Mad Max

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

Tere!
Kuna kysimusi palju ja alles algaja 4x4maailmas siis otsustasin ka siia teema oma neliveolisest teha.
Algas k6ik sellest et paar kuud tagasi tekkis blocket.se -sse kuulutus soodsa hinnaga patrol 160 myygist.
Masin ise aastast 87 pika kerega ja mootoriga 3.3TD.Autot vaatama s6itmiseks pidi läbima ca 400km.
Kohale j6udes oli pilt tegelt rohkem kui masendav,illustreerivad pildid kuulutuses ja myyja kommentaarid erinesid reaalsusest nagu öö ja päev.
Esimesed s6nad olid: "see masin on surnud!"
Peale 10 minutilist imestust,kui läbi v6ib olla yks nissani kere otsustasin siiski käima proovida. V6tit polnud vaja kuna polnud syytelukku. Oli ainult lukup6hi ja I-kruvikeeraja pikkusega ca 30cm :)
Peale lyhikest eelsyydet mootor käivitus poolest pöördest.Masuudipress töötas väga mahedalt ja reageeris m6tlemata igale gaasivajutusele.Turbo rakendumist oli hästi kuulda ja mootor ei suitse.
Proovis6idu tegin metsas, parajas mylkas.Nelivedu ja aeglusti toimis hästi,olin yllatunud millistest kohtadest v6ib selle aparaadiga läbi minna.
Rehvid head 32tollised.Tekkis väike lootus: ehk saab asja.
Kuna hind oli soodne (rootsi kohta) ja myyja andis hinnas veidi järele siis saigi ostetud ja ette v6etud 400km-ne kodutee.
Tanklast ostetud uued kojamehed,muidu tehnika toimis hästi.Tagaveoga tulin kiirteel 140-150km/h.J6udis koju igatahes :)
M6ned korrad käisin kodulähedal metsades turnimas.Läbivus on väga hea.Sellele vaatamata tuli ykskord siiski masin metsa jätta ja ca 7km jalgsi koju k6ndida :).Nimelt 6nnestus masin kännu otsa istutada-pinnas oli pehme,t6mbas rattad ringi ja vajus nii et känd jäi p6hjaalla auto keskele-käigukasti ja vahekasti kaitseplekkide vahele.Ravimiks osutus järgmine päev korralik 6litung ja plangujupid.
mingi aeg sai masinaga tööle käidud kuid väljanägemine hakkas siiski jubedalt häirima.Otsustasin ette v6tta remondi,välimuse parandamiseks.
Peale pikka juurdlemist ja t6demist l6puks et kerel pole mille kylge paika panna v6tsin yhendust kohaliku autoymberehitus organisatsiooniga
SFRO. Sealt sain loa kere vahetuseks (yksk6ik millise!). Omades varemalt ca kymmekond erinevat mb-d jäin loomulikult selle juurde.
Otsisin odavat,v6imalikult vähese roostega ja mingisuguse varustusega doonorit. Selleks sai mb 124 300TE(universaalkere).
Nyydseks on projekti kallal natuke töötatud ja pildimaterjali kogutud.
Patrol ise oli selline:
Pilt
Peale poolitamist(kirvega:))
Pilt
Alus peale liivapritsimist.Mootor-kastid kuumpesu. Transportisin koju,koheselt puhastasin lahustiga ja katsin happekrundiga.
Pilt
Siin hapekrunditud ja käib raami tugevdamine. Tundub et m6ne kohapealt metall juba 6huke seal.
Pilt
Siin raam peale keevitamist
Pilt
Sai korraga ka suurem turbo lisatud ja 3" väljalase-yks 3"vahepott ja 3"l6pupott
Pilt
Alus peaaegu valmis, keevitatud,krunditud,värvitud(punane). Taga uued vedrupakid.Kui kere installitud siis katan p6hja ja raami yleni musta kivikaitsega.
Pilt
Nyyd siis m6ningad pildid keredoonorist.
Pilt
Pilt
siin kere alusele t6stetud. Rehvid tuli tyhjaks lasta kuna garaazi ei mahtunud.Pagana väike on garaaz aga mujal ka teha ei viitsiks;)
Pilt
P6hi vaja ymber teha. Yleliigsed juhtmed-lisad eemaldada.
Pilt
Siin kerel yleliigne eemaldatud :)
Pilt
Nyyd nii...
Pilt
Pilt
Viimati muutis Lucifer, N Okt 18, 2012 11:02 pm, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mad Max

