MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas ylbik »

Ahti ära ütle, et sul ikka veel lund ei ole :|
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas uhti »

Ei ole ju erilist lund ja korralikku tuisku ka pole olnud.Täna proovisin heinamaal lükata ja selle 20 cm lume peale ei teind auto teist nägu kah :bg
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas ylbik »

Kurat kogu eestimaa lumi on siis minu teepeale tuisanud, kohati 50+ cm hanged.
Peab ka sihukese elaja ehitama, siis ei julge lumi maha sadada :D
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas isenokitseja »

Paistab vist, et kui ehitad vinge masina sahaga siis lumi ei sajagi. Lumetõrje toimib :D
L200
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas Hydroid »

Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas uhti »

Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Ei teagi, siiani toimib.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas ylbik »

Ahti kas sa oled selle punase opeli põllurallika maha müünud?
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas uhti »

ylbik kirjutas:Ahti kas sa oled selle punase opeli põllurallika maha müünud?
Eelmine teisipäev osteti ära jah.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas ylbik »

Siis mu vanad silmad ei petnudki mind :D
Rändas minu kodukanti.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas v6sa »

Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Millest selline küsimus?

Originaalkast ja mootor jäid ju kokku toimetama. Kui jahutus toimib, mahlad sees püsivad ja kasti lõhkumist just eesmärgiks ei sea, peaks tavakasutust kestma küll. Sel kastil varu juba jätkub. :twisted:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas hents99 »

v6sa kirjutas:
Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Millest selline küsimus?

Originaalkast ja mootor jäid ju kokku toimetama. Kui jahutus toimib, mahlad sees püsivad ja kasti lõhkumist just eesmärgiks ei sea, peaks tavakasutust kestma küll. Sel kastil varu juba jätkub. :twisted:
700-800Nm pidevat pauku pole veel tapnud sellist kasti :)
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas uhti »

Sahk on ennast täiesti õigustanud ja auto ka.Auto sai hakkama ka paksu sulalume lükkamisega.Jõudu on kiirel lükkamisel muidugi vähe aga minu jaoks piisas.
Vigatest oli see mida ma ka kohe algul arvasin,et kuna keeramis silindrite vahel pole kaitseklappi siis lõhub midagi ära.Nii läksgi,mõlemal silindril lõi malmist pea lõhki.Ise arvasin,et voolikud on nõrgim lüli aga ei.Järgmiseks aastaks vaja see kaitseklapp kuskilt sebida ja kiirliited voolikute vahele.

Pilt katkistest silindripeadest.

Pilt
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas v6sa »

Kolvivarred on sirged? Kas purunenud detailid on malmist? Ma ei tahaks uskuda, et voolik ja eriti nende otsahülsid peavad survele paremini vastu, kui raske raud. Sestap ka urgitsen - äkki said pöördesilindrid lihtsalt aia milleltki...

Palju pole ju vaja, et surve all oleva silindri otsakaas maha murda. Õli aitab seest, lumakamakas või jäätunud vall väljast ja tehtud ongi. :roll:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
saarik
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: E Okt 04, 2010 3:20 pm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas saarik »

Tere!

Tegelt on voolikud suht viimased asjad, mis järgi sellises situatsioonis annavad, voolikutel endal on söltuvalt tootjast ca 3-4 kordne löhkemisvaru, nii, et arvestades taoliste voolikute ca 275-330 barist tööröhku, siis...
Pigem annavad järgi voolikuteotsad, aga köiksepealt lööb silindrivarre üldjuhul köveraks, silmad puruks, tihendid silindris segamini.
Nn. shokiklappi mine küsi ntx meie Tartu kontorist. Reklaami ei tee, aga DunlopHiflex.

Lugupidamisega, Janis alias saarik
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitus Postitas RaidoKol »

Sai tehtud belarussile samade silindritega sahk ette. Aga sai pandud piirajad. Enne kui silinder päris põhja läheb tuleb piiraja ette. Ja siiamaani silindrit terved. On saanud kive ja kände, nii et traktoris asjad lendavad aga silindrid on vastu pidanud. Paar korda on voolikud oma lollusest katki läinud. Nimelt on sahk jäänud poolde vinna, mitte vastu piirajat ja siis vastu kivi sõites on vooliku ära lõhkunud.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”