Roomik

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Roomik

Postitus Postitas Movistar »

Milleks seda kangi või kange vaja on ?
Asi on rooliga igati asjalikult ära lahendatud .
HM Racing Team
bv-202
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mär 05, 2012 11:00 am

Re: Roomik

Postitus Postitas bv-202 »

Täpset kaalu veel ei tea, aga eks ta umbes 1200-1500 kg tuleb.
Roolist on parem ennast kinni hoida, kui maastiku peal ronida ja rool on veidi käepärasem ka. Kuigi jah kangidega oleks pidurdamis süsteemi ehitamine lihtsam olnud.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 545
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Re: Roomik

Postitus Postitas GC »

bv-202 kirjutas:Täpset kaalu veel ei tea, aga eks ta umbes 1200-1500 kg tuleb.
Roolist on parem ennast kinni hoida, kui maastiku peal ronida ja rool on veidi käepärasem ka. Kuigi jah kangidega oleks pidurdamis süsteemi ehitamine lihtsam olnud.
Kas pidurid pööramiseks on siis trumlid...kui UAZ-i sild?
Olen kuulnud, et vaja suuri kettaid ja tõsiseid pidurisuporteid, et asi kenasti pööraks!?
gaz fs 1
Kasutaja avatar
empudogy
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Asukoht: Rakvere

Re: Roomik

Postitus Postitas empudogy »

GC kirjutas:
bv-202 kirjutas:Täpset kaalu veel ei tea, aga eks ta umbes 1200-1500 kg tuleb.
Roolist on parem ennast kinni hoida, kui maastiku peal ronida ja rool on veidi käepärasem ka. Kuigi jah kangidega oleks pidurdamis süsteemi ehitamine lihtsam olnud.
Kas pidurid pööramiseks on siis trumlid...kui UAZ-i sild?
Olen kuulnud, et vaja suuri kettaid ja tõsiseid pidurisuporteid, et asi kenasti pööraks!?

vastus su küsimusele

https://lh3.googleusercontent.com/-KTwl ... 012203.jpg
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
bv-202
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mär 05, 2012 11:00 am

Re: Roomik

Postitus Postitas bv-202 »

Tegu on Opel Omega tagumiste piduriketastega ja MB 200d esimeste pidurisadulatega ja pidurdab ilusti.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 545
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Re: Roomik

Postitus Postitas GC »

empudogy kirjutas:
GC kirjutas:
bv-202 kirjutas:Täpset kaalu veel ei tea, aga eks ta umbes 1200-1500 kg tuleb.
Roolist on parem ennast kinni hoida, kui maastiku peal ronida ja rool on veidi käepärasem ka. Kuigi jah kangidega oleks pidurdamis süsteemi ehitamine lihtsam olnud.
Kas pidurid pööramiseks on siis trumlid...kui UAZ-i sild?
Olen kuulnud, et vaja suuri kettaid ja tõsiseid pidurisuporteid, et asi kenasti pööraks!?

vastus su küsimusele

https://lh3.googleusercontent.com/-KTwl ... 012203.jpg
Selge siis!
Sinna kettad panna käis omalgi peast läbi, aga hakkasin pelgama (võib olla asjata), et liiga halvad tingimused!? Seepärast läks loosi terrano I esireduktor ja kettad kohe selle kõrvale, et oleks puhtam ja kuivem. Tähikute ja rummu vahele läks vaheflants. Tööd kindlasti oluliselt rohkem kui sobiva poldivalemiga talasilla puhul.
gaz fs 1
bv-202
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mär 05, 2012 11:00 am

Re: Roomik

Postitus Postitas bv-202 »

Tööd on kindlasti rohkem jah, kui kettad sisse tuua, aga kas klotsid kärsahaisu ei hakka kabiini ajama?
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Roomik

Postitus Postitas totu »

