2. leht 4-st

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: R Sept 30, 2011 9:16 am
Postitas Oliver
Movistar kirjutas: Minule teadaolevatel andmetel üritatakse ajada sinna 50/50 sisse, mõlemat pidi.Iseasi kui hästi see kellegil õnnestub.
Meil peaaegu õnnestus.
Jääb sinna 48/52 kanti.
Pikemaid ja järsemaid mägesid vallutada püüdes, tahaks me kõiks, et kaalujaotus oleks 99/1 :D

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: R Sept 30, 2011 9:31 pm
Postitas Buggy
Tere.
Töökohustuste tõttu pole ammu siia midagi kirjutanud.
Ehitamiseks vajaliku rakise esimene osa.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: R Dets 02, 2011 12:51 pm
Postitas Buggy2
seda kolli tahaks juba oma silmaga näha!

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: E Dets 19, 2011 7:04 am
Postitas Movistar
On vahepeal mingeid edusamme ka toimunud asjade arengus?

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: E Dets 19, 2011 11:34 pm
Postitas Buggy
Niipalju on, et mootor saab uut hingamist kap. remondi näol.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: P Jaan 15, 2012 11:30 pm
Postitas Buggy
Tere

Sel laupäeval sai antud start uue pilli sünniloole.
Pildimaterjali pole kahjuks foorumi manuste limiidi täitumise tõttu võimalik lisada.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: P Jaan 15, 2012 11:38 pm
Postitas Landy
Buggy kirjutas:Tere

Sel laupäeval sai antud start uue pilli sünniloole.
Pildimaterjali pole kahjuks foorumi manuste limiidi täitumise tõttu võimalik lisada.
Lihtne keskkond kuhu oma konto teha ja teistele pilte jagada:
http://pilt.delfi.ee/

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: E Jaan 16, 2012 12:07 pm
Postitas K.Kotkas
Buggy kirjutas:Tere

Sel laupäeval sai antud start uue pilli sünniloole.
Pildimaterjali pole kahjuks foorumi manuste limiidi täitumise tõttu võimalik lisada.
See pisimure sai nüüd lahendatud.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: E Jaan 16, 2012 6:47 pm
Postitas Buggy
Tänud landy asjakohase soovituse
eest. Ma pole selline inimene kes linkima hakkab.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: E Jaan 16, 2012 10:12 pm
Postitas K.Kotkas
no aga sheeri kraami nüüd siis. Attachmente saab lisada.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: T Jaan 17, 2012 1:24 pm
Postitas Buggy
Tere

Momendil ma ise komandeeringus ja fotokas kodus aga mingi pilt telefonist (eriosa rakis koos mõne põhjatoruga)
Eks järgmisel nädalal rohkem pilte.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: E Jaan 23, 2012 12:11 am
Postitas Buggy
Tere

Siin veel väheke elektroonilist ehitamist rakise projekteerimise näol.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: P Jaan 29, 2012 11:15 pm
Postitas Buggy
Tervist

Täna sai esiosaga tegeletud, mõned pildid.

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: E Jaan 30, 2012 11:37 pm
Postitas Buggy
Tere kaasvõistlejad.

Tahaksin teid kaasata mõttetalgule.
Nimelt teema selles, et kuhu saadana kohta ja millise lahendusega tuleks mul paigaldada poritiivad, nii et tehniline jääks rahule. Kuna sillakäik suht suur, ei leia ise nagu ühtegi silma mitteriivavat lahendust.
Laske nüüd mõtteavaldustel lennata.

Tervitades Ardo

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitatud: T Jaan 31, 2012 3:51 am
Postitas ed101
TR3 reglement kirjutas: Poritiivad
Poritiivad peavad olema kõigil ratastel. Tiivalaiendid on lubatud. Ratas peab ülalt vaadates olema kaetud poritiiva või tiivalaiendiga.
Praktika on muidugi see, et tihti jääb natuke-natuke otstest puudu - rattad on masinatel nii ette ja taha kolinud. Seni on vist kõik rajale pääsenud.

Poritiibadega pole häid lahendusi, aga lühidalt: eelpool eksponeeritud raami puhul on IMHO parim poritiivad rataste külge ehitada:
Pilt
Võib-olla peaks natuke ikkagi laiemad olema, et ka reaalset kasu oleks (need on väidetavalt John Deeri traktorilt).

Ehk siis, valik on otsida valmis vormitud tükke traktorite ja veoautode kataloogidest ja sobivaks lõigata või ise teha, ilmselt odavam aga probleemiks ikkagi materjal: see, mis vormi hoiab, ei kannata lõhkumist või on raske. Aga kõik oleneb ressursidest.