Volvo c303 (Peaaegu originaalne)
Moderaator: Moderators
Re: Ifa L60
Volvo Turbo on mõte küll,endal on 9 liitrine turbodiisel scania ja sellel mingi 180 kw. Ehk veoka turbo oleks varjant aga kuna see ifa mootor just vastupidavusega ei hiilga ei sooviks ma selle turbo alla mingit meeletut pappi matta ja otsiks mingit soodsat lahendust kasutatud turbo kujul. Kas keegi oskab kommenteerida vene turbosi? Näiteks t-150 tutika turbo saab täitsa kommiraha eest.
Oskab keegi öelda palju on keskmiselt veoautodel turborõhk ja palju näiteks t-150? Tean ,et 150 turbo teeb jubedat vilinat aga palju tast reaalselt kasu on?
Teine küsimus on kas oleks mõtet teha torukolle või istutada turbo flantsiga originaal kollektori otsa?
Kolmas asi oleks cooler Tean et offroad autol suht mõtetu kuna läheb kohe muda täis aga ifal tuleks ta nii kõrgele ,et kui vesi ja muda sinnani jõuavad oleks umbes cooler mu kõige väiksem mure.
Äkki on meie foorumis mõni turbo spets kes oskaks pakkuda mingid umbkaudsed võimsuselisa numbrid, ehk kas panna ainult föön või tueks uuest koldest ja coolerist veel tuntav lisa.
Mootor siis r6 132 kw 9,6l ja tahoka punane ala hakkab 2200rpm pealt aga klots põhjas on siiaamaani ka 2500 rpm kannatanud.
Oskab keegi öelda palju on keskmiselt veoautodel turborõhk ja palju näiteks t-150? Tean ,et 150 turbo teeb jubedat vilinat aga palju tast reaalselt kasu on?
Teine küsimus on kas oleks mõtet teha torukolle või istutada turbo flantsiga originaal kollektori otsa?
Kolmas asi oleks cooler Tean et offroad autol suht mõtetu kuna läheb kohe muda täis aga ifal tuleks ta nii kõrgele ,et kui vesi ja muda sinnani jõuavad oleks umbes cooler mu kõige väiksem mure.
Äkki on meie foorumis mõni turbo spets kes oskaks pakkuda mingid umbkaudsed võimsuselisa numbrid, ehk kas panna ainult föön või tueks uuest koldest ja coolerist veel tuntav lisa.
Mootor siis r6 132 kw 9,6l ja tahoka punane ala hakkab 2200rpm pealt aga klots põhjas on siiaamaani ka 2500 rpm kannatanud.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
T-150 turbo külge aretamine läheb vist raskeks, kuna see on mõeldud v-mootorile ja kahe kuumasisendiga. Lihtsam vast aretada td-75 turbo. Sama moto on ka Niva kombainidel, aga torbosid on neil vähemalt kahte erinevat varianti.
Joel 5116353
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Re: Ifa L60
T-150k turbo traktoril töötab rõhul 0,6bar.
Variant veel kombaini don oma.
Variant veel kombaini don oma.
Navara,Fastrac,ATV
Re: Ifa L60
See 0.6 bar tundub täitsa mõistlik. Kaks kuumasisendit eeldab muidugi uut kollektorit. Td-75 mootor oli vist väiksema litraasiga, äkki midagi 6l kanti? Mllisel vene tehnikal oleks veel turbo,rida mootor ja sarnane litraas?
Neid 150 turbosi müüakse aeg-ajalt hindadega alates 30e seetõttu mulle ta huvi pakubki. Kui kellegil midagi vedeleb võib ka pakkumisi teha.
Neid 150 turbosi müüakse aeg-ajalt hindadega alates 30e seetõttu mulle ta huvi pakubki. Kui kellegil midagi vedeleb võib ka pakkumisi teha.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Kombain DON-1500 mootor R6.
