MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas tuningman » L Veebr 01, 2014 9:49 pm

Et sis umbes sellise põhimõttega?

Pilt


Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas tarmo » L Veebr 01, 2014 9:57 pm

See viimane lahendus küll normaalselt toimida ei saa, sest ette vintsides kerib trossi alati vintsipooli ühte serva.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas tuningman » L Veebr 01, 2014 10:09 pm

tarmo kirjutas:See viimane lahendus küll normaalselt toimida ei saa, sest ette vintsides kerib trossi alati vintsipooli ühte serva.


Seda sama jäin isegi vaatama-mõtlema. Hea, et juttu tegid,
mis oleks seega õigem lahendus, et trossi õieti keriks?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas tarmo » L Veebr 01, 2014 10:43 pm

Samas pilt võib veidi petta - võibolla vintsipooli keskkoht on hoopis vasaku rulliku suhtes keskel ja kui pool on piisavalt kaugel (nt 1m), siis võib isegi normaalselt kerida. Aga kui rullikud ja pool pole omavahel kohakuti, siis tekib jälle taha vintsimisel probleem - hakkab teise serva koguma.
Teine variant on trossi eest-taha läbi tõmmata, vastavalt vajadusele.
Veel üks variant oleks üle alumise või ülemise rulliku viia. Siis on ehk ka rohkem lootust, et kerib ühtlasemalt.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas tuningman » L Veebr 01, 2014 10:50 pm

Vaadates seda pooli ja rulle lähemalt ja seda kuhu poolil täpselt tross jookseb,
siis tundubki, et vasak rull on pooli suhtes keskel. pool keskelt nagu põrsas ka ju :lol:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas tarmo » L Veebr 01, 2014 10:59 pm

Ja muidugi veel üks võimalus - tagant läheb tross otse ette ja taha vintsimiseks tõmmatakse "ling" taha välja, kuhu läheb siis plokk külge. Enamik aega tagumised rullikud tühjana.

Aga Uhtile - kui nii teed, siis vaata, et selle koha peal raamil tugev ristitala või isegi talad oleks. Muidu tõmbad raami külgtalad üksteise ligi :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2229
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas Praks1 » L Veebr 01, 2014 11:12 pm

Kõige õigem,või parem lahendus oleks vints täitsa taha raami otsa ja tross ette,esimene suunamis rull võimalikult kaugele poolist ja järgmine rull võimalikult laugete nurkadega,et tross kestaks ja jõuaks seda normaalselt välja tõmmata.Piltidel olev lahendus on täis porr,tapab trossi ja ise tõmmata ei jõua seda,.
Taha vintsimiseks teed suured rullid ja vintsid läbi ploki.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 322
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas uhti » K Mär 12, 2014 10:12 pm

Ostsin enda sünnipäevakingiks kollile turbo ja audi WG.
Nüüd vaja kuskilt turbo ja WG inlet flantsid sebida ja siis saab suvel külge pookida.
Üks teistsugune turbo peaks muidugi ka veel kunagi minuni jõudma ja siis selgub,et kumb külge lõpuks läheb :)

Pilt

Pilt

Pilt
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5140
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas TiitR » K Mär 12, 2014 10:55 pm

Tikutopsi vaadates, ootasin tegelikult midagi veel suuremat :D
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 322
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas uhti » N Mär 13, 2014 8:17 am

Sellelgi on tegelt kuumapool liiga suur.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!

Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 547
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas ahto42 » N Mär 13, 2014 5:53 pm

Spoolig jah muidu suht kõrgelt. Miks mitte VNT? Kuskil ameerika mersu foorumis nähtud, et kuidas mehhaaniliselt on tehtud mingi lahendus veel nii, et nö kruiisides lükkab ka labad tagasi,
Midagi taolist.
https://www.youtube.com/watch?v=Frs6aQGOrlo
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2229
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas Praks1 » N Mär 13, 2014 6:33 pm

Seda labade liigutamist saab ka oluliselt lihtsamalt ja ohutumalt teha.
Sellise loksuva hoovaga sa seda küll väga ei kontrolli.See hoob liigub suht vähe ja piisab nats liigutamisest,et kohal juba kella põhja lööb.Ühesõnaga pole turvaline.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 547
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas ahto42 » N Mär 13, 2014 7:51 pm

Seal videos jah ligadilogadi. Praegu on vwdiesel.net taas online.
Seal on päris mitu setupi varianti kui otsida sealt foorumist. Metsapillil pole ökonoomsus oluline, Siis lihtsalt acturaator surve peal toimuva vastu vahetada ja labad toimuvad wastegate'ina. Jänkide maal ehitati diisel rabbit/golfe igapäeva autodeks, niis nad seal mõtlesid igasugu asju välja, et ühtlasel sõidul labad maha lükkaks.
Aga midagi siit
http://www.vwdiesel.net/forum/
http://mercedesforum.com/forum/diesel-performance-49/
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 322
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas uhti » K Apr 30, 2014 8:14 pm

Väike vahetükk kollektorite ja turbo vahele

Pilt

Turbo asub suht ebaharilikus kohas

Pilt

Pilt

Summuti

Pilt

Mootor ja väike cooler

Pilt
Pilt

Hetkel väljast selline

Pilt
Pilt
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!

Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 1707
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

PostitusPostitas puhvel » K Apr 30, 2014 10:00 pm

No sry, väga vinge väljast igatahes, müts maha :)
ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline