Volvo c303 (Peaaegu originaalne)

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1004
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm
Asukoht: Täna siin, homme seal. Pesa Kloogaranna-Laulasmaa

Re: Ifa L60

PostitusPostitas mart77 » K Okt 03, 2012 12:15 pm

Olemas 234kW Volvo FL10 mootor. Turbo, 9.6 liitrit mahtu. Hind: 4500€
Kaasa saab kastiga-hüdraulikaga pealesõiduredelitega 7m kõvast rauast põhjaga kasti, millel ärakäivad ported. Ning kogu ülejäänud masina. Registrimass 25T, kandevõime oli vist 13-14T. Difflukuga. Veovalem 6x2. Ja lõige tähtsam - kabiin punane. Masin vajab omajagu hoolitsust, kuid mootor käib edasi kui loom. Asub Tallinnas, Suur-Sõjamäel.

Mart
Ehitusgeoloogia.
Puurimisest nii mõndagi.
53451948
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » K Okt 03, 2012 9:00 pm

Vanal pumbal jäi latt kinni ja lammutas ka seest miskit laiali.Torgiti pumpa oisus päevake ja jõuti järeldusele ,et korda ei saa enam.Täna tuli info ,et volvo fl7mootor võiks sobida.210 kw 7 liitrit ja kaal peaks olema eelmisest mootorist oluliselt kergem. Lisaks pidi ka rohkem pöördeid arendama.Iseasi kust see mõistliku hinnaga leida. Ja 4-5 tonnised mootorid ei paku huvi.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: Ifa L60

PostitusPostitas raulex » K Okt 03, 2012 9:54 pm

heints kirjutas:Täna tuli info ,et volvo fl7mootor võiks sobida.210 kw 7 liitrit ja kaal peaks olema eelmisest mootorist oluliselt kergem. Lisaks pidi ka rohkem pöördeid arendama.Iseasi kust see mõistliku hinnaga leida. Ja 4-5 tonnised mootorid ei paku huvi.

Mõni ülevaatuseta ront osta ,vajalik maha ja ülejäänud vanarauda.Samas tavaliselt odavalt ja kiiresti ei käi kokku :twisted:
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Ifa L60

PostitusPostitas Praks1 » K Okt 03, 2012 10:42 pm

Lihtsalt infoks,et volvo FL7-e mootori eluiga on 15000h,just tegime kap remi sellisele mootorile ja varuosad pole üldse sõbraliku hinnaga, võrreldes scaniaga :D
Varuosad maksid umbes 3k euri ja see oma hinnaga :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: Ifa L60

PostitusPostitas Külahull » N Okt 04, 2012 8:21 am

Mõned aastad tagasi oli Sakus ühes hoovis tavaline Ifa, mis ei olnud enam kasutuses. Lisaks oli mootoreid kastides vist kolm tükki hoovis, millest üks tutikas. Kui asjad alles, siis pole sealt kindlasti võimatu vähemalt pump saada.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » P Juun 09, 2013 10:39 pm

Lõpuks tuli miski motivatsiooni hoog peale ja leidus ka vaba nädalavahetus.
Selle tulemusel sai teisest eesti otsast kohale tassitud uus mootor.
Töömahtu kõigest 6,7l, võimsust 173kw,väänet 1400 pöörde juures 825 nm. Turboga ja puha. Eelmises elus liigutas volvo nimelist veoautot. Esmapilgul tundub olevat ka ifa mootorist kergem(ifa Mootori kaal 685 kg). Väänet 200nm rohkem kui ifal ja lisaks 41 kw võimsuse kasvu.
Hetkel juba kabiin ja vana mootor maha kistud ja ootab uue pealetõstmist.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » E Juun 10, 2013 8:51 pm

Sai mõni pilt ka tehtud mootoriga maadlemisest.
Uus mootor siis selline

http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 4bc196.jpg

Kõigepealt tuli ehitada tõsteseade kuna tööriistamarketi mootoritõstuk ei ulata isegi üle stange oli vaja konstrueerida tornkraana.
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 80b356.jpg
Tulevase kabiinitõste kõrgus

http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 5e4e21.jpg

Vana mootor puu otsas rippumas uus puu all.
http://i246.photobucket.com/albums/gg11 ... 25c036.jpg
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
LR90
True Off Roader!
Postitusi: 1481
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Ifa L60

PostitusPostitas LR90 » E Juun 10, 2013 10:02 pm

Kuidas Sa lahendad selle et "IFA-l" siduri ja k/kasti vahel kardaan,
kas jääb samaks?
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » E Juun 10, 2013 10:18 pm

Jääb kardaan. Volvo käigukasti võlli otsa tuleb flants kardaani jaoks.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » P Juun 16, 2013 6:56 pm

Uue võlli jupid
Pilt
volvo võll on ifa omast pea kaks korda jämedam
Pilt

Pilt

Lõpplahendus kuhu istub otsa juba ifa kardaan

Pilt

Valminud on ka uus kergekaaluline kabiin

Pilt
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » L Juul 27, 2013 9:31 pm

Hea nõu oleks nüüd vajalik. Kas on mõtet panna cooler juhul kui asukoht on kabiini taga ja jahutama hakkab el vent? Cooler on originaal ja tuli volvo mootoriga kaasa. Mõõtudelt on korralik kolakas. Samas tuleb ühendamiseks vedada päris pikalt torusi ja voolikuid?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: Ifa L60

PostitusPostitas Külahull » P Juul 28, 2013 12:59 am

Ei pretendeeri tõele, kuid cooleri kasutegus jäi vist 4-7% vahele. On kuskilt nii meelde jäänud. Kabiini taha jookseb ju mootorilt tulev kuum õhk ja koht enam kui ebasobiv, seda enam kui korralik torustik vaja ehitada. Pane siis juba võimalikult lühike õhuvõtt ja cooleri vajadus puudub täielikult.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » E Juul 29, 2013 11:21 pm

Sellega siis korras ja cooler jäi ära seekord. Tundub ,et roolivõimu õli läheb liiga kuumaks. Pump volvolt ja torud ja roolikarp ifalt. Kas on võimalik ,et pump ja karp ei sobi kokku? Rool muidu kergem kui oli ifa originaal pumbaga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Ifa L60

PostitusPostitas tuningman » T Juul 30, 2013 12:39 pm

heints kirjutas:Sellega siis korras ja cooler jäi ära seekord. Tundub ,et roolivõimu õli läheb liiga kuumaks. Pump volvolt ja torud ja roolikarp ifalt. Kas on võimalik ,et pump ja karp ei sobi kokku? Rool muidu kergem kui oli ifa originaal pumbaga.


Tundub, et nagu toodaks üle :roll: midagi puruks või lõhki pole veel läinud?
Äkki on trass volvo pumba jaoks liiga peenike :roll:
Kas spiraali keeratud torudest radikat pole?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

PostitusPostitas heints » E Aug 05, 2013 10:00 pm

Kaamera ette jäi esimene sõit uue mootoriga. Käsisidur ja gaasi tõmbab vintsmann nöörist.
http://www.youtube.com/watch?v=7jRcFFJo0es
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist