Gaz 66 1977a
Moderaator: Moderators
Gaz 66 1977a
Sai endale järjekordne gaz 66 õuepeale veetud isegi peaaegu kaks aga see teine on väärt ainult mõne varuosajagu. Pisik tuli siise eelmine suvi kui sai endale õuepeale veetud veel hullem raibe kui see. Pidi minema küll ühele teisele autole kohe varuosadeks aga (hiljem ikkagi läks juppideks), hing ei lubanud teda kohe ära lammutada ja sai siis kätt proovitud ja eluvaim sisse puhutud. Kuna endal eriti vene tehnikaga kogemusi polnud va. siksid ja sapakad siis võttis see käima panemine oma paar kuud aega, aga sõitma ta sain ja sõites nägu nalja täis . Said veel kogu talve puudki metsast välja veetud. Ja nii see asi siis lumepallina veerema hakkas.
Eelmisel polnud peale rataste ja mootori eriti midagi, aga sellel 66-l on ka vints, kaasa sain ka kaarrehvid mõõduga 1140 700.
Et nendega korralikult kuskil sõita siis pean tegema esisillale tõste, aga sellega veel vaatab kuna ja kuidas. Kõigepealt oleks vaja korralikult liikuma auto panna. Mootoril olid mahlad segamini, kuna tahtsin kiirelt liikuma auto saada siis lihtsam moodus oli mootor ära vahetada. Õnneks oli üks gaz 66 mootor endal olemas mis tahtis ainult paigaldamist. Nii sai ka tehtud. Pidureid tal polnud ja ka pole veel praegugi. Sellega tegelen ka. Kabiin tahab togimist ja keevitamist, sellega saan ka kunagi talvel tegeleda. Autol on ka dokumendid mis küll nõuka aegsed aga ehk saab asja. Plaan endal ta korda teha Veidike järele aidata mootorit, et käia sõitmas kuskil metsas ja ka vahepeal puid vedada kui kasti saan kuskilt.
Esimesed kaks pilti on müügikuulutusest.
Nii sai kaks gaz 66.te ära toodud kaugelt Rapla maalt.
Selline näeb ta praegu välja
Käisin ka juba kodujuures suuremat sorti mulla hunnikute otsas marutamas valus tank on ikka
Eelmisel polnud peale rataste ja mootori eriti midagi, aga sellel 66-l on ka vints, kaasa sain ka kaarrehvid mõõduga 1140 700.
Et nendega korralikult kuskil sõita siis pean tegema esisillale tõste, aga sellega veel vaatab kuna ja kuidas. Kõigepealt oleks vaja korralikult liikuma auto panna. Mootoril olid mahlad segamini, kuna tahtsin kiirelt liikuma auto saada siis lihtsam moodus oli mootor ära vahetada. Õnneks oli üks gaz 66 mootor endal olemas mis tahtis ainult paigaldamist. Nii sai ka tehtud. Pidureid tal polnud ja ka pole veel praegugi. Sellega tegelen ka. Kabiin tahab togimist ja keevitamist, sellega saan ka kunagi talvel tegeleda. Autol on ka dokumendid mis küll nõuka aegsed aga ehk saab asja. Plaan endal ta korda teha Veidike järele aidata mootorit, et käia sõitmas kuskil metsas ja ka vahepeal puid vedada kui kasti saan kuskilt.
Esimesed kaks pilti on müügikuulutusest.
Nii sai kaks gaz 66.te ära toodud kaugelt Rapla maalt.
Selline näeb ta praegu välja
Käisin ka juba kodujuures suuremat sorti mulla hunnikute otsas marutamas valus tank on ikka
Re: Gaz 66 1977a
Sa normaalsemat mootorit ei taha sinna?Pakkuda Chevi 5,0 remonditud mootor,koos juhtmetega.
Ega neid kaar rehve rohkem pole? 2tk on puudu.
Ega neid kaar rehve rohkem pole? 2tk on puudu.