GC kirjutas:
Selge siis!
Sinna kettad panna käis omalgi peast läbi, aga hakkasin pelgama (võib olla asjata), et liiga halvad tingimused!? Seepärast läks loosi terrano I esireduktor ja kettad kohe selle kõrvale, et oleks puhtam ja kuivem. Tähikute ja rummu vahele läks vaheflants. Tööd kindlasti oluliselt rohkem kui sobiva poldivalemiga talasilla puhul.
Igati loogiline aga: Pidurdamisel tekivad vägagi arvestatavad radiaaljõud võllile ja sõltumatu silla reduktor ei ole selleks mõeldud (olukorda parandaks topelt sadulad, ketta vastaskülgedele). Sadulad peavad kinnituma võlliga samale korpusele, st. reduktori korpusele, sinna kinnituskohti nuputada ei ole lihtne. Või siis peab reduktori ja sadulate kinnitusraam vägagi jäik olema, jõud on suured ja reduktor kipub parasjagu "elama".
Pidurid kabiini- unustage ära.
Tehtud, mõeldud.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 545
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Re: Roomik

Postitus Postitas GC »

totu kirjutas:
GC kirjutas:
Selge siis!
Sinna kettad panna käis omalgi peast läbi, aga hakkasin pelgama (võib olla asjata), et liiga halvad tingimused!? Seepärast läks loosi terrano I esireduktor ja kettad kohe selle kõrvale, et oleks puhtam ja kuivem. Tähikute ja rummu vahele läks vaheflants. Tööd kindlasti oluliselt rohkem kui sobiva poldivalemiga talasilla puhul.
Igati loogiline aga: Pidurdamisel tekivad vägagi arvestatavad radiaaljõud võllile ja sõltumatu silla reduktor ei ole selleks mõeldud (olukorda parandaks topelt sadulad, ketta vastaskülgedele). Sadulad peavad kinnituma võlliga samale korpusele, st. reduktori korpusele, sinna kinnituskohti nuputada ei ole lihtne. Või siis peab reduktori ja sadulate kinnitusraam vägagi jäik olema, jõud on suured ja reduktor kipub parasjagu "elama".
Pidurid kabiini- unustage ära.
Ei, kabiini ei plaani neid keegi panna!
Tõsi ta on, juba ühe supporti kinnitamine nõuab suht keerulist kronsat. Tuleb loota, et reduktor nende mõjuvate jõudude peale väga ei pahanda. Aga palju autoga lumes sõitjana, tean kui palju lumi pidurite tõhusust vähendab! See saigi otsustavaks.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
empudogy
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Asukoht: Rakvere

Re: Roomik

Postitus Postitas empudogy »

On roomik ehitusse läinud?
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Tiiger600
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: P Mär 29, 2009 10:31 am
Asukoht: Saaremaa

Re: Roomik

Postitus Postitas Tiiger600 »

Tere.

On kellelgil plaanis Soomest roomikuid tuua :?: Endal ka plaanis sihuke masin ehitada.
bv-202
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mär 05, 2012 11:00 am

Re: Roomik

Postitus Postitas bv-202 »

Tere Tere!
Kahjuks ei tea küll kedagi.
traatjalg
Fitting 38"
Postitusi: 345
Liitunud: E Apr 23, 2007 7:00 pm
Asukoht: Saunja 53833169

Re: Roomik

Postitus Postitas traatjalg »

On kellelgil plaanis Soomest roomikuid tuua
Valgejõe omad plaanisid tuua eks küsin kas on oma kontakte nõus jagama,Tal vist roomik valmis,ainult lindid veel puudu.
Kasutaja avatar
Lomp
Rock Crawler
Postitusi: 884
Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
Kontakt:

Re: Roomik

Postitus Postitas Lomp »

traatjalg kirjutas:On kellelgil plaanis Soomest roomikuid tuua
Valgejõe omad plaanisid tuua eks küsin kas on oma kontakte nõus jagama,Tal vist roomik valmis,ainult lindid veel puudu.
valgejõekatel on roomikud juba all ja masin üle võõbatud :D
A.Lomp
5116876
Kuusalu 4x4
Errare humanum est
bv-202
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mär 05, 2012 11:00 am

Re: Roomik

Postitus Postitas bv-202 »

Kui juba roomiku ehituse lainel ollakse,siis lisan ka omalt poolt uue lingi, kus võimalik näha pilte 2. roomiku ehitusest (ehitus on veel pooleli):
https://picasaweb.google.com/1066322785 ... 4PZ3bfz6QE

ja link ka 1. roomiku ehitusest(lisasin sinna juurde ka paar pilti sellest, kui roomik on värvitud):
https://picasaweb.google.com/1066322785 ... 6vzZ7-HBeg
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”