemis puhul muidugi kulud nii suured pole.
Minul jäid kolme aasta jooksul vahetamata vaid auto kere (v.a esiklaas), slong (v.a. rool), esisild, käigukast. jahutussüsteem, Kõik muu sai vähemalt korra vahetatud.
Nivat on meie foorumi erinevad offroaderid korduvalt ümber ja tugevamaks ehitada püüdnud ja kõik katsed on lõppenud fiaskoga. Sellest masinast ei saa karmi offroaderit, vaab vaid kekpärse maastikuku kulguri.
Igal juhul edu. Pea asi, et liiga kõrgeid eesmärke ei sea.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Kuigi Landy jutt suures osas õige siis näpuharjutuseks Niva parim valik. Isegi alustasin Nivaga. Ehituse poolest lihtne, varuosad odavad ja läbivus hea. Niva kestab täpselt nii kaua kui hakkad midagi ümber ehitama- suuremad rattad, mootorile kw juurde jne.
Minu soovitus oleks - juhul kui ei ole siis kindlasti panna kontaktivaba jagaja
Jõudu ja pealehakkamis poistele.
Minu soovitus oleks - juhul kui ei ole siis kindlasti panna kontaktivaba jagaja
Jõudu ja pealehakkamis poistele.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Jutt jumala õige, kuniks masinat julmalt "tuunima" ei hakka püsib see enam vähem koos ja kannatab pidada/nokitseda. Odavate vene juppide (mis tänapäeval polegi enma "nii" odvad) probleemiks on ennekõike väga nigel kvaliteet ja paljud osad tasub kohe lääne omad panna, muidu jäädki vahetama/remontima.toi kirjutas:Kuigi Landy jutt suures osas õige siis näpuharjutuseks Niva parim valik. Isegi alustasin Nivaga. Ehituse poolest lihtne, varuosad odavad ja läbivus hea. Niva kestab täpselt nii kaua kui hakkad midagi ümber ehitama- suuremad rattad, mootorile kw juurde jne.
Minu soovitus oleks - juhul kui ei ole siis kindlasti panna kontaktivaba jagaja .
Läbivuse headuse kohta võiks öelda niija-naa. On kohti kus on tegija ja neid kus mitte.
Kindlasti soovitan enne kallale "tormamist" teha omasolevale olukorrast põhjalika analüüs ning ka remondiplaan. Siis ei pea mitu korda asju ringi tegema.
Peamised Niva puhul tähelepanu nõudvad asjad on kere, veermik ja kõivõimalike agregaatide kitnnituste ja sõlmede tugevdamine. Mootor, käigukast ja vahekast suht töökindlad. Sillad ja nendega seonduv üli nõrk. Kere puhul on poolraami esimene ots A ja O. Kui see läbinisti mäda,siis pole selle kerega enam midagi teha.
Tehnilist nõu saab siit:
http://www.landy.ee/niva/manuals/manuals.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Tehnilist nõu saab siit:
http://www.landy.ee/niva/manuals/manuals.htm[/quote]
Antud koht on ennem NIVA soetamist läbi ja lõhki sirvitud ja järjehoidate ribal. Väegagi asjalik koht.
http://www.landy.ee/niva/manuals/manuals.htm[/quote]
Antud koht on ennem NIVA soetamist läbi ja lõhki sirvitud ja järjehoidate ribal. Väegagi asjalik koht.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Eks meist enamus on alustanud nivast ja on vana tõde, et süües kasvab isu!
Aga, kui vaja, siis minult saad mõningaid varuosi, kui peaks tarvis minema.
Terv.
RAMBO
Aga, kui vaja, siis minult saad mõningaid varuosi, kui peaks tarvis minema.
Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Peamine Offroad kalduvustega Niva omanike probleem ongi see, et seda piiri ei tajuta ja üritatkse mingi hetk ehitada autost asja, milleks viimane võimeline ei ole. Mina jõudsin oma isuga selle piirini ja võib olla varba ajagu ülegi, siis tuli mõistus läbi rahakoti pähe tagasi ja müüsin maha. Seega kainet meelt selle autoga toimetamisel!RAMBO kirjutas:Eks meist enamus on alustanud nivast ja on vana tõde, et süües kasvab isu!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Landy kirjutas:Peamine Offroad kalduvustega Niva omanike probleem ongi see, et seda piiri ei tajuta ja üritatkse mingi hetk ehitada autost asja, milleks viimane võimeline ei ole. Mina jõudsin oma isuga selle piirini ja võib olla varba ajagu ülegi, siis tuli mõistus läbi rahakoti pähe tagasi ja müüsin maha. Seega kainet meelt selle autoga toimetamisel!RAMBO kirjutas:Eks meist enamus on alustanud nivast ja on vana tõde, et süües kasvab isu!