Proto
53951597
53951597
Re: Gaz 66 1977a
Olen mõelnud ja ilmselt kunagi teen ka nii aga esialgu pean sellega läbi ajama. Rattaid ainult neli ja pluss üks katkine rehv. Otsin isegi neid vaja ühte velge ja kahte korralikku rehvi. Aga samas see ka 100% kindel ei ole et jätan need endale. Kuna probleem on selles et liiga laiaks teevad need rattad auto. Mingi 3m laiaks. Ei mahu garaasi uksestki siisse, veel vähem saan liikuda metsateede peal. Pöörde raadius ju sellel autol legendaarselt väike. Nüüd muidugi teine esisild ka olemas. Kui viitsin enam mässata sellega siis paraneks pöörde raadius märgatavalt. Kui pääsen lihtsalt kodujuures asuvale rajale siis ei müü ilmselt neid veel ära, aga eks näis.
Re: Gaz 66 1977a
No teeme mingi diili mootori ja ratastega jne
Või kui müüma hakkad helista kohe mulle
Või kui müüma hakkad helista kohe mulle
Proto
53951597
53951597
Re: Gaz 66 1977a
Eks ma annan teada kui rattaid müüa plaaninPraks1 kirjutas:No teeme mingi diili mootori ja ratastega jne
Või kui müüma hakkad helista kohe mulle
Re: Gaz 66 1977a
Ega teemaalgatajal juhuslikult üleliigseid originaalrattaid ei ole 66´le...?
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Gaz 66 1977a
Neli üleliigset olemas aga mida neil rehvidel pole on rehvi muster . Üks jooks on veel aga need tahaks endale jätta igaks juhuks.
Re: Gaz 66 1977a
Laupäeval veeretasin kaarehvid alla ja proovisin siis ära kuda on. Nendega ronib ikka tublisti paremini kui orginaalidega. Endale täitsa meeldib. Roolivõimendi jääb veits lahjaks nüüd juba aga küll sellel probleemile ka rohtu leiab.
Üks salongi pilt
Üks mootorist
Pargitud auto
Mahub garaasi küll. Jube täpselt aga saab sisse ja välja sõita. Kui ma ei eksi siis mõlemal pool on kuskil 3-4 cm ruumi.
Täna sai 66 ühte metsa all asuvasse kuivenduskraavi kinni aetud aga väikese pusimise käigus tuli ikka oma jõul välja. Miks siis toppama jäin teist korda ületades oli see ,et stange jäi maa sisse kinni muidu ei oleks kinni jäänud.
Mootor on ikka ilgelt jõuetu ja suurtel kalletel tükib nälga jääma. Viskasin siis kompressiooni mõõduki külge ja selgus tõsiasi ,et mootor on kohvi. Surved olid külmalt mõõdetult 6-7,8 bar-ini.
Tuleb siis teine mootor ette võtta ja pukki panna. Vahetada kõik kulunud osad ja vast siis paraneb ka õlisurve probleemid.
Korralikku jagajat on kah vaja.
Esi sillale tuleb nii umbes 5-7 cm tõste teha. Olen juba välja ka mõelnud kuidas teha ,vaja nüüd aeg leida selle jaoks.
Vintsi ka käima saaks siis oleks väga hea juba.
Üks salongi pilt
Üks mootorist
Pargitud auto
Mahub garaasi küll. Jube täpselt aga saab sisse ja välja sõita. Kui ma ei eksi siis mõlemal pool on kuskil 3-4 cm ruumi.
Täna sai 66 ühte metsa all asuvasse kuivenduskraavi kinni aetud aga väikese pusimise käigus tuli ikka oma jõul välja. Miks siis toppama jäin teist korda ületades oli see ,et stange jäi maa sisse kinni muidu ei oleks kinni jäänud.
Mootor on ikka ilgelt jõuetu ja suurtel kalletel tükib nälga jääma. Viskasin siis kompressiooni mõõduki külge ja selgus tõsiasi ,et mootor on kohvi. Surved olid külmalt mõõdetult 6-7,8 bar-ini.
Tuleb siis teine mootor ette võtta ja pukki panna. Vahetada kõik kulunud osad ja vast siis paraneb ka õlisurve probleemid.
Korralikku jagajat on kah vaja.
