Isuzu86 kirjutas:Nii mootor olemas. Tuleb siis 3.1td. Võtsin kohe laiali kah alumise otsa. Esialgu on tulemus positiivne. Saaled on 300000km läbinud mootori kohta eeskujulikus korras. Vahetan need ära ja loomulikult v-võlli otsa tihendid. Muud nagu ei torgiks esialgu. Vaatab, mis häält tegema hakkab. Istub 2.2d käigukasti otsa täpselt 1:1, k.kasti sisendvõlli nuut on sama , mis 2.2d e 24 nuuti, starter sobib 2.2d oma 8mm vaherõngaga, mootoripatju tuleb natuke ümber teha, summuti jookseb teiseltpoolt mootorit, kütusetorud tuleb teiselepoole viia, muu poolest on päevake tööd.
Oplaa, ütlesin ju, et sobib 1,1le kasti otsa.
Nagu aru olen saanud, siis plaanid cooleri radika ette pista.
Minul pole muud vaadatud,
kui raami numbrit ja kas mootori käpad näevad originaalsed välja.
Huvitav mis teema montereyl selle leevendusvedrudetta siduri kettaga on?
juba teine mootor, millel selline ketas sees ja hooratas, ei ole 2 massiline