6. leht 8-st

Re: Ifa L60

Postitatud: T Aug 06, 2013 11:34 am
Postitas Lucifer
heints kirjutas:Kaamera ette jäi esimene sõit uue mootoriga. Käsisidur ja gaasi tõmbab vintsmann nöörist.
http://www.youtube.com/watch?v=7jRcFFJo0es
Lastele meeldib :D
V6imas elukas igatahes...
Milline on uue rooliv6imu pumba tootlikkus, v6rreldes vanaga?

Re: Ifa L60

Postitatud: P Mai 18, 2014 11:32 pm
Postitas heints
Täna sai tehtud siis vintsile väike remont. Puruks oli freespooli kangi tift mille tulemusel võistlustel vints paar korda lambist ise pooli vabaks laskis. Kuna tegemist pole meie maal laialt levinud elektrilise pesunööri pingutiga vaid ikkagi 300 kilo kaaluva vintsiga võttis kogu töö aega kahele mehele 8 tundi.Kusjuures pooli tõstsime taliga. Vints peale-maha ,laiali lammutamine ja remont ja lõpuks läks peale ka 14mm asemele 50 metra uut 16mm trossi. Samas pole mingit kahtlust ,et ka jämedama trossi hävitamine pole mingi probleem, tuleb vist trossi huvides vahel plokki kasutada.
Homme tegeleme probleemiga milleks on kabiini taha viidud radika kaitsmine praetaldriku suuruste lendavate mudakookide eest. Tulemus on sõidu lõpuks 3cm muda kiht kogu radika ulatuses ja keev mootor.
Üldiselt katsuks sellel aastal osa võtta kõigist neljast karikasarja etapist.
Kui nüüd keegi tundis et tahab oma firma reklaami autole ja on vastutasuks nõus näiteks kütusega toetama on ettepanekud oodatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Ifa L60

Postitatud: P Mai 18, 2014 11:33 pm
Postitas heints
Pilt

Pilt

Pilt

Re: Ifa L60

Postitatud: P Mai 18, 2014 11:41 pm
Postitas heints
Jäid silma paar võistluspilti antsumäe sõidult eelmine aasta

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Ifa L60

Postitatud: P Mai 18, 2014 11:43 pm
Postitas heints
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Ifa L60

Postitatud: E Mai 19, 2014 12:19 am
Postitas heints
Sai vaadatud ka vanu videosi kuidas kõik alguse sai aastal 2009 kui läksime moogiga omarust klapperit võitma. meie siis stardis viimased.Start oli meil niipalju kui torust tuli ja sõidu ajal timmis vintsmann karbussi

http://www.youtube.com/watch?v=ATmvkUgenCY
http://www.youtube.com/watch?v=eOorA5wIbmc

http://www.youtube.com/watch?v=1DLLSV-WX2w

Aasta hiljem mudraggil liikus juba paremini

http://www.youtube.com/watch?v=YI650sSLT-8

Aasta hiljem klapper. Ei jätkund küll kauaks aga kui liikus siis hästi
http://www.youtube.com/watch?v=iPlwwQagXHM

Re: Ifa L60

Postitatud: E Mai 19, 2014 11:59 am
Postitas ahto42
Soovitan korra proovida coolierga. Usun, et ei pea kahetsema. Kunagi panin 2.0td primerale cooleri vahele, ja auto tunnetus muutus kõvasti paremuse poole.

Re: Ifa L60

Postitatud: K Juul 30, 2014 10:41 pm
Postitas heints
Aeg on jõudnud niikaugele ,et on ära tüüdanud puupakuga mööda krossirada kihutamine ja olen kahe vahel kas loobuda ifast ja ehitada uus ja väiksem auto või modifitseerida olemasoleva vedrustust.
Hetkel all originaal lehe pakid.
Oskab keegi pakkuda kas lehe pakkidest lehtede eemaldamisega võib mingit enamvähem mõistlikku tulemust saavutada?
Või ehitada spiraalidele? Samas ei kujuta hästi ette kust sobivaid vedrusi leida?
Kolmas varjant mingi õhkpatjadel lahendus? Vedrude modimine eeldaks ka muidugi amortide vahetust. Kasutada miskeid uusi veoka amorte?
Kindlasti saab tellida vastavalt kaalule nii vedrusi kui amorte aga pole plaanis mingeid ulme summasi kulutada ,seega ootaks miskeid soodsamaid varjante ,et mingisugunegi vedrustus tekitada.
Sildade kaaluks julgeks koos ratastega pakkuda nii 800 kilo tuuri tükk ja auto ise miski 6t.
Kui vedrustusele miski hea lahenduse leiaks võiks edasi juba ülejäänud probleemidega tegeleda.