Asja tuleb võtta mõistusega muidugi ega ma niipalju ka ei jaksa tööl käia. Eks tuleb poisse ikka aidata aga mõõdukalt.
Ja eks see õppimine hakkab ka ikka seda ehitamist mõjutama . Ja eks me kõik saame aru et sitast saia ikka ei saa. Aga niipalju kui poistel seda vaja läheb teeb ikka ära. Ja eks see ehitamine tuleb ikka nii et kui on võimalus raha mitte raisata ja ise teha siis tuleb ehitada. Poisid saavad vähemalt aru et homme juba antud sõiduk valmis ei saa. plaanivad esialgu korda saada sillad ja mootor korralikult käima. siis saab mõned tiirud teha et teada saada mis autol veel viga. Või kohe pulkadeks ja kohe kõik vahetusse mis vähegi vajab. Selle pidi pubekate komitee otsustama lähiajal.
Peab vist garages tööriista inventuuri tegema hakkama Lausa hirm hakkab juba kui mehaanikud jälle sinna ennast lukustavad
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Kuna Lada Niva on kandvekerel (maastiku)auto, siis keerlebki kogu eleu seal vaid kere ümber.
Mina soovitan vanemliku pilguga ja VÄGA kriitilislet sul esimesese asjana kere üle vaadata, sest kui see ei ole taastatav, siis on kogu projekt mõttetu. Eriti puudutav see mootoriruumi läbivat poolraami osa. Kui see on otsas, siis on selle masina elupäevad loetud. Esiustest tahapoole jäävad roostekahjustused on seevastu lapitavad ja masin taas elule tagasi aidatav.
Kui kere enam vähem korras või taastatava, siis alustaks maina korda tegemist just sellest. Peale roostekahjustuste eemaldamist,siis:
1)Keevitaks küljekarbid paksu vinkelarauaga üle. See kaiteb metasavigastuste eest ja annab kerele veidi jäikust
2)Korralikult tugevdada tagasilla kinnituse "kännud"
3)Vaheksti kinnitused kere külge kriitilise pilguga üle käia ja kui tahtmist teha ümber 2 padja pealt 4 padaja peale.
4)Kõik vedrude/amortide kinnitused ülekontrollida ja vadusle tugevdada.
5)Kui tahtmist ja viitsimist võite ühe soojaga ette ka vintsi pesa juba tuleviku tarbeks valmis teha
http://www.landy.ee/niva/galerii/070405/P1010001.JPG
http://www.landy.ee/niva/galerii/070405/P1010002.jpg
http://www.landy.ee/niva/galerii/070405/P1010008.JPG
Usin, et positelele keretööd ning puhastamis-/pahteldamis-/värmnismistööd meeldiavad. Seal progress käega katsutav ja tulemus kohe silmaga nähtav.
Isiklikult jätaks mootoriga tegelemise üldse viimaseks. Kui olemaolevat peale nikerdamist asja ei saa, hangid järgmise 1600cc LADA mootori, tõstate karteripõhja ja õlivõtturi ümber ning tuld.
Mina soovitan vanemliku pilguga ja VÄGA kriitilislet sul esimesese asjana kere üle vaadata, sest kui see ei ole taastatav, siis on kogu projekt mõttetu. Eriti puudutav see mootoriruumi läbivat poolraami osa. Kui see on otsas, siis on selle masina elupäevad loetud. Esiustest tahapoole jäävad roostekahjustused on seevastu lapitavad ja masin taas elule tagasi aidatav.
Kui kere enam vähem korras või taastatava, siis alustaks maina korda tegemist just sellest. Peale roostekahjustuste eemaldamist,siis:
1)Keevitaks küljekarbid paksu vinkelarauaga üle. See kaiteb metasavigastuste eest ja annab kerele veidi jäikust
2)Korralikult tugevdada tagasilla kinnituse "kännud"
3)Vaheksti kinnitused kere külge kriitilise pilguga üle käia ja kui tahtmist teha ümber 2 padja pealt 4 padaja peale.
4)Kõik vedrude/amortide kinnitused ülekontrollida ja vadusle tugevdada.
