Volvo c303 (Peaaegu originaalne)
Moderaator: Moderators
Volvo c303 (Peaaegu originaalne)
Ehk teema sellest kuda juua täis peaga mul kerge hullushoog peale tuli ja ma endale ifa soetasin.
Algne plaan oli oma 3 liitrise bensu mootoriga nobedat unimogi modifitseerida v8 ja suurte ratastega. Terve mõistusega inimesed pakkusid kõik välja erinevaid asju mis plaanitud modifikatsiooni tulemusel ära lagunevad aga mina neid ei uskund.
Jaanipäeval peale poolt pudelit konjakit jõudsin järeldusele ,et on täiesti võimalik et unimog kogu selle jama peale jupid mööda rada laiali sülitab.
Peale lisa konjaki manustamist jõudsin järeldusele ,et uus auto peab vett mitte kartma(diisel) omama lülitatavaid lukke,meh vintsi ja kannatama suurt ratast. Ainuke selline auto mis meelde tuli oli Ifa w50.
Järgmine päev tõdesime ,et mõistliku hinnaga ifat müügil pole,miskipärast sisestasin guugli otsingusse sõna ifa 4x4.Edasi sattusin kohta nimega delfi automüügi kuulutused kus nõutud auto sobiva hinnaga müügil oli.Otseloomulikult ei saanud selline väärt rauahunnik tallinnas asuda vaid oli endale saaremaale pesa teinud.
Kihutasin seepeale saaremaale kus mind meeldiv üllatus tabas autol oli 4 silindri asemel 6 pütti.
Selgus et tegemist on w50 haruldase järeltuliaga nimega ifa l60.
Autosi on valmistatud kokku 20 289 tk w50 valmistati 571 789 tk
Põhi erinevus neil kahel autol ongi mootoris l60 9,6l 132kw ja w50 6,5l 92 kw
Lisaks on l60 uuemad sillad, 9 käiguline kast,kallutatav kabiin ja palju muid uuendusi.
Auto oli saaremaal seisnud mingi paar aastakest mille jooksul olid head inimesed ülima hoolikusega maha lõiganud kõik el juhtmed.
Maksin käsiraha ära ja põrutasin soome tagasi. Umbes juuli keskel sain lõpuks aega autole järgi minna.
Ajasin scannil tahma üles ja põrutasin saarele tagasi. Kohapeal sai komplekteeritud 4,1m kõrge koorem mis nägi välja selline.
Algne plaan oli oma 3 liitrise bensu mootoriga nobedat unimogi modifitseerida v8 ja suurte ratastega. Terve mõistusega inimesed pakkusid kõik välja erinevaid asju mis plaanitud modifikatsiooni tulemusel ära lagunevad aga mina neid ei uskund.
Jaanipäeval peale poolt pudelit konjakit jõudsin järeldusele ,et on täiesti võimalik et unimog kogu selle jama peale jupid mööda rada laiali sülitab.
Peale lisa konjaki manustamist jõudsin järeldusele ,et uus auto peab vett mitte kartma(diisel) omama lülitatavaid lukke,meh vintsi ja kannatama suurt ratast. Ainuke selline auto mis meelde tuli oli Ifa w50.
Järgmine päev tõdesime ,et mõistliku hinnaga ifat müügil pole,miskipärast sisestasin guugli otsingusse sõna ifa 4x4.Edasi sattusin kohta nimega delfi automüügi kuulutused kus nõutud auto sobiva hinnaga müügil oli.Otseloomulikult ei saanud selline väärt rauahunnik tallinnas asuda vaid oli endale saaremaale pesa teinud.
Kihutasin seepeale saaremaale kus mind meeldiv üllatus tabas autol oli 4 silindri asemel 6 pütti.
Selgus et tegemist on w50 haruldase järeltuliaga nimega ifa l60.
Autosi on valmistatud kokku 20 289 tk w50 valmistati 571 789 tk
Põhi erinevus neil kahel autol ongi mootoris l60 9,6l 132kw ja w50 6,5l 92 kw
Lisaks on l60 uuemad sillad, 9 käiguline kast,kallutatav kabiin ja palju muid uuendusi.
Auto oli saaremaal seisnud mingi paar aastakest mille jooksul olid head inimesed ülima hoolikusega maha lõiganud kõik el juhtmed.
Maksin käsiraha ära ja põrutasin soome tagasi. Umbes juuli keskel sain lõpuks aega autole järgi minna.