Re: Ifa L60
Kui su soov on ainult 0.6 bar ülerõhku, siis see aretus ei tasu ennast ära
Sul ei ole vahet kas rivi 4,5, 6 12 või hoopis v12 , jämedas laastus aitab fööni otsida mootori kubatuur ja võimsus.
Näiteks mul oli enda 5.9liitirilise mootori otsas Scania 16 liitrilise V8 mootori föön, väikseks jäi ja lendas õhku
Sul ei ole vahet kas rivi 4,5, 6 12 või hoopis v12 , jämedas laastus aitab fööni otsida mootori kubatuur ja võimsus.
Näiteks mul oli enda 5.9liitirilise mootori otsas Scania 16 liitrilise V8 mootori föön, väikseks jäi ja lendas õhku
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Ifa L60
Mind huvitaks mis rõhust alates see ifa mootor oma sisu tänavale laiali hakkab laotama. Aga kui suurt rõhku sul see scania v8 turbo tootis?
Ei taha hakata ehitama sellist mootorit mis kohe õhku lendab,peaks ikka paar sõitu kestma ka. Kui see turbo projekt väga kalliks peaks minema on lihtsam kohe mõni võimsam turbomootor aistevahele tõsta.
Ei taha hakata ehitama sellist mootorit mis kohe õhku lendab,peaks ikka paar sõitu kestma ka. Kui see turbo projekt väga kalliks peaks minema on lihtsam kohe mõni võimsam turbomootor aistevahele tõsta.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Juba 0.0 bar on rahuldav, seega 0,6 bar on väga ok. Üle selle saad varsti motot remontida. Turbo otsingul põhirõhk sellele, mis litraasiga mootorile see mõeldud. Sinu puhul, siis 9-10 l.
Joel 5116353
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Re: Ifa L60
Kui 0.0 Bar'i on mõne jaoks sobilik ,siis on tore küll ja mul ei ole mõtet sinuga vaielda.
0,0 Bar'i saavutamiseks ei ole fööni mõtet paigaldada, aitab ka õhufiltri vahetus ...
Teemasse tagasi, alusta parem õigest otsast ja vaheta see õnnetu mootor juba enne õhku lendamist mingi sobilikuma vastu ,näiteks Scania või Volvo.
0,0 Bar'i saavutamiseks ei ole fööni mõtet paigaldada, aitab ka õhufiltri vahetus ...
Teemasse tagasi, alusta parem õigest otsast ja vaheta see õnnetu mootor juba enne õhku lendamist mingi sobilikuma vastu ,näiteks Scania või Volvo.
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Ifa L60
Auto on odoka järgi sõitnud ainult 47000 mis on täiesti reaalne vaadates seisukorda ja arvestades seda ,et ta enamuse ajast kuskil sõdurite hoovinurgas on vedelenud. Mootor käivitub poolest pöördest teed ilusat häält ega klõgise ja kolise. Seega tahaks ta ikkagi soodsalt kasvõi õhku lasta siis oleks mõistlik põhjendus vahetuseks.
Kuna ehitama hakkan alles kevadel siis on aega talvel mõnda soodsat veoauto turbot otsida.
Kui kedagi huvitab ja tahab kunagi mõnd ifat modida siis hoidsin tsekid alles ja lõin kokku palju raha läks. Kokku 1200 euri kopikatega ja seal sees ei ole rehvide ostuhinda kuna need olid enne olemas. Ühtegi varuosa ei ostnud ja raha kulus torudele,voolikutele,õlidele,veljesüdamikele ja muule pudi-padile.
Kuna ehitama hakkan alles kevadel siis on aega talvel mõnda soodsat veoauto turbot otsida.