Re: Ifa L60

Postitatud: N Juul 31, 2014 1:44 pm
Postitas uhti
Ma võtsin enda Mersul (GAZ-66-el) 5-6 lehte vahelt ära ja panin sama paksud klotsid asemele.Vedrustus läks täitsa talutavaks.Miinuseks on see,et raskel veol hakkab vedrusid S kujuliseks keerama.samas pole mul siiani ühtegi lehte veel katki läind.Arvan,et see on kõige mõtekam lahendus kuna 4-lingi vms.peale ehitamine on päris kulukas.Iseenesest annab ju lisaks diffrikorpuse peale mingi hoova ka aretada,mis ei lase sillal all pöörduda.

Re: Ifa L60

Postitatud: N Juul 31, 2014 3:54 pm
Postitas heints
Meerikamaal on selle vastu miski popp lahendus lisaks õhkpadjad panna. yuutuubis võib selle süsteemi kohta kõvasti erinevaid reklaam videosi leida.Natuke murelikuks teeb asja juures see kuidas selline jura silla käiku mõjutab.
Juhul kui ma ikkagi hakkan seda pilli veel ehitama tuleks teda ka lühemaks teha ja samuti raami jäigemaks kuna hetkel raami flex nii räige ,et lõhub sinna külge kinnitatud asju.

Re: Ifa L60

Postitatud: R Aug 01, 2014 12:18 pm
Postitas heints
Uurisin siis millega suured poisid sõidavad ja jäi silma dakari kamazi sild.Sõidetakse kahe lehtvedru lehe ja kangete amortidega. Huvi pakkus just see varraste süsteem sillal mis takistab vedrulehe sõlme keeramist. Minu loogika ütleb ,et selline lahendus offoadis ei toimi kuna hakkab silla käikku piirama? Kogu flex toimiks pukside kokkusurumise teel.
http://www.dieselpowermag.com/features/ ... to_10.html

Re: Ifa L60

Postitatud: R Aug 01, 2014 3:30 pm
Postitas Praks1
Need väheste lehtedega vedrud on parapool vedrud, tavalised lähevad pooleks, kui jätta paar lehte

Re: Ifa L60

Postitatud: R Aug 01, 2014 10:22 pm
Postitas Külahull
Õhkpatjadel saaks ilmselt suht lühike eluiga olema. Oksad ja muud teravad asjad hävitavad need kiirelt. Tavalised veoauto õhkpadjad on ju mingi 3-5mm kummeeritud riiet. Kuskil soos oleks asja eest ja kerget asja aitaks pinnal hoida, kuid Eesti metsas veoautol suht mõtetu.

Re: Ifa L60

Postitatud: R Aug 01, 2014 11:08 pm
Postitas heints
Arvestades kui palju muud kergesti purunevat kolu ifa alt võib leida siis ma sellepärast väga ei muretseks.Siiamaani pole suutnud veel miskit ära lõhkuda. Muidugi kui roigas suure hoo pealt otse patja tabab on teine asi. Iseasi kas neist patjadest ka vedrustusele kasu on.

Re: Ifa L60

Postitatud: L Aug 02, 2014 12:32 am
Postitas Jünger
Veoka teemast küll suurt midagi ei jaga, aga võistelnud olen mõned korrad. Vaadates veokate võistlusradasid, siis on oksad küll viimane mure koht... Pigem ikka pori, eriti selle suur kivide ja muude abrasiivsete asjade sisaldus. Aga ega ennem ei tea, kui ära ei proovi.. TULD.


Kaspar