Full Size "BA"...nati infot tehtust

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas jr »

Tänud Marekile, kes uue topeltristiga liigendi vana kardaani otsa treis ja keevitas. Lõpuks saab siis nüüd auto jälle nelikveoliseks. :bg
+372 5028488
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas virgo »

Ja nelikvedu lähme testima millal? Mul küll boggerivaba ja propaanivaba smallblock nagu kombeks on, aga teinekord väikene on ka innukas. Varsti-varsti saab dv-9 ka kevlarikindlaks....
Virgo@norib tüli :D
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas Landy »

Selle autoga enam metsa ei minda. See läheb pessu ja poleerimisse, sis saab rohkem raha ostajalt küsida. Nüüd nelikvedu ka ju hinna sees
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas jr »

Kiirendus 100'ni :mrgreen:
http://www.youtube.com/user/jr4x4ee?fea ... m9Abmfreto

Kui Eesti meestel on auto vastu huvi, siis nüüd on ehk viimane aeg tegutseda. Üks härra Peterburist on kaks korda vaatamas käinud autot ja lubas kohe nädala-paari jooksul 4500EUR'ise käsirahaga kohale tulla. Ma ise eelistaks versiooni, kus auto jääb Eestisse.
+372 5028488
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas AsTroSS »

0-100km/h tubli 20 sekundiga, :mrgreen: ,päris püss kohe

Ma olen oma maastikusuutmatu 4wd liikuriga parematel päevadel sama kiiruse saavutanud 4.9 sekundiga
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas Rein »

Esimestel piltidel üks pudin, taga kardaani võlliotsa simmer, kas tänapäevane trend ongi nüüd, et see simmer on ilma tolmukaitseta? Ega selline lahendust ei tekita kiiremat randi tekkimist võllile?
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas jr »

Jänkidel nii ongi. Tolmukaitse on flantsi küljes eraldi. Üldiselt on see tolmukaitse saadanast, korjab kõik pasa enda vahele.
+372 5028488
C/20
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: P Sept 30, 2012 3:03 pm

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas C/20 »

Tervist, kui palju 6,2 tehase vidinatega hobuseid kannatab, enne kui nõrgim lüli järgi annab? Asi selles, et panin oma autole äsja sama diisli peale ja tahaks elu sisse puhuda aga räägitakse igasugu õudusjutte. Peale natukest jõu lisamist pidid kepsud nagu nirgid välja vahtima.
Mis on saanud 454cid mootorist?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas jr »

C/20 kirjutas:Tervist, kui palju 6,2 tehase vidinatega hobuseid kannatab, enne kui nõrgim lüli järgi annab? Asi selles, et panin oma autole äsja sama diisli peale ja tahaks elu sisse puhuda aga räägitakse igasugu õudusjutte. Peale natukest jõu lisamist pidid kepsud nagu nirgid välja vahtima.
Mis on saanud 454cid mootorist?
Kui väntvõll, kepsud ja kolvid on tasakaalus, siis 200-250hp ei tohiks olla probleemiks. Kui väntvõlli raamlaagritele tugevdusvõrk peale tõmmata, siis 250-300hp võiks täitsa teema olla. Ilma turbota sa sellest väga üle 150hp välja ei meelita ja siis peavad ka olema suured klapid ja jämedamate kanalitega kaaned. Üldiselt see mootor väga suuri hobujõude ei kannata, plokk on nõrk, kuna nikli sisaldus on madal. Raamlaagrite kinnituskohtade juurde kipuvad mõrad tulema.

454 on maha müüdud.
+372 5028488
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”