Maverick(Terrano)1997 koll
Moderaator: Moderators
Maverick(Terrano)1997 koll
Tere iseehitajatele.
Tutvutan oma kolli.
Aluseks kollile on vene sõjaväe Gaz 66,millel oma head-vead.
Eelised:
Ülitugevad sillad automaatlukkudega,mis mõeldud kuuetonnise kaalu ja 105 cm ratta jaoks.
Tehase rehvilukud,tsentraalpumpamise valmidus.
Hea flex(vedrudest ja raamist)
Pommikindel jõuülekanne
Odav(pm vanaraua hinnaga saadaval)
Puudusi on rohkem:
Mass.
Kaalujaotus väga halb.
Liiga pikk teljevahe.
Suur pöörderaadius.
Rattareduktorita sild.
Oma suutlikkuse kohta janune ja ebatöökindel mootor.
Ebamugav kabiin.
Jpm.
Eesmärgiks sai seatud valmistada koll,millel gaz 66 eelised säiliks ja puudused väheneksid või kaoksid.Kuna minu igapäeva Terrano on osutunud väga töökindlaks,siis saigi valik langetatud Terrano sõsarmudeli Ford Mavericku kasuks.Tegu on 1997 a 92 KW TDI mudeliga.Kuna selle aasta autodel on nõrga elektroonikaga pump,siis lakkaski see peagi töötamast.
Pump sai asendatud vanema mehaanilisega,seda saab teha nii:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=10&t=29407
Pumpa on tugevalt peale keeratud,hinnanguliselt on praegu 100+ KW(Gaz 66-l 85 KW).
Jõuülekandes on kasutusel Terrano käigu ja jaotuskast ja Gaz 66 jaotuskast,seega on reservi ka oluliselt suurema ratta jaoks.
Katsetused mudas
Autol on vene elektrivints pikendatud trumliga.Lisatud on raadiopult.Sellel vintsil on kaks mehhaanilist käiku,vabakäik,tigu ja planetaarülekanne.Aeglane aga töökindel,9 mm trossi tõmbas siin saviaugus katki.Praegu peal 11 mm tross,mis on ka ette välja viidud.
Tagasi tõmbas õnneks välja:
Kividel meeldib mulle rohkem sõita:
Topeltaeglusti tõttu ei piina üldse sidurit,tühikäigul võib kividel rattaid ringi lasta.
Flexi näide ka,tegelikult flexib veelgi rohkem.
Meenutusi talvest:
Suuremad tuleviku eesmärgid:
Hüdrorool.
Ketaspidurid.
Hüdraulika lumesahale.
Suuremad rattad.
Propaan ja turborõhu tõstmine,tahaks mingi 120 KW kätte saada.
Mehaaniline või hüdrovints ette.
Tsentraalpumpamine.
Turvakaar või turvapuur.
Tutvutan oma kolli.
Aluseks kollile on vene sõjaväe Gaz 66,millel oma head-vead.
Eelised:
Ülitugevad sillad automaatlukkudega,mis mõeldud kuuetonnise kaalu ja 105 cm ratta jaoks.
Tehase rehvilukud,tsentraalpumpamise valmidus.
Hea flex(vedrudest ja raamist)
Pommikindel jõuülekanne
Odav(pm vanaraua hinnaga saadaval)
Puudusi on rohkem:
Mass.
Kaalujaotus väga halb.
Liiga pikk teljevahe.
Suur pöörderaadius.
Rattareduktorita sild.
Oma suutlikkuse kohta janune ja ebatöökindel mootor.
Ebamugav kabiin.
Jpm.
Eesmärgiks sai seatud valmistada koll,millel gaz 66 eelised säiliks ja puudused väheneksid või kaoksid.Kuna minu igapäeva Terrano on osutunud väga töökindlaks,siis saigi valik langetatud Terrano sõsarmudeli Ford Mavericku kasuks.Tegu on 1997 a 92 KW TDI mudeliga.Kuna selle aasta autodel on nõrga elektroonikaga pump,siis lakkaski see peagi töötamast.
Pump sai asendatud vanema mehaanilisega,seda saab teha nii:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=10&t=29407
Pumpa on tugevalt peale keeratud,hinnanguliselt on praegu 100+ KW(Gaz 66-l 85 KW).
Jõuülekandes on kasutusel Terrano käigu ja jaotuskast ja Gaz 66 jaotuskast,seega on reservi ka oluliselt suurema ratta jaoks.
Katsetused mudas
Autol on vene elektrivints pikendatud trumliga.Lisatud on raadiopult.Sellel vintsil on kaks mehhaanilist käiku,vabakäik,tigu ja planetaarülekanne.Aeglane aga töökindel,9 mm trossi tõmbas siin saviaugus katki.Praegu peal 11 mm tross,mis on ka ette välja viidud.
Tagasi tõmbas õnneks välja:
Kividel meeldib mulle rohkem sõita:
Topeltaeglusti tõttu ei piina üldse sidurit,tühikäigul võib kividel rattaid ringi lasta.
Flexi näide ka,tegelikult flexib veelgi rohkem.
Meenutusi talvest:
Suuremad tuleviku eesmärgid:
Hüdrorool.
Ketaspidurid.
Hüdraulika lumesahale.
Suuremad rattad.
Propaan ja turborõhu tõstmine,tahaks mingi 120 KW kätte saada.
Mehaaniline või hüdrovints ette.
Tsentraalpumpamine.
Turvakaar või turvapuur.
Re: Maverick(Terrano)1997 koll
Ei oska muud öelda kui,et Ülikõva!
Mulle sellised asjad (autod)meeldivad.Hea,et viitsisid vedrustuse ümber teha.Ma enda uuel enam ei viitsind ja ei tahtnud ka kuna lehtvedrud jäävad kindlasti vastupidavamad ja tugevamad aga kahjuks sellist flexi ei saavuta kunagi nagu 4link vedrustusega.Sellist vintsi näen auto küljes küll esimest korda aga täiesti toimiv ja odav lahendus ju.Kuigi see rihm on vist päris haavatav.Mida vintsimootoriks kasutad?
Mulle sellised asjad (autod)meeldivad.Hea,et viitsisid vedrustuse ümber teha.Ma enda uuel enam ei viitsind ja ei tahtnud ka kuna lehtvedrud jäävad kindlasti vastupidavamad ja tugevamad aga kahjuks sellist flexi ei saavuta kunagi nagu 4link vedrustusega.Sellist vintsi näen auto küljes küll esimest korda aga täiesti toimiv ja odav lahendus ju.Kuigi see rihm on vist päris haavatav.Mida vintsimootoriks kasutad?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juun 08, 2010 11:50 am
- Asukoht: SAAREMAA
- Kontakt:
Re: Maverick(Terrano)1997 koll
Eestis ei saa selliseid tänavalegaalseks kahjuks .Praegu on registris küll,aga originaalina.Väikese modimisega saaks auto TR-3 nõuetele vastavaks,aga neidki ei lasta tänavale võistlusvälisel ajal.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Maverick(Terrano)1997 koll
Teatud sebimisega saaks arvele iseehitatud traktorina, kuid siis vaid 2kohalisena ja kere ei tohiks 1:1 tehsemasinaga sarnaneda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Maverick(Terrano)1997 koll
Traktorina regamine on hea mõte,isegi hüdraulika saha(ja miks mitte ka kopa) jaoks on olemas. Kaks kohta poleks isenesest probleem,enamus ajast on tagaiste nagunii kasutu jubin.Kerega on keerulisem,kogu ümberehitus on liiga tihedalt seotud originaalkere ja -raamiga.