Kui kedagi huvitab ja tahab kunagi mõnd ifat modida siis hoidsin tsekid alles ja lõin kokku palju raha läks. Kokku 1200 euri kopikatega ja seal sees ei ole rehvide ostuhinda kuna need olid enne olemas. Ühtegi varuosa ei ostnud ja raha kulus torudele,voolikutele,õlidele,veljesüdamikele ja muule pudi-padile.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Re: Ifa L60
Isiklikult arvan, et ainult turbo lisamine ei anna sulle soovitud hulka jõudu juurde. Mingi võimsuselisa muidugi saad, kuid et seda tuleks niipalju, et ikka mingi märgatav erinevus ka oleks tuleks ikka muuta ka muid mootori seadeid (pump, pihustid jne). Ei kujuta küll ette, palju seal täpselt puudu on, kuid väheusutav, et suudad sellest mootorist niipalju juurde pigistada, et neid rattaid lõdvalt ringi ajada. Need on originaalmõõdust niipalju suuremad ja seda just läbimõõdult (ratta suurus on ju auto ülekannete valimisel võtmetähtsusega). Kui ikka soovid, et "püss" tuleks, siis pead ilmselt teist mootorit hakkama otsima.
Võibolla õnnestub kusagilt internetist sul leida infot palju üldse veermik kannatab võimsuselisa arvestades muudetud rattasuurust. Transmissioonitükke on ilmselt väga raske leida...
Võibolla õnnestub kusagilt internetist sul leida infot palju üldse veermik kannatab võimsuselisa arvestades muudetud rattasuurust. Transmissioonitükke on ilmselt väga raske leida...
Re: Ifa L60
Kuna Sa ütlesid, et esimese käiguga hakkab vaikselt ära vajuma, siis piisaks 0,6 bar rõhust, et vähemalt esimesega veab lõpuni. Samas on see 0,6 bar suht ohutu korras moto puhul.
AsTroSS, seda peaks ikka teadma, et isegi õhufiltri eemaldamisega ei saa sa 0,0 bar´i. See 9,6 toodab ikka väga korralikku vaakumit.
AsTroSS, seda peaks ikka teadma, et isegi õhufiltri eemaldamisega ei saa sa 0,0 bar´i. See 9,6 toodab ikka väga korralikku vaakumit.
Joel 5116353
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Re: Ifa L60
Kui see 9.6 toodab väga korralikku vaakumit sisselaskekollektoris , siis on see küll väga kummaline ....
Mina väidan,et see vaakum on seal minimaalne (ja sedagi ainult max pööretel) ,eeldusel et sisselaskekollektor ja torustik on enam-vähem mõõtkavas, kuigi mul pole olnud vajadus ilma föönita pillil seda mõõta.
Tühikäigul ja väikestel pööretel käituvad fööniga ja föönita mootorid sarnaselt ja siis on sisselaskes reaalne õhurõhk, ei mingit vaakumit. Kui tahad võin sulle mõned 'data recordingud' saata.
Mina väidan,et see vaakum on seal minimaalne (ja sedagi ainult max pööretel) ,eeldusel et sisselaskekollektor ja torustik on enam-vähem mõõtkavas, kuigi mul pole olnud vajadus ilma föönita pillil seda mõõta.
Tühikäigul ja väikestel pööretel käituvad fööniga ja föönita mootorid sarnaselt ja siis on sisselaskes reaalne õhurõhk, ei mingit vaakumit. Kui tahad võin sulle mõned 'data recordingud' saata.
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Ifa L60
No kuidas see vaakumi teke kummaline on, kui iga kahe väntvõlli pöörde kohta tõmmatakse 9,6 liitrit õhku!
Joel 5116353
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Re: Ifa L60
Sa vist ei saa ikka veel aru,et sisselaskekollektoris on enam-vähem sama rõhk kui normaalne õhurõhk.joe80 kirjutas:No kuidas see vaakumi teke kummaline on, kui iga kahe väntvõlli pöörde kohta tõmmatakse 9,6 liitrit õhku!
Bensiinimootorid on teine teema, neil on seguklapp mis aitab vaakumit tekidada ja sedagi ainult madaltel pööretel.
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......