Toyota LC90
Moderaator: Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 36
- Liitunud: R Mai 27, 2011 3:23 pm
- Asukoht: Tallinn, Ülemiste
Toyota LC90
Aastake tagasi sai soetatud siis üks LC90. Algselt oli küll huvi Defender 110 või G mersu vastu, kuid lõpuks osutus valiks siiski Toyota kasuks.
pilt ostuhetkel
nüüdseks on siis tehtud 40mm tõstet, terrain tameri amordid ees ja uued toyota originaalid taga, kõik uued superpro polüretaan puksid, uued šarniirid, stabika kondid, uued rihmad, mootori timing belt, uus genekas, esiklaas, käigukasti kap. rem, uued küljekarbid sai keevitatud, tagapidurite remont ja üks uus support, üks raamipuks sai ka vahetatud ja nüüd sel nädalal siis küljerauad valmis meistedatud: Originaalid kinnituvad otse kere külge ja on suhteliselt kahtlasevõitu, küljekarbid ikka naksusid kui peale astusid ja kliirensit röövivad nad ka väheke.
uue materjal - 4x60 nelikanttoru, 5x60mm toru kandjateks ja 6x60 latti natukene, sai sii selline
peale sai siis krunti, üks kiht akrüülvärvi ja kaks kihti bituumenit/kivikaitset peale.
poltideks tsingitud 8,8 tugevusega 10x90 ja 10x100. alumine raami minev polt sai 1,25peenkeemega 10x20, sai selleks puhuks siis alla vint puuritud. ülemised kaks polti lihtsalt seibide ja mutritega läbi raami.
Ega ta vist päris "rock slider" ole, aga ilmselt mõningad asjad võtab/kaitseb ära.
Vabandan juba ette oma keevituse "õmbluse" suhtes - tegemist minu esimese keevitusega ja seega on arenguks ruumi ja loodetavasti ka aega veel tulevikus.
ja nüüd siis auto all ja tööolukorras
ja masin ise
http://www.upload.ee/image/2676096/02092012352.jpg[/img]
edasi peaks tegema:
+uus esiraud ja vints, a la pildil olev (võibolla vana "känguru" ülaosa sinna peale sobitada. Mis te arvate kui paks metall võiks olla, kas 3, 4, 5mm? Andke nõu. Ees on küll terain tameri vedrud miski extra constant load'iga kuid liiga raskeks seda rauda koos vintsiga ka ajada ei tahaks.
+põhjakaitse: karter-käigukast-vahekast. hetkel on sihikul 4mm alumiinium leht.
+rehvid kindlasti, vähemalt A/T aga võibolla ka M/T või Insa Saharad vms,
+katuseraam ja katusetelk
+roolivõimu pump on väsinud
+snorkel
+hilift ja labidas katusele, võibolla ka varuratas
+uued logarid ette meisterdama, originaal aretis mis koosneb 3-4 elastsest plastik osast on väga nõrk ja tüüblid murduvad seega kolmandik sellest juba läinud. Andke ideid millest teha? Kumm, või miski elastne plastik?
+piduri ja kütusetorud üle käima, on üsna roostes mõnest kohast. soovitage kes teeks Tallinna ümbruses?
seniks peab hakkama omale külmadeks aegadeks garaaži otsima et saaks ikka nokitseda kuskil aegajalt
pilt ostuhetkel
nüüdseks on siis tehtud 40mm tõstet, terrain tameri amordid ees ja uued toyota originaalid taga, kõik uued superpro polüretaan puksid, uued šarniirid, stabika kondid, uued rihmad, mootori timing belt, uus genekas, esiklaas, käigukasti kap. rem, uued küljekarbid sai keevitatud, tagapidurite remont ja üks uus support, üks raamipuks sai ka vahetatud ja nüüd sel nädalal siis küljerauad valmis meistedatud: Originaalid kinnituvad otse kere külge ja on suhteliselt kahtlasevõitu, küljekarbid ikka naksusid kui peale astusid ja kliirensit röövivad nad ka väheke.
uue materjal - 4x60 nelikanttoru, 5x60mm toru kandjateks ja 6x60 latti natukene, sai sii selline
peale sai siis krunti, üks kiht akrüülvärvi ja kaks kihti bituumenit/kivikaitset peale.
poltideks tsingitud 8,8 tugevusega 10x90 ja 10x100. alumine raami minev polt sai 1,25peenkeemega 10x20, sai selleks puhuks siis alla vint puuritud. ülemised kaks polti lihtsalt seibide ja mutritega läbi raami.
Ega ta vist päris "rock slider" ole, aga ilmselt mõningad asjad võtab/kaitseb ära.
Vabandan juba ette oma keevituse "õmbluse" suhtes - tegemist minu esimese keevitusega ja seega on arenguks ruumi ja loodetavasti ka aega veel tulevikus.
ja nüüd siis auto all ja tööolukorras
ja masin ise
http://www.upload.ee/image/2676096/02092012352.jpg[/img]
edasi peaks tegema:
+uus esiraud ja vints, a la pildil olev (võibolla vana "känguru" ülaosa sinna peale sobitada. Mis te arvate kui paks metall võiks olla, kas 3, 4, 5mm? Andke nõu. Ees on küll terain tameri vedrud miski extra constant load'iga kuid liiga raskeks seda rauda koos vintsiga ka ajada ei tahaks.
+põhjakaitse: karter-käigukast-vahekast. hetkel on sihikul 4mm alumiinium leht.
+rehvid kindlasti, vähemalt A/T aga võibolla ka M/T või Insa Saharad vms,
+katuseraam ja katusetelk
+roolivõimu pump on väsinud
+snorkel
+hilift ja labidas katusele, võibolla ka varuratas
+uued logarid ette meisterdama, originaal aretis mis koosneb 3-4 elastsest plastik osast on väga nõrk ja tüüblid murduvad seega kolmandik sellest juba läinud. Andke ideid millest teha? Kumm, või miski elastne plastik?
+piduri ja kütusetorud üle käima, on üsna roostes mõnest kohast. soovitage kes teeks Tallinna ümbruses?
seniks peab hakkama omale külmadeks aegadeks garaaži otsima et saaks ikka nokitseda kuskil aegajalt
Viimati muutis peedu07, L Sept 15, 2012 10:35 am, muudetud 2 korda kokku.
Re: Toyota LC90
Päris hea,et keegi ka 90 seeria LC-ga offroadi teeb.
See keevitus on ikka väga halb,see ei näe isegi keevitus õmbluse moodi välja,soovitan kellegil pädevamal üle keevitada muidu krt kukub metsas alt ära
Muidu ise tegin oma Patrolile 3 mm terasest esistange ja sai päris hea.
See keevitus on ikka väga halb,see ei näe isegi keevitus õmbluse moodi välja,soovitan kellegil pädevamal üle keevitada muidu krt kukub metsas alt ära
Muidu ise tegin oma Patrolile 3 mm terasest esistange ja sai päris hea.
Nissan Patrol Y60 2.8Td
Suzuki Samurai 1.3
Toyota Land Cruiser HJ61 4.0Td
Suzuki Samurai 1.3
Toyota Land Cruiser HJ61 4.0Td
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 36
- Liitunud: R Mai 27, 2011 3:23 pm
- Asukoht: Tallinn, Ülemiste
Re: Toyota LC90
Lõpuks sai siis alla vähe karvasem kumm. Foorumeid uurides tundus et 40mm tõstega peaks 285/75/16 alla minema küll. Paistab et ei hõõru ka
paar pilti:
paar pilti:
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 36
- Liitunud: R Veebr 08, 2013 5:33 pm
- Asukoht: Tallinn-Võrumaa
- Kontakt:
Re: Toyota LC90
Jaga palun 40mm tõste kohta infot - lasid kellelgi teha või ostsid ise mingi komplekti ? Mul on sama teema päevakorral ja igasugune info tänuväärt.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Toyota LC90
Ära Sa sellist õudust küll ette areta, vaata ARB kodulehelt ja mõtle oma välja...peedu07 kirjutas:
http://www.arb.com.au/products/arb-prot ... cial-bars/
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Toyota LC90
Siit samast foorumist Urmas teeb ka 5+ asju, müügiosakonnast leiad kuulutuseLR90 kirjutas:Ära Sa sellist õudust küll ette areta, vaata ARB kodulehelt ja mõtle oma välja...peedu07 kirjutas:
http://www.arb.com.au/products/arb-prot ... cial-bars/
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Toyota LC90
Apelsin kirjutas: Siit samast foorumist Urmas teeb ka 5+ asju, müügiosakonnast leiad kuulutuse
Mingi eriline põhjus on seda pilti juba 3x ülesse toppida?
Päris huvitav on näiteks telefonist foorumit lugeda ja siis ühte ja sama pilti kedrata lehekülgede kaupa...
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Toyota LC90
Saan sinu pahameelest aru, aga see on siiski sügavalt sinu probleem... mina telefonist foorumit ei loe!tyyp07 kirjutas:Apelsin kirjutas: Siit samast foorumist Urmas teeb ka 5+ asju, müügiosakonnast leiad kuulutuse
Mingi eriline põhjus on seda pilti juba 3x ülesse toppida?
Päris huvitav on näiteks telefonist foorumit lugeda ja siis ühte ja sama pilti kedrata lehekülgede kaupa...
gaz fs 1
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Toyota LC90
Aga sellegi poolest meeldib iga postituse juures 1 ja sama pilti vahtida?GC kirjutas:
Saan sinu pahameelest aru, aga see on siiski sügavalt sinu probleem... mina telefonist foorumit ei loe!
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Toyota LC90
tyyp07, rahune nüüd maha, teema on milleski muus.tyyp07 kirjutas:
Aga sellegi poolest meeldib iga postituse juures 1 ja sama pilti vahtida?
"urmas"-e kaasamine projekti oleks 5+.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 36
- Liitunud: R Veebr 08, 2013 5:33 pm
- Asukoht: Tallinn-Võrumaa
- Kontakt:
Re: Toyota LC90
Nüüd jääb minule küll arusaamatuks, kas eelpool nimetet Urmas tegeleb tõstmisprojektide teostamisega või metallninade voolimisega ?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Toyota LC90
Ilmselt saab rahulikult mõlemaga hakkama aga enam jaolt vist tegeleb ninade ja muude selliste rauatöödega
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Toyota LC90
Voolib tema jah metallnina sulle.andres76 kirjutas:Nüüd jääb minule küll arusaamatuks, kas eelpool nimetet Urmas tegeleb tõstmisprojektide teostamisega või metallninade voolimisega ?
Aga loen ise ka telefoniga hetkel foorumit, ja nutitelefoniga ei näe küll probleemi.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Toyota LC90
Võta temaga ühendust, ehk õpetab Sulle ka keevitamist ja kes teab mida veelandres76 kirjutas:Nüüd jääb minule küll arusaamatuks, kas eelpool nimetet Urmas tegeleb tõstmisprojektide teostamisega või metallninade voolimisega ?
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 36
- Liitunud: R Mai 27, 2011 3:23 pm
- Asukoht: Tallinn, Ülemiste
Re: Toyota LC90
Tere,andres76 kirjutas:Jaga palun 40mm tõste kohta infot - lasid kellelgi teha või ostsid ise mingi komplekti ? Mul on sama teema päevakorral ja igasugune info tänuväärt.
ostsin tõstevedrud ja tõstesarja amordid, kui kõik poldid/mutrid kohe lahti tulevad siis on võrdlemisi lihtne töö, natuke jebimist on uue esivedru ja esiamordi allapanekuga, kui sul ei juhtu just seda tööriista olevat millega saab vedru mõnusasti kokkutõmmata.
Mõni eelistab ka kere/raamitõstet, nagu näiteks siin tehtud:
http://www.youtube.com/watch?v=ygHQCod_rhw
see nõuab ka juba roolivarda vahele pikendusklotsi ja ilmselt natuke rohkem tegelemist piduri- ja kütusetorudega.
Andres, vastasin sulle privas natuke täpsemalt.
LR90, selle stange koha pealt: ARB omad on mõistagi väga kaunid, kuid hinnaklass on minujaoks liiga karm. Urmase tehtud töid olen kuulnud korduvalt kiidetavat!
Kuigi miskipärast mulle see pildil olev näide ka meeldib, selline kandiline ja robustne on kohati just minu maitse