TR-3 teine tulemine.

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Buggy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: T Sept 20, 2011 10:41 pm

TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Buggy »

Tere kaasvõistlejad.

Kuna ilus oleks vist avalikustada TR-3 klassi juurdekasvu projekte, siis viskan ka enda projekteerimise käigus oleva buggy pildi siia üles.
Sillad - volvo
Rehv - BOGGER
Mootor -V8
Hetkeline projektijärgne kaal - 1600kg (eeldatav võistluskaal alla 2000kg)
Metalli valamise algus 2011-2012 algus.
Manused
buggy1.jpg
buggy1.jpg (225.55 KiB) Vaadatud 17879 korda
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas K.Kotkas »

Lõpuks ometi! Vägev. Pane aga palun palju pilte ja detaile. Iga asi millest sa räägid aitab ka teistel paremaid autosid ehitada. Kui hätta sattud siis küll sa siit abi saad.

Kristjan
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Buggy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: T Sept 20, 2011 10:41 pm

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Buggy »

Kindlasti panen. Proovin projekteerimise käiku kajastada ja kui tööks läheb, eks siis saab hulgaliselt pildimaterjali.
Mõtlesin kaua, kas teha siia postitus või mitte. Et äkki jälle lajatatakse täie rauaga (et oled PIRATE poiste saidilt pildi leidnud ja kujutad liialt ette) . Kristjan kas teie auto CTIS on saladus või saaksid sellest mulle lähemalt rääkida (kui kombo töötab ei hakkaks ise aretama) või teeb Erik seda ainult suure raha eest.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4421
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Movistar »

Miks "teine tulemine" ? :D
Milline see esimene välja nägi ?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Buggy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: T Sept 20, 2011 10:41 pm

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Buggy »

Legendaarse MM punane toyota.
Kasutaja avatar
Buggy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: T Sept 20, 2011 10:41 pm

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Buggy »

Kui saladus pole, siis millist kaalujaotust kasutavad tänased tr-3 ed?
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas K.Kotkas »

Buggy kirjutas:Kristjan kas teie auto CTIS on saladus või saaksid sellest mulle lähemalt rääkida (kui kombo töötab ei hakkaks ise aretama) või teeb Erik seda ainult suure raha eest.
Meie auto juures pole mitte miski saladus ja väide, et Erik seda suure raha eest jagab on lausa naeruväärne. On detaile, mille valmistamine on läbikäidud protsess ning nendel asjadel on vägagi kulupõhine hind, mille arvutamisel on lähtutud otsekuludest, et ise vähemal nullis oleks. Samas kõiki detaile saab näha, neist rääkida ning et kogu sb 2.0 ehitus on tehtud avalikuks siis ei tohiks asjade kopeerimine nüüd küll keeruline olla.

Kui sul küsimusi on siis usu, me oleme Erikuga piisavalt edevad et asjadest rääkida. Võid meid julgelt pingida kas meilitsi või telefoniga, seni pole me nüüd küll ühegi küsija suupihta löönud.

Mis akronüümi sa nüüd sinna CTIS -i taha peidad, pumpamist ? Sellele on lahendus olemas, volvo sillale.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Buggy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: T Sept 20, 2011 10:41 pm

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Buggy »

Kristjan minu jutus ei olnud teragi sarkasmi. CTIS-i taha peitsin jah (Central Tire Inflation System). Rehvirõhu süsteemi asju tahaks teiega tiba arutada küll.

Tervitades Ardo
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Praks1 »

Volvo sillal on jah valmidus olemas pumpamise jaoks,rummud korra treipinki,ning 4 väikest asja veel treida ja ongi mehaaniline osa valmis,.
pumpamise juhtimine on juba valikuline mida ja kuidas,ühel lätlasel oli vist näiteks elektrooniline,paneb rõhu paika ja seda hoiab.

