Kullamäe TR3

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas isakene »

Need, kes omale käepärastest materjalidest kompressoreid ehitavad, on asja ammu lahendanud. Kompressorile mingi karter alla ehitada ja kepsusilma alaosasse liikumissuunas kõver toruke, mis karterist õli ampsama hakkab. Mu oma garaažikompressoriks on näiteks GAZ-66 kompressor, millel juba tehasest selline lahendus. Samasuguse lahendusega ZiL-i kompressor töötas meil oma 20 aastat, iga päev tund-paar, enne kui lõplikult ära kulus.
Veokatel on asi teisiti lahendatud, seal on toodud mootori õlitusest survetoru kompressori väntvõlli otsast sisse ja saalede vahelt läbi käinud õli jookseb vabavooluga karterisse tagasi. Suurel osal on kompressor ehitatud jaotushammasrataste karbi külge, kuhu õlikanal peale jookseb. Vene traktoritel on kompressor kõrgsurvepumbaga sama võlli otsas, mootori ja pumba vahel.

Lisa: Ning labavaakumpumpadel toimib väga edukalt isevooluga õlitus - õlikopsik, kust imbub vaikselt mööda tahiga torukest tööpindadele. Kompressori puhul tuleb ilmselt panna survetorule õlieraldusfilter ning aegajalt ressiiverist sodi välja lasta.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Madis »

Kompressoriga sai tänaseks selliselt, et lappisin 2st sitast 1e hetkel toimiva.
Nüüd aga vaja kärmelt laenata/vahetada Eibachi vedrusid. Ehk et minul on vaja 200-seid või äärmisel juhul 225-seid vedrusid. Vahet pole kas 12" või 14" . Vastu pakun 175sed ja 12" . Jutt käib 2st tükist ehk paarist. Kes aitab?
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Madis »

Lihtsalt toreduse pärast, kuna pole ammu kirjutanud , siis annan teada, et kogu saaga vedrustusega saab endale loodetavasti toreda järje, sest soetatud on Profenderi coilid. Tellitud ja ka osaliselt saabunud uued vedrud. Senine vedrustus oli lihtsalt räme jäik ja amordid (noh need isetehtud) ei sobi sellisele kombole, kus raske sild ja kerge putka.
Senised tähelepanekud uute amortidega - kiirus kasvas pea pool ja tekkis reaalne vajadus turvavarustuse järgi. Päris hirmus oli driftida krossiraja lainete peal :shock:
Näis mis hakkab toimuma, kui saan arvutatud vedruseti autole alla. Loodan parimat.
Ja järgmine nädal peaks ka mootor saama uue hingamise... :wink:
Show must go on.
TR3 BHC
Madis 5115033
JaanusLI
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas JaanusLI »

Mis sa mootoriga siis teed, kui saladus pole ?
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Kullamäe TR3

Postitus Postitas Jünger »

JaanusLI kirjutas:Mis sa mootoriga siis teed, kui saladus pole ?
On ju kirjas, et saab uue hingamise. Vahetab õhufiltri ära ;)


Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”