Esi sillale tuleb nii umbes 5-7 cm tõste teha. Olen juba välja ka mõelnud kuidas teha ,vaja nüüd aeg leida selle jaoks.
Vintsi ka käima saaks siis oleks väga hea juba.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Gaz 66 1977a
Esistange ehk raud soovitan ka nurkadest tahapoole ära painutada. Siis ei jää metsas iga puu taha kinni see tagurdamisel nt. Umbes midagi sellist: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/gaz66_esimene_ring/006_G
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: T Juun 16, 2009 9:50 am
- Asukoht: Tallinn ja ida eesti
Re: Gaz 66 1977a
Mis mõttes ja milleks esisilla tõste!!! Relakas on võlusõna
Ex team POISSMEHED veok
Sinimäe Sovhoos Veok
Sinimäe Sovhoos Veok
Re: Gaz 66 1977a
No kas arvad,et saad mootori remondi odavamalt tehtud,kui minult remonditud mootori,millel on elektron süüde ja mono pritse.Väga ei usu,ja lõpuks jääb ikka mõtetu vene porr
Proto
53951597
53951597
Re: Gaz 66 1977a
Kui palju siis see sinu mootor maksab ja mida sa seal siis remontinud oled. Ise plaanisin vahetada ainult rõngad ja saaled tihendid. Kahest mootorist annab ikka parema kokku panna kui see mis praegast vahel on.
Selle tõste kohapealt nii palju et relakas on täesti võlusõna . Olen isegi sellele mõelnud aga võibolla ei tee kumbagi. Üks varjant on vedrud vahetada paremate vastu ees ja taga vähemaks võtta ,et vedrudest rohkem sild väänduks siis ei vääna ta enam nii palju esivedrusid.
Ausalt õeldes ei viitsi ma eriti seda tõstet teha ja kui mootoriga jonksu saan siis ilmselt löön vist ikka relaka tiivaäärtesse sisse Hullult tahaks ikka sõita
Selle tõste kohapealt nii palju et relakas on täesti võlusõna . Olen isegi sellele mõelnud aga võibolla ei tee kumbagi. Üks varjant on vedrud vahetada paremate vastu ees ja taga vähemaks võtta ,et vedrudest rohkem sild väänduks siis ei vääna ta enam nii palju esivedrusid.
Ausalt õeldes ei viitsi ma eriti seda tõstet teha ja kui mootoriga jonksu saan siis ilmselt löön vist ikka relaka tiivaäärtesse sisse Hullult tahaks ikka sõita
Re: Gaz 66 1977a
See päris hea mõte!tarmo kirjutas:Esistange ehk raud soovitan ka nurkadest tahapoole ära painutada. Siis ei jää metsas iga puu taha kinni see tagurdamisel nt. Umbes midagi sellist: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/gaz66_esimene_ring/006_G
Vaatasin neid pilte ja nägin ühte pilti vintsikardaanist mis oli vahepukiga. Muu omal polegi üldse kardaani ja sai ka juba asja uuritud ning mõtlesin et teen kardaani uaziku kardaanist ilma pukita nuutliigendiga. Ei tea kas see on hea mõte!
Või on kellelgi pakkuda mulle sellist kardaani?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Gaz 66 1977a
Minu masinal oli originaalkardaan ja see peaks jah vahepukiga olema. Kui ma õigesti mäletan ja nüüd seda pilti veel vaatasin, siis äkki oli asi selles, et otse ei saanudki seda panna? Võibolla ma eksin, aga minu meelest karteri põhi vms võis sinna ette jääda?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Gaz 66 1977a
Silma järgi tundub, et läheb mööda vabalt aga eks näis annan teada kui midagi valmis saan ja kas mahtus mööda või mitte.tarmo kirjutas:Minu masinal oli originaalkardaan ja see peaks jah vahepukiga olema. Kui ma õigesti mäletan ja nüüd seda pilti veel vaatasin, siis äkki oli asi selles, et otse ei saanudki seda panna? Võibolla ma eksin, aga minu meelest karteri põhi vms võis sinna ette jääda?