Volvo c303 (Peaaegu originaalne)

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: Ifa L60

Postitus Postitas Külahull »

Mina jälle puutun veoautodega kokku igapäevaselt. Õhkpadja headus maanteel seisneb selles, et aitab vähendada vibratsiooni, mis lõhuvad oluliselt vähem autot/teed. Lisaks saab vastavalt vajadusele autot/haagist tõsta või langetada. Mingit erilist sillaliikuvust sealt küll ei tasu loota. Süsteem toimib siledal maal väga piiratud ulatuses. Jutt siis veoautode õhkpatjadest, ehk jänkistanis on mingid erilisemad õhkpadjad leiutatud, mis lubavad suuremat sillaliikuvust, kuid minu loogika kohaselt peaks olema siis autol iga padi ealdi juhitav, peal mingi süsteem, mis hoiab autot loodis jne...
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Vahepeal on 4 aastat mööda läinud ja tekkis jälle motivatsioon mutreid keerata vahelduseks
Panen ühe pildi 2011 a ja tänase. 8 aastat ja sittagi pole muutunud :D

Pilt

Pilt
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Ifa L60

Postitus Postitas marauder »

Ooot miks se Volvo kabiin parem on?
Team saarlased
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Ifa oma oli esiteks suur ja raske. Volvo on oma pool tonni kergem arvatavasti. Lisaks oli Ifa putka igatepidi sodiks sõidetud. Ja mul on see kiiks ,et Vene kabiini ei taha seega Volvo sobis. Boonusena oli Volvo juba 24v elektriga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ifa L60

Postitus Postitas v6sa »

Palju laiusevahet katusest on? Päris meetrit vist ei tule? Kuigi puude vahel uppi vajudes loeb iga sent.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Volvo putka katusest 165 cm lai. Ifa oli pigem 250cm.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Oskab keegi kommenteerida cooleri torude pikkust. Kui cooleri radikas kabiin taha panna oleks 1,5m torusi radikani ja sama palju tagasi. Teine varjant oleks mootori peale või küljele. Siis aga oleks ta otse kuuma moto kõrval ja tahaks lisa ventikaid. Kolmas võimalus oleks õhk-vesi cooler mille mahutamisega pole mingit muret. Mida eelistada?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Ifa L60

Postitus Postitas Movistar »

Õhk vesi oleks minu valik.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Õhk vesi cooler on mul olemas. Kui seda kasutada kas panna eraldi jahutusradikas või kasutada mootori jahutusradikat? Originaalis jahutas seda mootori jahutusradikas. Endale tunduks loogilisem kasutada eraldi jahutus radikat õhk vesi coolerile?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Ifa L60

Postitus Postitas ahto42 »

Kindlasti eraldi.
Kunagi oli endal sama küsimus sõiduautoga, et 30 cm st sai 2meetrit. Pöördusin murega turboklubisse, sealt jõujaama Mihkel ütles, et väga muretsema ei peaks, sest cooler ja torustik täidetakse 40-50 pöördega. Ei tundnud ka sõidus viivet, aga lisa Nm olid küll tunda
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Ifa L60

Postitus Postitas Movistar »

heints kirjutas:Õhk vesi cooler on mul olemas. Kui seda kasutada kas panna eraldi jahutusradikas või kasutada mootori jahutusradikat? Originaalis jahutas seda mootori jahutusradikas. Endale tunduks loogilisem kasutada eraldi jahutus radikat õhk vesi coolerile?
Mismoodi see mootori jahuturadikaga võimalik on :shock:

Muud varianti kui oma radikas ei olegi.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Olemasolev õhk vesi cooler sai maha võetud metsa väljavedajalt. Seal käis mootori jahutusvedelik ka coolerist läbi. Aga tuleb siis eraldi radikas panna,saab tempi kindlasti rohkem alla.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Ifa L60

Postitus Postitas totu »

Tööstusmootoritel on mootori jahutusvedelikuga cooler üsna tavaline. Usun, et tepsib küll. Radika tagasivoolus max. 60-70 kraadi, peaks täitsa piisav olema.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Ifa L60

Postitus Postitas ahto42 »

Või siis coolerisse sisendile üks lisaradikas panna.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Sai kaalutud asju mis auto küljest eemaldatud. Tagasilla 1 poole pidurikolu kaalus 75 kilo. Kokku sääst tagasilla piduritelt 150kg. Tagumine kärukonks 20 kg. Esimene raudstange oli nii raske ,et pidi kraanaga tõstma. Lisaks sületäis kronsteine mille küljes midagi kunagi on olnud, kõik 2-5 kg tk. Uskumatu palju rauatükid kaaluvad
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”