Pikemaid ja järsemaid mägesid vallutada püüdes, tahaks me kõiks, et kaalujaotus oleks 99/1Movistar kirjutas: Minule teadaolevatel andmetel üritatakse ajada sinna 50/50 sisse, mõlemat pidi.Iseasi kui hästi see kellegil õnnestub.
Meil peaaegu õnnestus.
Jääb sinna 48/52 kanti.
TR-3 teine tulemine.
Moderaator: Moderators
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: TR-3 teine tulemine.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Re: TR-3 teine tulemine.
Tere.
Töökohustuste tõttu pole ammu siia midagi kirjutanud.
Ehitamiseks vajaliku rakise esimene osa.
Töökohustuste tõttu pole ammu siia midagi kirjutanud.
Ehitamiseks vajaliku rakise esimene osa.
- Manused
-
- buggy4.jpg (67 KiB) Vaadatud 13738 korda
Re: TR-3 teine tulemine.
seda kolli tahaks juba oma silmaga näha!
Re: TR-3 teine tulemine.
Niipalju on, et mootor saab uut hingamist kap. remondi näol.
Re: TR-3 teine tulemine.
Tere
Sel laupäeval sai antud start uue pilli sünniloole.
Pildimaterjali pole kahjuks foorumi manuste limiidi täitumise tõttu võimalik lisada.
Sel laupäeval sai antud start uue pilli sünniloole.
Pildimaterjali pole kahjuks foorumi manuste limiidi täitumise tõttu võimalik lisada.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-3 teine tulemine.
Lihtne keskkond kuhu oma konto teha ja teistele pilte jagada:Buggy kirjutas:Tere
Sel laupäeval sai antud start uue pilli sünniloole.
Pildimaterjali pole kahjuks foorumi manuste limiidi täitumise tõttu võimalik lisada.
http://pilt.delfi.ee/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR-3 teine tulemine.
See pisimure sai nüüd lahendatud.Buggy kirjutas:Tere
Sel laupäeval sai antud start uue pilli sünniloole.
Pildimaterjali pole kahjuks foorumi manuste limiidi täitumise tõttu võimalik lisada.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: TR-3 teine tulemine.
Tänud landy asjakohase soovituse
eest. Ma pole selline inimene kes linkima hakkab.
eest. Ma pole selline inimene kes linkima hakkab.
Re: TR-3 teine tulemine.
no aga sheeri kraami nüüd siis. Attachmente saab lisada.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: TR-3 teine tulemine.
Tere
Momendil ma ise komandeeringus ja fotokas kodus aga mingi pilt telefonist (eriosa rakis koos mõne põhjatoruga)
Eks järgmisel nädalal rohkem pilte.
Momendil ma ise komandeeringus ja fotokas kodus aga mingi pilt telefonist (eriosa rakis koos mõne põhjatoruga)
Eks järgmisel nädalal rohkem pilte.
- Manused
-
- DSC_0020.JPG (218.17 KiB) Vaadatud 11291 korda
Re: TR-3 teine tulemine.
Tere
Siin veel väheke elektroonilist ehitamist rakise projekteerimise näol.
Siin veel väheke elektroonilist ehitamist rakise projekteerimise näol.
- Manused
-
- viimane etapp rakisest.png (123.81 KiB) Vaadatud 10911 korda
Re: TR-3 teine tulemine.
Tervist
Täna sai esiosaga tegeletud, mõned pildid.
Täna sai esiosaga tegeletud, mõned pildid.
- Manused
-
- esiosa2.jpg (66.35 KiB) Vaadatud 10404 korda
-
- esiosa1.jpg (86.54 KiB) Vaadatud 10404 korda
Re: TR-3 teine tulemine.
Tere kaasvõistlejad.
Tahaksin teid kaasata mõttetalgule.
Nimelt teema selles, et kuhu saadana kohta ja millise lahendusega tuleks mul paigaldada poritiivad, nii et tehniline jääks rahule. Kuna sillakäik suht suur, ei leia ise nagu ühtegi silma mitteriivavat lahendust.
Laske nüüd mõtteavaldustel lennata.
Tervitades Ardo
Tahaksin teid kaasata mõttetalgule.
Nimelt teema selles, et kuhu saadana kohta ja millise lahendusega tuleks mul paigaldada poritiivad, nii et tehniline jääks rahule. Kuna sillakäik suht suur, ei leia ise nagu ühtegi silma mitteriivavat lahendust.
Laske nüüd mõtteavaldustel lennata.
Tervitades Ardo
- Manused
-
- buggy3.jpg (112.56 KiB) Vaadatud 10108 korda
Re: TR-3 teine tulemine.
Praktika on muidugi see, et tihti jääb natuke-natuke otstest puudu - rattad on masinatel nii ette ja taha kolinud. Seni on vist kõik rajale pääsenud.TR3 reglement kirjutas: Poritiivad
Poritiivad peavad olema kõigil ratastel. Tiivalaiendid on lubatud. Ratas peab ülalt vaadates olema kaetud poritiiva või tiivalaiendiga.
Poritiibadega pole häid lahendusi, aga lühidalt: eelpool eksponeeritud raami puhul on IMHO parim poritiivad rataste külge ehitada:
Võib-olla peaks natuke ikkagi laiemad olema, et ka reaalset kasu oleks (need on väidetavalt John Deeri traktorilt).
Ehk siis, valik on otsida valmis vormitud tükke traktorite ja veoautode kataloogidest ja sobivaks lõigata või ise teha, ilmselt odavam aga probleemiks ikkagi materjal: see, mis vormi hoiab, ei kannata lõhkumist või on raske. Aga kõik oleneb ressursidest.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?