Ajasin scannil tahma üles ja põrutasin saarele tagasi. Kohapeal sai komplekteeritud 4,1m kõrge koorem mis nägi välja selline.
Viimati muutis heints, P Mai 19, 2019 9:29 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Visuaalselt suht vinks-vonks, kas tehnika töötab?
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Ifa L60
Hetkel juba enam vähem aga vaja lihtsalt sõita ,et pisiasjad välja tuleks. Eks ma järgemööda pajatan mis vahetatud ja remonditud sai enne klapperit.Elektri ehitus ajas küll närvi mustaks kuna nelivedu,lukud,vintsid lülituvad kõik õhuga mida juhib elekter. Ja kõik see jama kuna üks mees sai 2euro eest vaskjuhtmeid
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Ma tean väga hästi mis tähendab kui metallikunnid sinu projektikalt 5.- € eest juhtmeid maha lõikavad, minu puhul läks see mulle maksma $350
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Ifa L60
Ära olid varastatud ka istme põhjad ja kabiini tõste silinder.Lisaks oli noor püromaan ka rooli põlema pistnud ja nähtavasti ka ära kustutanud lõpuks, kuna auto ise oli õnneks põlematta.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ifa L60
Kui keegi tahab sarnase välimuseg autot (Tõsi W50), siis:
http://www.osta.ee/21191386
http://www.osta.ee/21191386
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Ifa L60
Enne klapperit sai välja vahetatud kõik jahutus,õhu,piduri ja hüdrovoolikud. Ja neid ei olnud mitte vähe.Pidurid mis olid algselt kinni mädanenud käisid kõik algosadeks ja nüüd töötavad kui uued. Sees on uued klotsid,vahetusse läksid ka voolikud ja torud.
Pilt piduritest
Algusest peale oli selge ,et autole tulevad t150 rattad. Rattad olid juba enne moogi tarbeks valmis ostetud ja oli vaja vaid vahetükke velgedele. Vahetükid lõigati 15mm terasest ja näevad välja sellised.
Esimesed vahetükid kinnituvad kümmne 24mm poldiga otse 150 poldiaukudesse.
Tagumised rattad oleksid jäänud aga esimestest 120mm sissepoole. Lasin tagumised rehvid velgedelt maha kiskuda ja leiutasin valemi kuda velje südamiku 120mm väljapoole saaks.
Vahetüki poltidele saeti pingis vahele 120mm pikkused distants toru jupid.
Kuna vahetükk oli tehtud liiga täpne käis ta ka korra treipingis.
Seejärel pingutasin vahetüki 150 poldiaukudesse kinni ja keevitasin ka velje külge.
Eraldi pilti valmis veljest pole aga üldiselt sai hea kuna rattad ei laperda.
Auto laius rehvi välimistest külgedest tuli umbes 2,65m kõrgus maast 2,7m.
Külgedelt sai eemaldatud õhupaagid ja viidud raami peale
Eemaldatud sai ka sületäis erinevaid õhu torusi mille otstarvet me kindlaks määrata ei suutnud.
Kütusepaak leidis samuti koha kabiini taga. Paagi kinnitust peab aga veel modima kuna raami flex keerab paagil suht kiirelt põhja taeva poole.
Elektri poole pealt oli asi suht kurb.
Starteri nupul oli näiteks selline huvitav marli isolatsioon.
Solenoididele sai tehtud kiirelt kodukootud skeem mille abil hakkasin juhtmeid taastama.
Nelivedu,vintsikardaan,vintsi kerimine ja lukud lülituvad kõik õhuga mida juhid salongist väikse lülitiga.
Tööle hakkasid ka tuled ja muu hädavajalik. Tulevikus kisun vist kogu ifa juhtmestiku välja ja teen uue ja minimalistliku lahenduse ainult hädavajalike releede ja lülititega.
Ära sai vahetatud ka õlid ja neid läks omajagu. Näiteks mootor 20l ja rattareduktorid 7l
Pilti kah õlist
Natuke sai ka värvi peale määritud ja veel nipet näpet nagu näiteks moogi istme põhjad.
Kuna originaal vent ei töötand panin ette el vendi mis aga klapperil laba korpusse kinni keeras ja mootori sisse põletas. Hetkel originaal vent juba korras ja tuul selline ,et tahab pikali puhuda.
Mootorist kah pilt
Pilt piduritest
Algusest peale oli selge ,et autole tulevad t150 rattad. Rattad olid juba enne moogi tarbeks valmis ostetud ja oli vaja vaid vahetükke velgedele. Vahetükid lõigati 15mm terasest ja näevad välja sellised.