Postitus Postitas tarmo »

Pane natuke suuremad pildid või link piltidele. Praegu pole suurt midagi aru saada piltidelt.

Kas lõpptulemus peaks Mad Maxi stiilis "kättejuhtuvatest asjadest auto" tulema, et selline nimi?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

tarmo kirjutas:Pane natuke suuremad pildid või link piltidele. Praegu pole suurt midagi aru saada piltidelt.

Kas lõpptulemus peaks Mad Maxi stiilis "kättejuhtuvatest asjadest auto" tulema, et selline nimi?

Sry. Muudan suuremaks pildid. Max sellepärast jah et suht segapuder tuleb. Ymberringi torud, värvus must matt.
Terv.
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

Lisaks veel niipalju et lisavarustusest jääb tulepesurid,2x airbag,el-peeglid soojendusega,el aknad, el-istmed(juhiiste mäludega),soojendusega istmed, must nahksisu.V6ibolla miskit veel..
Nyyd siis vaja mootori tootmine 12 voldi peale saada? V6i kui keeruline oleks selle projekti puhul ymberlylitamine 24-lt 12-le?
Mis mudeli pealt sobiks 12 volti starter bolt on?
Tundub et yks esiratas on natukene lääpas, kas viga väsinud laagris?
Kas on mingi sait kus saab norm. hinnaga nissani varuosasid tellida?
Viimati muutis Lucifer, R Okt 19, 2012 1:47 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: Mad Max

Postitus Postitas rommi »

Mulle paistab see kui päris korralik ja kvaliteetne projekt! Kõrgusega pole väga puusse läinud ning keevitus- ja keretööd ka viimase peal!
Kas lõpptulemusest mingit kena pilti ka on või disain tekib töö käigus? :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Praks1 »

12v geneka saad patrol GR-i pealt,starterit ilmselt kõige mõistlikum ja lihtsam ümber teha reduktoriga starterist,kuid neid liigub vähem.
Teine võimalus kasutada 12/24 ümberlülitit,saad ilmselt inseneeri käest,või traktori oma, poest.
Patrolil enamus laagrid standard mõõdus,aga taket jne poed pakuvad neid vabalt.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mad Max

Postitus Postitas Movistar »

Ma kasutasin 2 aastat võistlusautos seda traktori (täpsemalt NIVA kombaini) ümberlülitit ja sai hakkama küll.
Mul on kasutusel sama mootor ilma ühegi "pütita".
Proovisin erinevaid ja lõpuks selgus,et parim minek oli sirge toruga ja ilma ühegi pütita.Lisaks teeb see rida6 diisel ka normaalset häält.
Turbodiisel on suht vaikne ilma püttideta.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Mad Max

Postitus Postitas Landy »

Härrased. Teema algataja vist ei pidanud silmas Eesti varuosapoode, kui ta seda Rootsis ehitab.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

