Gaz 66 1977a
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Gaz 66 1977a
Olen kuunud, et Eestimaal liigub üsna miatu GAZ 51/52/53 masinat mille Patroli 3,3 või 3,3 td aiste vahel.
Minu mäletamist mööda on Lätlase GAZ 63 baasil offroad veokas ka Patroli 3,3Td-ga.
Minu mäletamist mööda on Lätlase GAZ 63 baasil offroad veokas ka Patroli 3,3Td-ga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Lomp
- Rock Crawler
- Postitusi: 884
- Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
- Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
- Kontakt:
Re: Gaz 66 1977a
siiski gaz 63 baasil on see kollLandy kirjutas:Olen kuunud, et Eestimaal liigub üsna miatu GAZ 51/52/53 masinat mille Patroli 3,3 või 3,3 td aiste vahel.
Minu mäletamist mööda on Lätlase GAZ 51 baasil offroad veokas ka Patroli 3,3Td-ga.
Re: Gaz 66 1977a
Kui ülekanded paigas siis liiguvad maasiktul normaalselt. Kiiruseid maastikul sellega nagunii tagaajada ei saa kuna masin ju praktiliselt täiesti vedrustamatta orginaalis vähemalt.
Re: Gaz 66 1977a
Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: Gaz 66 1977a
Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Gaz 66 1977a
Mehaanilisele vintsile võtad ülekande eest vända otsastkaido83 kirjutas:Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Gaz 66 1977a
Pole pöörlemise kiirusega kursis, vintsi oma ma just mõtlen, kas sellest piisaks kui lihtsalt vända otsa panna. Oleks vaja ka siis mingisugust kasti kust saaks ka vajadusel välja sisse lülitada vintsi. Selle moto esiveoliste kastid tükivad järgi andma, natuke nõrgad. Olen ise mitut sellise mootoriga autot pidanud ja olen suutnud neil käigukastidel hammasrattaid hammastest puhtas lasta, aga see probleem oli esimeste vr6 kastidega. Uuematel kood sama aga kuidagi kestsid paremini. Muidu olen neid päris palju remontinud.tuningman kirjutas:Mehaanilisele vintsile võtad ülekande eest vända otsastkaido83 kirjutas:Mõtlesin sellepealegi, aga siis ei saaks mehaanilist vintsi kasutada enam ja sellest ma küll loobuda ei taha.uhti kirjutas:Aga võibolla kaalud üldse sellist lahendust nagu mul passatil oli,et esiveolise mootor koos kastiga keskel.Sul mahuks ta ilusti kabiini taha ära.Autol mass väiksem ja igasuguseid kardaane ja ühendusi ka vähem.Käigukastis keevitad diffri ka kokku,et ikka mõlemad sillad koguaeg veaks.
Peab seda asja mõtlema ja kaaluma. Uurin seda patroli mootori asja ka.
Re: Gaz 66 1977a
Kust selline reduktor vända otsa võetakse, kus saab pöörlemise pealt käiku sisse lülitada ja veel kahte pidi? Kuulaks huviga
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Re: Gaz 66 1977a
Selles see jama ongi. Kas 66. mitte ainult ühtepidi ei käinud!rt23 kirjutas:Kust selline reduktor vända otsa võetakse, kus saab pöörlemise pealt käiku sisse lülitada ja veel kahte pidi? Kuulaks huviga
Re: Gaz 66 1977a
Ülekanne võetakse 3-4 väikse kiilrihmaga näiteks ja pingutuse teel hakkab tõmbama(nagu murutraktorid jne asjad),siis pane mis revers kast tahes sinna vahele.
Aga sellesse mootorisse mul küll usku pole veoka peal,et rattad ja vints korraga veel tõmmata jõuaks.
Aga sellesse mootorisse mul küll usku pole veoka peal,et rattad ja vints korraga veel tõmmata jõuaks.
Proto
53951597
53951597
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Gaz 66 1977a
kui ma omale lennukit ehitaksin, siis ma küll sinna rolleri mootorit ei aretaks
Anna nüüd andeks, aga see rohkem naljana mõeldud
Anna nüüd andeks, aga see rohkem naljana mõeldud
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Gaz 66 1977a
Kas siis keegi teab täpselt kas gaz 66 moto väände nr on 225nm või 290nm. Esimene nr on wikipediast ja teine on siit lihtsalt läbikäinud.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Gaz 66 1977a
Tervist!
Andmed gaz66 mootori kohta:
Mootor tüüp: Neljataktiline v8(90 kraadi all), vedelik jahutusega(seda teavad kõik nagunii)
Kütus mootorile: A-76
Kolvi käik ja suurus: 92x80
Litraas: 4.25 liitrit
Surveaste: 6.7:1
Max hobujõud 3200 rpm: 115hp
Tühikäigu kiirus: 475-525
Väändemoment: 29kg-m(284.3 Nm)
Hobujõud silindri kohta: 27
tööjärjekord: 1-5-4-2-6-3-7-8
Kütusekulu: 230g hobujõu kohta tunnis.(umbes 26l tunnis)
Mootori kaal: 333kg(arvestus koos käigukasti, siduri, kompressori ja roolivõimu pumbaga)
Loodan, et abiks. Andmed pärit 73 aasta manualist.
Terv Villu
Andmed gaz66 mootori kohta:
Mootor tüüp: Neljataktiline v8(90 kraadi all), vedelik jahutusega(seda teavad kõik nagunii)
Kütus mootorile: A-76
Kolvi käik ja suurus: 92x80
Litraas: 4.25 liitrit
Surveaste: 6.7:1
Max hobujõud 3200 rpm: 115hp
Tühikäigu kiirus: 475-525
Väändemoment: 29kg-m(284.3 Nm)
Hobujõud silindri kohta: 27
tööjärjekord: 1-5-4-2-6-3-7-8
Kütusekulu: 230g hobujõu kohta tunnis.(umbes 26l tunnis)
Mootori kaal: 333kg(arvestus koos käigukasti, siduri, kompressori ja roolivõimu pumbaga)
Loodan, et abiks. Andmed pärit 73 aasta manualist.
Terv Villu
Re: Gaz 66 1977a
http://www.youtube.com/watch?v=Z_aiWLb9Gw4
Kui juba lada väike mootor jõuab liigutada siis miks ei peaks 3x võimsam mootor jõudma?
Kui juba lada väike mootor jõuab liigutada siis miks ei peaks 3x võimsam mootor jõudma?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: Gaz 66 1977a
Tänud, väga asjaliku info jagamise eest!MetsaVikat kirjutas:Tervist!
Andmed gaz66 mootori kohta:
Mootor tüüp: Neljataktiline v8(90 kraadi all), vedelik jahutusega(seda teavad kõik nagunii)
Kütus mootorile: A-76
Kolvi käik ja suurus: 92x80
Litraas: 4.25 liitrit
Surveaste: 6.7:1
Max hobujõud 3200 rpm: 115hp
Tühikäigu kiirus: 475-525
Väändemoment: 29kg-m(284.3 Nm)
Hobujõud silindri kohta: 27
tööjärjekord: 1-5-4-2-6-3-7-8
Kütusekulu: 230g hobujõu kohta tunnis.(umbes 26l tunnis)
Mootori kaal: 333kg(arvestus koos käigukasti, siduri, kompressori ja roolivõimu pumbaga)
Loodan, et abiks. Andmed pärit 73 aasta manualist.
Terv Villu