Gaz 66 1977a

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas Landy »

Olen kuunud, et Eestimaal liigub üsna miatu GAZ 51/52/53 masinat mille Patroli 3,3 või 3,3 td aiste vahel.
Minu mäletamist mööda on Lätlase GAZ 63 baasil offroad veokas ka Patroli 3,3Td-ga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Lomp
Rock Crawler
Postitusi: 884
Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
Kontakt:

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas Lomp »

Landy kirjutas:Olen kuunud, et Eestimaal liigub üsna miatu GAZ 51/52/53 masinat mille Patroli 3,3 või 3,3 td aiste vahel.
Minu mäletamist mööda on Lätlase GAZ 51 baasil offroad veokas ka Patroli 3,3Td-ga.
siiski gaz 63 baasil on see koll :roll:
A.Lomp
5116876
Kuusalu 4x4
Errare humanum est
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Kui ülekanded paigas siis liiguvad maasiktul normaalselt. Kiiruseid maastikul sellega nagunii tagaajada ei saa kuna masin ju praktiliselt täiesti vedrustamatta orginaalis vähemalt.
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas uhti »

Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas tuningman »

kaido83 kirjutas:
uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.
Mehaanilisele vintsile võtad ülekande eest vända otsast :roll:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

tuningman kirjutas:
kaido83 kirjutas:
uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.
Mehaanilisele vintsile võtad ülekande eest vända otsast :roll:
Pole pöörlemise kiirusega kursis, vintsi oma ma just mõtlen, kas sellest piisaks kui lihtsalt vända otsa panna. Oleks vaja ka siis mingisugust kasti kust saaks ka vajadusel välja sisse lülitada vintsi. Selle moto esiveoliste kastid tükivad järgi andma, natuke nõrgad. Olen ise mitut sellise mootoriga autot pidanud ja olen suutnud neil käigukastidel hammasrattaid hammastest puhtas lasta, aga see probleem oli esimeste vr6 kastidega. Uuematel kood sama aga kuidagi kestsid paremini. Muidu olen neid päris palju remontinud.
Peab seda asja mõtlema ja kaaluma. Uurin seda patroli mootori asja ka.
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas rt23 »

Kust selline reduktor vända otsa võetakse, kus saab pöörlemise pealt käiku sisse lülitada ja veel kahte pidi? Kuulaks huviga :roll:
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

rt23 kirjutas:Kust selline reduktor vända otsa võetakse, kus saab pöörlemise pealt käiku sisse lülitada ja veel kahte pidi? Kuulaks huviga :roll:
Selles see jama ongi. Kas 66. mitte ainult ühtepidi ei käinud!
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas Praks1 »

Ülekanne võetakse 3-4 väikse kiilrihmaga näiteks ja pingutuse teel hakkab tõmbama(nagu murutraktorid jne asjad),siis pane mis revers kast tahes sinna vahele.
Aga sellesse mootorisse mul küll usku pole veoka peal,et rattad ja vints korraga veel tõmmata jõuaks.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas tuningman »

kui ma omale lennukit ehitaksin, siis ma küll sinna rolleri mootorit ei aretaks :rofl: :rofl:
Anna nüüd andeks, aga see rohkem naljana mõeldud :hihi:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Kas siis keegi teab täpselt kas gaz 66 moto väände nr on 225nm või 290nm. Esimene nr on wikipediast ja teine on siit lihtsalt läbikäinud.
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas MetsaVikat »

Tervist!
Andmed gaz66 mootori kohta:

Mootor tüüp: Neljataktiline v8(90 kraadi all), vedelik jahutusega(seda teavad kõik nagunii)
Kütus mootorile: A-76
Kolvi käik ja suurus: 92x80
Litraas: 4.25 liitrit
Surveaste: 6.7:1
Max hobujõud 3200 rpm: 115hp
Tühikäigu kiirus: 475-525
Väändemoment: 29kg-m(284.3 Nm)
Hobujõud silindri kohta: 27
tööjärjekord: 1-5-4-2-6-3-7-8
Kütusekulu: 230g hobujõu kohta tunnis.(umbes 26l tunnis)
Mootori kaal: 333kg(arvestus koos käigukasti, siduri, kompressori ja roolivõimu pumbaga)

Loodan, et abiks. Andmed pärit 73 aasta manualist.

Terv Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas uhti »

http://www.youtube.com/watch?v=Z_aiWLb9Gw4
Kui juba lada väike mootor jõuab liigutada siis miks ei peaks 3x võimsam mootor jõudma?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

MetsaVikat kirjutas:Tervist!
Andmed gaz66 mootori kohta:

Mootor tüüp: Neljataktiline v8(90 kraadi all), vedelik jahutusega(seda teavad kõik nagunii)
Kütus mootorile: A-76
Kolvi käik ja suurus: 92x80
Litraas: 4.25 liitrit
Surveaste: 6.7:1
Max hobujõud 3200 rpm: 115hp
Tühikäigu kiirus: 475-525
Väändemoment: 29kg-m(284.3 Nm)
Hobujõud silindri kohta: 27
tööjärjekord: 1-5-4-2-6-3-7-8
Kütusekulu: 230g hobujõu kohta tunnis.(umbes 26l tunnis)
Mootori kaal: 333kg(arvestus koos käigukasti, siduri, kompressori ja roolivõimu pumbaga)

Loodan, et abiks. Andmed pärit 73 aasta manualist.

Terv Villu
Tänud, väga asjaliku info jagamise eest!
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”