Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
Garreti turboga on tegemist. Turbo on ilma wastegateta. Tänu sellele on spool time jube aeglane ja sõna otseses mõttes ainus võimalus boosti tõsta on rohkem kütet silindrisse loopida, mis väljendub suuremas heitgaaside koguses, mis spoolib turbsi kiiremini ja kiiremini ning veel kiiremini, mis omakorda tõstab siis rõhku. Ilmselt pole wastegatet vaja, kuna väljund on suurem kui sisend ja selle mootori tootlikuse juures ei saa väga lolliks minna.
+372 5028488
oot oot... Wastegate puudumine turbol spool time otseselt ei mõjuta...
Wastegate lubab mootorisuhtes ohutumalt kasutada pisemat turbot suurema boosti saavutamisel. (sealhulgas käigu vahetusel ja muudel sellistel võimaliku detonatsiooni eest kaitsev)
segadus... kas siis tigu on nii suur, et ei puhu rohkem peale, mootor väike või yle 1500 pöörde ei sõida?
Kui tigu miskit eriti ei puhu siis ei ole tal ka mõtet ju?
Wastegate saad välise ka panna.. võta mõni vana audi 200 väline wastegate klapp, vaakumile punn ette ja ylejäänud on pealt kruviga reguleeritav
Wastegate lubab mootorisuhtes ohutumalt kasutada pisemat turbot suurema boosti saavutamisel. (sealhulgas käigu vahetusel ja muudel sellistel võimaliku detonatsiooni eest kaitsev)
segadus... kas siis tigu on nii suur, et ei puhu rohkem peale, mootor väike või yle 1500 pöörde ei sõida?
Kui tigu miskit eriti ei puhu siis ei ole tal ka mõtet ju?
Wastegate saad välise ka panna.. võta mõni vana audi 200 väline wastegate klapp, vaakumile punn ette ja ylejäänud on pealt kruviga reguleeritav
1 rool, 2 paaki, 3 kojameest, 4 ratast, 5 uust, 6 silindrit, 7 istet, 8 topsihoidjat
Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.
Tigu suur, mootor väike, pöörded max 4500. Eks nende koosmõjul ole Banks sinna ilma wastegateta turbo pannud. 6.5TD tehase setupi puhul lüüakse ka wastegate 100% kinni, et mingitki rõhku ülesse saada.
Tigu suur, mootor väike, pöörded max 4500. Eks nende koosmõjul ole Banks sinna ilma wastegateta turbo pannud. 6.5TD tehase setupi puhul lüüakse ka wastegate 100% kinni, et mingitki rõhku ülesse saada.
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
MahviaDeTyrk kirjutas:Blowoff on see asi mille võib ilma siibrita diislil ära jätta - ei saa ma siinkohal aru sellest wastegate jutustjr kirjutas:Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.
1100F @ 11 PSI = paljuvõitu
Siis on sul veel paju õppida ...
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
-
- Mudder
- Postitusi: 61
- Liitunud: L Aug 08, 2009 5:42 pm
http://www.auto24.ee/used/710512
Miks müügis ??
Miks müügis ??
Tuulutaks garaazi natuke...-Tegelane- kirjutas:http://www.auto24.ee/used/710512
Miks müügis ??
+372 5028488
Leidsin manuaalist ülesse:jr kirjutas:Ei, Military chevydest on ainult ambulantsil lukk ees Dana 60 olemas ja see ei ole mitte libisev vaid 100% Detroit Locker. Libisev lukk D60 sillas, mis on Chevy all esimeseks sillaks on kellegi samodelkin või siis special order diileri käest.Kodanik2 kirjutas:Kas sul ees pool libisevat difrit ei ole? Minu käes oleval isendil on eesi difril ka kettad sees.
M1028 Truck, Cargo, Tactical, 1 1/4 Ton, 4x4 CUCV:Front axle on all variants is Dana 60 with Spicer Trac-lok (limited slip) and locking hubs, ratio: 4.56:1.
Rear axle on M1028 and A1: 10.5 inch Corporate 14 Bolt with "No-spin/Detroit" differential locker. Ratio: 4.56:1
Mul on endal m1028, ja sama asi on sees...Nii et ei ole samodelkin
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust
Trac-Loc on ette ainult ambulantsi versioonile pandud. Olen selles üsna veendunud, peale sõjaväelaste enda manualide sirvimist. Kui midagi kuskil väidab teisiti, siis on see info puudulik. M1028 on liiga üldistav. Ning aegamööda võivad sillad autode all sõjaväes vabalt ka rännata, nii et nii vana auto kohta üldse midagi kindlat väita on üldse riskantne.
+372 5028488
Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust
Sai ette tehtud kardaan, vahekasti poolt püsikiirusliigendiga. Kardaan alla, turbol rõhud ülesse, pidurilt jalg maha, et liikuma saada - käis üks hele pauk ja läinud see püsikiirusliigend oligi. Mõttetu proov oli, aga noh oli vaja ikka tõestada, et sellest asja ei saa. Läheb topletristidega kardaan alla tagasi.
+372 5028488
Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust
Ma imestan et su np208 sellele kõigele veel vastu peab ?
muidu aga 5 pluss punkti proovimise eest
muidu aga 5 pluss punkti proovimise eest
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"