Ikka jäävad.Annan teada kui maas on.v6sa kirjutas:Äkki jäävad korralikud tagavedrud ka üle? Mul on huvi...uhti kirjutas: Täpselt nii.
Üle jäävad rattad,esikäändmikud koos pidurite ja amortidrga
Tagasild ASD diffriga,Roolikarp koos varrastega,esistange ja veel nipet-näpet.
MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Moderaator: Moderators
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Mis esistange eest küsid??
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Ehk mingi 40 euri ja müüma hakkan alles siis kui kindel olen,et kollile metallist esistange teen.Iltisega kirjutas:Mis esistange eest küsid??
Täna lammutasin tibake
Pealelõuna
Natuke hiljem
Tiba ketaslõikajat ja muterdamist ning maas ta oligi
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Kere raamile tõstmiseks pea valmis.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Raam,sillad ning vedrud puhastatud ja värvitud
Tõste
Tõste
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Pilvelõhkuja just ei tule aga suur tuleb igal juhul kuna alus on ise juba kõrge ja massiivne.
Kere ja raami vahele jääb ikka mõne cm suurune vahe.
Eks kogu krempel vajub alla poole kui mootor ja muud asjad küljes.
Kui juhul 150-ne rattad alla panen siis on suuremaks lõigatud koopad suht rehvi täis.
Kere ja raami vahele jääb ikka mõne cm suurune vahe.
Eks kogu krempel vajub alla poole kui mootor ja muud asjad küljes.
Kui juhul 150-ne rattad alla panen siis on suuremaks lõigatud koopad suht rehvi täis.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Panin korraks stanged ja tiiva külge,et natu vaadata kust ja kui palju vaja lõigata on.
Roolikardaani tegin sellise.Ilma oleks autot üless garaazi raske tõmmata olnud.
Roolikardaani tegin sellise.Ilma oleks autot üless garaazi raske tõmmata olnud.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Kas kellelgi on kogemusi selle tootja vintsidega?
http://www.rockwinch.com/RS12000i.html
http://www.rockwinch.com/RS12000i.html
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Välimuse järgi tundub suht Mile Markeri koopia olevat.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Mootor tuleb siis umbes sellisele kõrgusele.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Kunagi ammustel aegadel oli plastik uksekatted defka...kas täna enam pole? Ega neid ju põllule vaja poleIltisega kirjutas:Uhti, mis sa selle 124 ülejääva kolaga pihta hakkad, näiteks sisuga ?
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Vist enam mitte sest neid lammutatakse palju kuna rooste saab ikka kerest jagu.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Väänasin natuke raami,et veenduda kas kuskilt kere läheb vastu raami või mitte.Kere kinnitub eest kahe padjaga ja tagant ühe suure veoauto sillapuksiga.Selle väikse väänamise peale jäi taha veel u 30mm suurune vahe paagi ja raami vahele.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Tõsta esimest vasakut ja tagumist paremat ratast nii palju,et teise poole rattad maast lahti tõusevad.Siis saad alles offroadis tüüpilise flex olukorra,sedagi staatiliselt.
Reaalses elus tuleb lisaks dünaamiline vääne,ikkagi mingi 500-600 kg vedrustamata massi silla kohta.Ma arvan, et paak puruneb maastikul kibekiirelt,võibolla ka klaasid.
Reaalses elus tuleb lisaks dünaamiline vääne,ikkagi mingi 500-600 kg vedrustamata massi silla kohta.Ma arvan, et paak puruneb maastikul kibekiirelt,võibolla ka klaasid.