5)Kui tahtmist ja viitsimist võite ühe soojaga ette ka vintsi pesa juba tuleviku tarbeks valmis teha
http://www.landy.ee/niva/galerii/070405/P1010001.JPG
http://www.landy.ee/niva/galerii/070405/P1010002.jpg
http://www.landy.ee/niva/galerii/070405/P1010008.JPG
Usin, et positelele keretööd ning puhastamis-/pahteldamis-/värmnismistööd meeldiavad. Seal progress käega katsutav ja tulemus kohe silmaga nähtav.
Isiklikult jätaks mootoriga tegelemise üldse viimaseks. Kui olemaolevat peale nikerdamist asja ei saa, hangid järgmise 1600cc LADA mootori, tõstate karteripõhja ja õlivõtturi ümber ning tuld.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
seda jah, mul nival praegu 03 mootor, 1500 kuubikut ja ausalt öeldes tundub töökindluses jne parem olevat kui niva originaal ...Landy kirjutas:... Isiklikult jätaks mootoriga tegelemise üldse viimaseks. Kui olemaolevat peale nikerdamist asja ei saa, hangid järgmise 1600cc LADA mootori, tõstate karteripõhja ja õlivõtturi ümber ning tuld.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
O.T. Nivale on aega jooksul päris palju erinevaid mootoreid peale pandud:honkomees kirjutas:seda jah, mul nival praegu 03 mootor, 1500 kuubikut ja ausalt öeldes tundub töökindluses jne parem olevat kui niva originaal ...Landy kirjutas:... Isiklikult jätaks mootoriga tegelemise üldse viimaseks. Kui olemaolevat peale nikerdamist asja ei saa, hangid järgmise 1600cc LADA mootori, tõstate karteripõhja ja õlivõtturi ümber ning tuld.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=41&t=451
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Meie isendil on puhas 06 oma külges.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Keretööde tegemisel soovitan kohe 205(/80) R16 mõõduga rehvile mõelda.
Tegu on kõige suurema rehviga, mis üldse nivale ilma vedrustust ja amorte muutmata all mahub ning sillad terveks jätab. Ise sõitsin sellisega.
Tõsi, selle rehvi puhul tuleb logaritest loobuda ja ca. 1 cm koopa esimest ja tagumist nurka sissepoole painutada, et rehvi mitte ära lõhkuda. Venelased on need kahjuks liiga järsud teinud.
Tagumise ratta rehv hakkab ka korras vedru korral ilma kere modimata tagumises koopas vastu käima. ning seda maksimum triangultsioonis:
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/j ... mage35.htm
Seega on vaja tagumise tagakoopa seva veidi sissepoole painutada
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image4.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image3.htm
ning esimest kuni 1 cm piirata:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image2.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image5.htm
P.S. Vaatsin just järgi. Mul läks kogu niva projekt kolme aasta peale maksma 84.000 EEK (sis. auto ostuhind). Maha müües sain vist mini 13 KEEK tagasi. Seega kogukulu ca 70.000 EEK. ;-(
Tegu on kõige suurema rehviga, mis üldse nivale ilma vedrustust ja amorte muutmata all mahub ning sillad terveks jätab. Ise sõitsin sellisega.
Tõsi, selle rehvi puhul tuleb logaritest loobuda ja ca. 1 cm koopa esimest ja tagumist nurka sissepoole painutada, et rehvi mitte ära lõhkuda. Venelased on need kahjuks liiga järsud teinud.
Tagumise ratta rehv hakkab ka korras vedru korral ilma kere modimata tagumises koopas vastu käima. ning seda maksimum triangultsioonis:
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/j ... mage35.htm
Seega on vaja tagumise tagakoopa seva veidi sissepoole painutada
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image4.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image3.htm
ning esimest kuni 1 cm piirata:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image2.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image5.htm
P.S. Vaatsin just järgi. Mul läks kogu niva projekt kolme aasta peale maksma 84.000 EEK (sis. auto ostuhind). Maha müües sain vist mini 13 KEEK tagasi. Seega kogukulu ca 70.000 EEK. ;-(
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Küsiks siis et kust Tartu või lõuna eesti kandis saab soetada vaz tüüpi liikurite varuosi. Esma eelistus siiski NIVA osad.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Ühe väga õnnetus seisus NIVA ehituslugu.
Viljandis müüakse, kohapeal päris suur valik, kuigi hinnad on uutel juppidel(Niva) kohati kõrgemad, kui lääne autode osadel http://www.carmoto.ee/varuosad.htm
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509