rommi kirjutas:Mulle paistab see kui päris korralik ja kvaliteetne projekt! Kõrgusega pole väga puusse läinud ning keevitus- ja keretööd ka viimase peal!
Kas lõpptulemusest mingit kena pilti ka on või disain tekib töö käigus? :)
Tänan!
K6rgus on maast ca182cm. Pilti kahjuks ei ole, olen otsinud googlest aga sarnast ei ole. Mingi nägemus asjast on endal olemas :)
Praks1 kirjutas:12v geneka saad patrol GR-i pealt,starterit ilmselt kõige mõistlikum ja lihtsam ümber teha reduktoriga starterist,kuid neid liigub vähem.
Teine võimalus kasutada 12/24 ümberlülitit,saad ilmselt inseneeri käest,või traktori oma, poest.
Patrolil enamus laagrid standard mõõdus,aga taket jne poed pakuvad neid vabalt.
Kas lisaksid palun mingi lihtsa skeemi sellest lylitusest?
Movistar kirjutas:Ma kasutasin 2 aastat võistlusautos seda traktori (täpsemalt NIVA kombaini) ümberlülitit ja sai hakkama küll.
Mul on kasutusel sama mootor ilma ühegi "pütita".
Proovisin erinevaid ja lõpuks selgus,et parim minek oli sirge toruga ja ilma ühegi pütita.Lisaks teeb see rida6 diisel ka normaalset häält.
Turbodiisel on suht vaikne ilma püttideta.
Mul ka m6lemad pytid otse läbilaskega- resonaatori baasil. Peavad olema kuna vaja läbida tehnokontroll. Algselt kontrollib masina SFRO esindaja (svensk fordonbyggare rikts organisation)-mingi rootsi autoehitajate org. Siis sellelt saadud paberitega bilprovningeni-tehnoylevaatus.
selle viimase kaudu saab ka ymberehituse vormistatud. Passi järgi jääb Nissan Patrol :)
Landy kirjutas:Härrased. Teema algataja vist ei pidanud silmas Eesti varuosapoode, kui ta seda Rootsis ehitab.
Täpselt nii :)

vabandan ka oma kirjaviisi pärast, kasutan SWE klaverit ja m6ningad EST tähed puuduvad lihtsalt.
Terv.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Mad Max

Postitus Postitas uputaja »

Turbo on mille oma? Kuum pool veic overkill, pigem hakkab takistama kui tootma.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

uputaja kirjutas:Turbo on mille oma? Kuum pool veic overkill, pigem hakkab takistama kui tootma.
Masinat panen kokku olemasolevatest v6i lihtsalt/odavalt kättesaadavatest varuosadest.
Turbo on schwitcher s200. mingi veoka pealt peaks olema. 2.0L bensiinimootori aitab lihtsalt kuni 500 j6u juurde.
Pilt
Millegipärast arvan et saab parem olema kui originaalturboga.Viimast v6tta pole plaanis nagunii, ka ei tule ic-d algul.
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

Nädalavahetusega sai kere kallal veidi nokitsetud:
Salongi p6hi keevitatud,uued istmetekinnitused( ca 20mm k6rgem originaalist).Paras katsumus saab olema ahjuga igatahes.Mersu enda oma oli kobakas ja nii rabe et eemaldus tykkhaaval.Ilmselt paigaldan sinna japsi ahju. Mingi väikese isuzu pealt ahi olemas.
Pilt
Tagaaken ja v6rk on pärit skoda pic-upilt. Akna liimin sinna.
Pilt
124 sedaanilt pärit kytusepaak tuleb salongi, vastu vaheseina.Tankimisava on nyyd vasakul pool.
Pilt
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

Garaazi koristus eesmärgil sai täna masin välja lykatud ja paar kl6psu tehtud:
Pilt
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Mad Max

Postitus Postitas Lucifer »

Kysiks korra veel selle 12/24 ymberlylituse kohta. Kas see systeem toimib nii et starteri(24v) andmise hetkeks lylitab 2 akut(12v) jadamisi ja siis mootori töölehakkamise hetkest lylitab need akud rööbiti laadimisse generaatoriga(12v).Ja siis tarbimine yhe aku pealt.
Targemad las parandavad :)
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Mad Max

Postitus Postitas isakene »

12V tarbimine ikka mõlema aku pealt. Ühe aku pealt tarbimine rikub akud ära.

Näidisskeem siin: http://www.texasindustrialelectric.com/ ... 119845.asp
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”