Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
Rock Ram on nüüd küljes ja töötab. Kokkuvõtvalt võib öelda, et sai hea. Kohapeal tühikäigul tiksudes käik sees ja pidureid all hoides keerab vabalt ühe sõrmega rooli ühele ja teisele poole. Ennem oli see ainult märg unenägu. Maanteel on rool stabiilne ja mõnusalt rahulik. Kiireid lappamisi ühest servast teise võtab silinder hästi vastu ja toimetab mõnusalt ja kiirelt koos karbiga rattad servast serva, ilma vastupunnimiseta ja muude kõrvalnähtudeta. Tsentrisse enam nii lihtsalt tagasi ei jookse rool, aga kui natuke kaasa aidata tuleb ilusti keskele sõidu ajal tagasi. Eks näis kui asi kasutust saab ja soojaks läheb, kuidas siis töötab. Praegu väga rahul.
+372 5028488
Et igav ei hakkaks, siis järgmisena läheb külge OX Locker ja kui ka Cardone pidurikola kohale jõuab, siis tagumised trummelpidurid lähevad riiulile puhkama ja külge lähevad kettad. K20 8bolt kettad koos töösilindritega. Teha tuleb siis veel suppordi sadul, et oleks kuhu kinnitada silindrit. Käsipidur läheb kas elektriline hüdro või mehhaaniline hüdro. Sõltub kumba lihtsam panna on.
+372 5028488
OX Locker seestpoolt:
Poolassi satikas koos luku hammastega:
Lukustusrõngas:
Lukustusrõngas ja poolassi otsa käib hammakas:
Lukk silla sees. Silla korpust tuli seestpoolt vähe õgvendada, et OX lukk siise ära mahuks:
Hambumine paigas. Jookseb keskele küll, ehk oleks tahtnud teo alla veel ühte seibi, et rohkem taldrikule pähe jookseks, aga ausalt peale neljandat korda kui kõik oli sisse välja käinud ja laagrid peale-maha ma enam ei jõudnud lihtsalt. Tunnistasin seega selle sõidukõlbulikuks:
OX kaane all
Poolassi satikas koos luku hammastega:
Lukustusrõngas:
Lukustusrõngas ja poolassi otsa käib hammakas:
Lukk silla sees. Silla korpust tuli seestpoolt vähe õgvendada, et OX lukk siise ära mahuks:
Hambumine paigas. Jookseb keskele küll, ehk oleks tahtnud teo alla veel ühte seibi, et rohkem taldrikule pähe jookseks, aga ausalt peale neljandat korda kui kõik oli sisse välja käinud ja laagrid peale-maha ma enam ei jõudnud lihtsalt. Tunnistasin seega selle sõidukõlbulikuks:
OX kaane all
+372 5028488
Mwhahaha...K.Kotkas kirjutas:Erik, see auto ei sõida. Ta on garaazis meil seal ilupärast, JR motorsi varuosade demolett... Tegelt oleks pidanud selle ox lockeri kaane tegema läbipaistvasti polukarbonaadist ....
No eks ma siis näri küüsi rooli taga
Aga jah, kuidagi teistmoodi trossi vedada ei oleksa andnud. Ta lihtsalt peab eest jooksma. Ainus variant on sinna teha mingi kaitse a'la torust, mille sisse panna siis tross.
+372 5028488
JR Motors laoriilulilt leidis omale sobivama asukoha Banks Sidewinder turbokomplekt Chevy kapoti all. Paigaldas selle sinna Marek Off-Road Servicest. Samuti sai paigaldatud väljalaskegaaside temperatuuri mõõdik, turborõhu mõõdik ja käigukasti õli temperatuuri mõõdik.
Kütet sai pumbast peale keeratud nii, et temperatuur on peale turbot mõõdetuna mitte üle 1100F. Vahe võrreldes vabalthingavana on tuntav. Lisahobuseid on kapoti all kindlasti rohkem. Boosti on kõige rohkem kell näidanud 11PSI'd. See on originaalkolbidega hea küll 23:1.
Kütet sai pumbast peale keeratud nii, et temperatuur on peale turbot mõõdetuna mitte üle 1100F. Vahe võrreldes vabalthingavana on tuntav. Lisahobuseid on kapoti all kindlasti rohkem. Boosti on kõige rohkem kell näidanud 11PSI'd. See on originaalkolbidega hea küll 23:1.
+372 5028488
http://www.youtube.com/watch?v=4o9V0yyk0eo
Väljalase on puhas, ilma summutita. Miks? Sest nii on ju hea
Väljalase on puhas, ilma summutita. Miks? Sest nii on ju hea
+372 5028488