Esimesed vahetükid kinnituvad kümmne 24mm poldiga otse 150 poldiaukudesse.
Tagumised rattad oleksid jäänud aga esimestest 120mm sissepoole. Lasin tagumised rehvid velgedelt maha kiskuda ja leiutasin valemi kuda velje südamiku 120mm väljapoole saaks.
Vahetüki poltidele saeti pingis vahele 120mm pikkused distants toru jupid.
Kuna vahetükk oli tehtud liiga täpne käis ta ka korra treipingis.
Seejärel pingutasin vahetüki 150 poldiaukudesse kinni ja keevitasin ka velje külge.
Eraldi pilti valmis veljest pole aga üldiselt sai hea kuna rattad ei laperda.
Auto laius rehvi välimistest külgedest tuli umbes 2,65m kõrgus maast 2,7m.
Külgedelt sai eemaldatud õhupaagid ja viidud raami peale
Eemaldatud sai ka sületäis erinevaid õhu torusi mille otstarvet me kindlaks määrata ei suutnud.
Kütusepaak leidis samuti koha kabiini taga. Paagi kinnitust peab aga veel modima kuna raami flex keerab paagil suht kiirelt põhja taeva poole.
Elektri poole pealt oli asi suht kurb.
Starteri nupul oli näiteks selline huvitav marli isolatsioon.
Solenoididele sai tehtud kiirelt kodukootud skeem mille abil hakkasin juhtmeid taastama.
Nelivedu,vintsikardaan,vintsi kerimine ja lukud lülituvad kõik õhuga mida juhid salongist väikse lülitiga.
Tööle hakkasid ka tuled ja muu hädavajalik. Tulevikus kisun vist kogu ifa juhtmestiku välja ja teen uue ja minimalistliku lahenduse ainult hädavajalike releede ja lülititega.
Ära sai vahetatud ka õlid ja neid läks omajagu. Näiteks mootor 20l ja rattareduktorid 7l
Pilti kah õlist
Natuke sai ka värvi peale määritud ja veel nipet näpet nagu näiteks moogi istme põhjad.
Kuna originaal vent ei töötand panin ette el vendi mis aga klapperil laba korpusse kinni keeras ja mootori sisse põletas. Hetkel originaal vent juba korras ja tuul selline ,et tahab pikali puhuda.
Mootorist kah pilt
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Ifa L60
Heints ,väga bro pilli olete ehitanud!
Tekkis selline küsimus: kas selline vahetorudega tagarattakinnitus nõrgaks ei pruugi jääda?
Tekkis selline küsimus: kas selline vahetorudega tagarattakinnitus nõrgaks ei pruugi jääda?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Ifa L60
Torud ja poldid olid ainult selleks ,et keevitamise hetkeks asi korralikult ja sirgelt ära fikseerida. Südamik on velje rõnga külge kinni keevitatud ja nats julmemalt kui 150 originaal sisu.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Millalgi peale leedut meil paan teha väike sõit ,äkki on kah huvi,saaks näha kaugele veokas jõuab:
Sinu juurest 25 km
Sinu juurest 25 km
Proto
53951597
53951597
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Ifa L60
Sobivusel lööks moogiga kah kampa.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Ifa L60
minugi poolest,lihtsalt oli plaan minna lõbusõidule,tudvustada tr1-e meestele tr3 autot ja lihtsalt aega veeta metsas ja mudas.
kindlat aega pole veel paigas,aga saab rääkida ju.
kindlat aega pole veel paigas,aga saab rääkida ju.
Proto
53951597
53951597
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Ifa L60
ot küll ,aga
seepse parim ajaviide ju ongi.
Vedeleski moog liigkaua haigena ja tahaks mürama.
minupoolt nii ,et mida lähemale jõuab oktoobri keskpaik ,seda ärevamaks läheb- perre järelkasv.
seepse parim ajaviide ju ongi.
Vedeleski moog liigkaua haigena ja tahaks mürama.
minupoolt nii ,et mida lähemale jõuab oktoobri keskpaik ,seda ärevamaks läheb- perre järelkasv.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Ifa L60
Lähen pühapäeval kuuks ajaks ära aga kui ajad sobivad oleks igaljuhul huviline.Samas oleks huvitav proovida kas uus auto Helari omast kaugemale jõuab kuna see ju meie vana mootoriga liigub,ja mitte kehvasti. Transport on mul ka iga kell olemas.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944