Mille V8 ,milline kast ja mille vahekast alla plaanis panna?
Proto
53951597
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas tarmo »

Selle pumpamisega ei ole kõik päris nii lihtne, kui esmapilgul võib tunduda.
Sai Volvo sillale see valmis tehtud ja siis veel 2 või 3 korda ümber tehtud.
Paar pilti on siin, aga eks huvi korral saab ka juurde rääkida.
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/volvorehvipumpamine

Eriku lahendus on parem, aga kahjuks selle mahutamine Volvo silla sisse on suhteliselt raske, kui mitte võimatu.

Kindlasti on parem asi võimalik välja mõelda, kui minul. Ootaks isegi ägedamat lahendust :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Buggy
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: T Sept 20, 2011 10:41 pm

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Buggy »

Siin tiba rohkem täiustatud raam. Lisatud tagaosa tugevdused ja uksed.
Manused
buggy3.jpg
buggy3.jpg (112.56 KiB) Vaadatud 16349 korda
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas K.Kotkas »

Raami projekteerimisel mõtle lisaks sellele, et asi hea ja tugev saaks ka faktile, et sa pead väga paljud avad kinni panema. Meie kliimas ei ole asi ju kivironija kus pmst vaja vaid pea ja jalad ära kaitsta. Kuidagi pead asja veekindlaks saama. Kõige lihtsam on lõigata sirgeid jooni ning neid ka kinni keevitada. Katsu vältida kumerusi. SB puhul ehitasime rattakoopaid ja sisemisi plekk detaile väga pikka aega ning keegi meist päeva lõpuks ei tahtnud enam mitte ühte plektitükki ning rellakat näha.

Jah, väga paljud detailid saad pmst joonise pealt välja printida, kuid tegelik elu on näidanud, et sa ei suuda joonist ning tegelikku aukku kokku sobitada 1:1. Sirged kolmnurgad oleks vast parim võtmesõna siin.

Vaata üle silla ja amordi kinnitused ja mõtle olukorrale kus auto kukub terve raskusega ühele rattale. SB -l õnnestus meil selline hüpe ära teha ja tulemuseks oli parempoolse tagumise amordikinnituse väändumine. Tegime sinna hiljem lisatugevdused.

Sul on radikas pandud taha - eos mõtle välja kuidas läheb radika vedeliku toru eest taha ja tuleb sealt tagasi ning kus hakkab asuma paisupaak. Et sul on radikas taga siis arvesta et pead tegema paisupaagi suurusega, mis on ca 8% kogu süsteemi vedeliku hulgast. Mootori veepump ei suuda sul madalal pöördel piisavalt ringlust tagada, pead ka lisa veepumba panema või siis vahetama orginaali elektrilise ja võimsa vastu.

Hea soovitus, katsu võimalikult palju auto kere toru teha suruõhu paagiks - mida rohkem sul seda on seda parem - nagunii jääb puudu.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Praks1 »

Mina kasutaks ära jahutuse torudeks 2 raami toru,see jahutab juba ise päris hästi.
Lisa pump pane tagant ette lööma ja mootori oma lööb eest taha,pump kuhugi radika alla ja toimib jube hästi,proovisime ilma lisa pumbata õhutada,vaja eest õhku lasta jne,aga nii kui pumba kaitsme sisse panime pole vaja midagi õhutada,lööb kogu süsteemi kohe täis.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas erik »

Vaadates kere ja eriti uksi, siis soovitan soojalt see koht eriti kriitiliselt üle vaadata. Mõnel katsel peab punktide pildistamiseks 50 - 60 korda uksest sisse-välja käima... :D
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4421
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 teine tulemine.

Postitus Postitas Movistar »

Buggy kirjutas:Kui saladus pole, siis millist kaalujaotust kasutavad tänased tr-3 ed?
Minule teadaolevatel andmetel üritatakse ajada sinna 50/50 sisse, mõlemat pidi.Iseasi kui hästi see kellegil õnnestub.
Meil peaaegu õnnestus.
Jääb sinna 48/52 kanti.
HM Racing Team
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”